#1
juist niet, ik dacht als je weinig wiet rookt (gewoon een trekje of 5) dat je dan u harder concentreerd, maar niet zo lam zijt ..
Doe het wel gewoon met een pure hé, want tabak maakt u loom.
Maar zelf, heb ik liever dat er niet geblowd wordt tijdens examens (tenzij voor heel makkelijke vakken of praktische vakken)
Doe het wel gewoon met een pure hé, want tabak maakt u loom.
Maar zelf, heb ik liever dat er niet geblowd wordt tijdens examens (tenzij voor heel makkelijke vakken of praktische vakken)