Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet dat er al reeds een topic over bestaat maar ik zou graag nog wat meer reacties lezen van mensen die risperdal gebruiken , en daarbij alcohol drinken in het weekend. 2 glaasjes drinken zoals ik ergens op internet las ,lijkt mij extreem weinig en zie ik mij dus niet te doen Ik gebruik risperdal tenslotte in de kleinste hoeveelheid. groetjes"
"iemand die sintjanskruif gebruikt in combinatie met blowen ? zou da een probleem zijn? x"
"hej hej, een paar weken gelede ben ik gestopt met blowen, kben echt door de hel gegaan, vooral door het niet kunne slapen dan..maar kwou gewoon weten of ik me anders zou voelen als ik niet meer blowde.. en ook voor mijn herexamens..heb er 6 dus das geen lachertje.. Ik voel me wel energieker en heb meer zin om te babbelen maar Ik heb ook de indruk dat ik mij meer zorgen maak over dingen..Als ik smoor word ik nonchalant en dat is negatief omdat je dingen gaat verwaarlozen maar ik maak me dan ook minder druk over bepaalde zaken.. Nu, Ik kan me ook niet voorstellen dat ik nooit meer een joint in mijn handen zal hebben , echt niet..& morgen is er dus een feestje bij kameraden waar volop zal geblowd worden , ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik een ongelofelijke drang ga hebben naar die joints.. Zou het echt stom zijn daar een paar keer van te trekken ? Is dan alles voor niks geweest ? Begint dan de hele periode welke je moet doorstaan om je trug beter te voelen na een smoorperiode opnieuw.. of is eentje geentje ? xx"
"heej als je veel alcohol drinkt bij een avondje uit tijdens de exames vergeet je dan wat je geleerd hebt vr een stuk of heb je het gewoon de dag erna moeilijker om te leren ? en wat houdt dat dan precies in dat moeilijker leren ? X"
"hej zou het normaal niet moeten zijn dat als je stopt met blowen je opnieuw minder verstrooid bent? ik ben nu al enkele weken gestopt maar ik ben nog verstrooider als anders . ik smoor wel nog in het weekend maar jah een jointje in het weekend zal nu toch niet veel invloed hebben op het geheugen? pff"
"als je maar een paar keer trekt van een joint zijn de negatieve effecten om te leren de dag erna dan ook zo slecht als dan dat je een hele joint rookt ? of blijft smoren smoren?"
"heej weet er iemand of het kwaad kan om xtc te begruiken de dag dat mijn maandstonden er zo ongeveer moeten doorkomen ? ik heb al gemerkt dat in een periode dat ik drugs gebruik mijn maandstonden lang uitblijven. weet iemand hier meer over ?"
"kun je je pillen nog laten testen in nederland op grote evenementen ?"
"hej ik heb veel koffie gedronken om langer te kunnen studere; mr nu vrees ek dak ni in slaap ga geraken. zou nen duvel drinken een goe idee zijn?"
"hej als je eens hard overdrijft met drank en smoren , kun je daar dan een hele week de gevolgen van dragen ? ik heb al veel meegemaakt dat ik de dag erna zo stom bent als lood maar nu is het al 4 dagen dat het "weekend er in hangt". heb me nu wel vrijdag superzat gedronken en zaterdag opnieuw + smoren ..kvond de weg nr mijn bed bijna niet meer"