Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveelheid wiet

hoeveelheid wiet

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
juist niet, ik dacht als je weinig wiet rookt (gewoon een trekje of 5) dat je dan u harder concentreerd, maar niet zo lam zijt ..
Doe het wel gewoon met een pure hé, want tabak maakt u loom.

Maar zelf, heb ik liever dat er niet geblowd wordt tijdens examens (tenzij voor heel makkelijke vakken of praktische vakken)
p
prutsemiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je maar een paar keer trekt van een joint zijn de negatieve effecten om te leren de dag erna dan ook zo slecht als dan dat je een hele joint rookt ? of blijft smoren smoren?:)
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#3
niet smoren als je moet leren :openmouth: :wink:
als je een paar keer trekt zullen de negatieve effecten idd minder zijn dan als je meerdere jointen rookt...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
voor de dag er achter maakt het niet echt veel uit vind ik
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeller zei:
voor de dag er achter maakt het niet echt veel uit vind ik
Klik om te vergroten...

Nee idd

Maar: Je merkt het vanzelf he? Als je aan je tentamen gaat zitten, en als je merkt dat je hoofd suf is, en langzaam. En dan voor de volgende keer er rekening mee houden...
M
MartijnnnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ligt er natuurlijk ook aan hoe vaak je blowt, als je dagelijks blowt zal het niet zo veel uitmaken. Het verschilt ook per persoon.

Gewoon proberen, merk je vanzelf of het bevalt of niet.

Als ik gewoon 2 of 3 joints rook, merk ik er nauwelijks wat van de volgende dag. Na een avondje flink blowen, laat slapen, wat meer drinken ben ik wel een stuk gaarder, lijkt me ook wel logisch.
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#7
idd, maar het blijft, leren en wiet gaan gewoon niet goed samen.
bij mij iig.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#8
Martijnnn zei:
Ligt er natuurlijk ook aan hoe vaak je blowt, als je dagelijks blowt zal het niet zo veel uitmaken. Het verschilt ook per persoon.

Gewoon proberen, merk je vanzelf of het bevalt of niet.

Als ik gewoon 2 of 3 joints rook, merk ik er nauwelijks wat van de volgende dag. Na een avondje flink blowen, laat slapen, wat meer drinken ben ik wel een stuk gaarder, lijkt me ook wel logisch.
Klik om te vergroten...

PRECIES :tearsofjoy:
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Leren en wiet gaan idd niet samen, dan slaap je gewoon het klokje rond en dan heb je niets gedaan.
Best zijn de examens nu gedaan, vakantie :sunglasses:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Leren en wiet gingen bij mij altijd goed samen. Ik zat eerst op de mavo en ook nog blijven zitten, toen blowde ik niet elke dag.

Daarna blowde ik elke dag en vaak op school, maar ik werd er wel slimmer van. Ik kon beter nadenken of dingen begrijpen. Mijn examen biologie heb ik stoned gemaakt en ruim voldoende.

Het is maar net hoe je met drugs omgaat.
M
MartijnnnLid
01-01-2024, 00:00
#11
davie zei:
Leren en wiet gingen bij mij altijd goed samen. Ik zat eerst op de mavo en ook nog blijven zitten, toen blowde ik niet elke dag.

Daarna blowde ik elke dag en vaak op school, maar ik werd er wel slimmer van. Ik kon beter nadenken of dingen begrijpen. Mijn examen biologie heb ik stoned gemaakt en ruim voldoende.

Het is maar net hoe je met drugs omgaat.
Klik om te vergroten...

Drogreden noemen ze dat toch? :wink:

Mijn korte termijn geheugen is iig een stuk minder geworden door het blowen.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ken wel veel mensen waarbij het een slechte invloed heeft. Bij mij werkt het juist beter. Ben creativeren en inzichtelijker.

Ik ken ook mensen die niet blowen en zelfs geen drugs gebruiken, maar onthouden echt niks. Als ik een dag later iets vraag dan weten ze niet meer wat ze gisteren hebben gezegd. Dus het hoeft niet te liggen aan het blowen, ook niet gebruikers hebben er last van. Ik kan dingen vaak goed herinneren dus heb geen last van een slecht korte termijn geheugen.

Volgens mij heeft het echt te maken met hoe je omgaat met je geheugen. Alles kan je leren dus ook het gebruiken van je geheugen. Als je veel blowt dan ben je vaak lam en daardoor gebruik je je hersenen niet zodat ze verslechteren. Als je blowt en gewoon dingen doet waarvan je wijzer wordt dan valt achteruitgang best mee.
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#13
leren en blowen? niet echt slim, stoned zal ik waarschijnlijk niets kunnen leren (nog nooit geprobeerd)
na een avond flink door smoren merk ik de volgende dag een daling van mijn concentratievermogen, ik blow dus ook nooit de dag voor leerwerk.
zeker niet als het moeilijk/belangrijk is!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."