Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOp het randje van zwaar hard fout gaan.

Op het randje van zwaar hard fout gaan.

15 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misselijk word ik meestal ook als ik niet gegeten heb en dan een sterke joint of xtc neem. Het viel me op dat als ik zorg de voor een goede "bodem" dat ik alles beter verdraag.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ligt zeker weten aan 't eten, naar mijn mening.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vorige week vrijdag zou ik en 2 maten van me naar de shop gaan, rond een uur of 12 waren we uit van school, zijn daarnaa met zn drieen naar de shop gelopen.

Eenmaal daar aangekomen, 20min lopen mag een van mijn maten er niet in want hij had alleen zijn brommer certificaat bij, en ze wilde perse een legitimatie bewijs zien.

Afijn, ik en die andere maat van me kopen daar 2 joints met cristal (hasj) er in en lopen weer naar buiten opweg naar een andere shop. onderweg roken we allemaal van de joints en als we na 30 min aankomen is er nog een halve over.

Gelukkig mochten we hier wel met zijn allen binnen en waren blij na nog eens 30 min lopen te kunnen zitten. Ik was behoorlijk wazig, had die dag niet echt niets gegeten en mijn 2 maten smookte lekker door in de shop.

Op een gegeven moment werd me de rokerige omgeving iets te veel, het leek wel of de afzuiging heel laag stond waardoor ik echt de rook langzaam voor me door zag zweeven. Ik zei dat ik even 5 min naar buiten ging om een frisse neus te halen.

Dus ik sta daar tegen de voorgevel van de shop hangend op de vesnterbank. Wat er zich toen in zeer korte tijd afspeelde overviel me een beetje.

Ik begon ineens sterretjes te zien, op het moment dat ik me besefte wat er gebeurde begon ik wat om me heen te kijken. Ik realiseerde me dat mijn zicht steeds slechter werd en in nog geen 30 seconden zag ik helemaal niets meer behlave een oranje achtige gloed over mijn beeld heen.

Ik weet nog goed dat ik zo slecht zag dat ik absoluut niet zou kunnen lopen, ik zou gegarandeerd ergens tegenaan lopen. Er kwam iemand voorbij lopen, dat zag ik nog wel, maar het enige wat ik zag was een zwart gevlekte schim door de oranje gloed heen.

Net toen de voorbijganger voorbij was komt er ineens een straal kots naar boven, en nog een, vanaf dat moment kon ik weer normaal zien. Ben toen om het hoekje gaan staan om de rest er uit te gooien, het enige wat ik gedronken had was een half blikje redbull.

Ik vraag me af hoe dit nou komt? Komt het door het niet eten? Omdat ik zo'n klere eind gelopen had? Misschien teveel gesmoked? Ik heb me echt de hele tijd op mijn gemak gevoeld tot het gewoon ineens om sloeg. Ik vraag me af of dit ernstig is, mischien zoek ik het wat overdreven, maar lijkt dit niet of een bepaald orgaan ofzo ineens accuut stopt te werken en later weer gaat werken? Ik gebruik alleen maar wiet en hasj, zit niet aan de harddrugs.
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#4
je bent gewoon nix gewend ik smoke meestal op nuchtere maag 3 party joints ofzo en heb nergens last van
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zelf wetah gozah, 't is iig een factor die veel bepalend is voor wat ie meemaakt, hoe wou je 't anders verklaren?
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#6
niet eten + lang wandelen + veel thc haalt je bloedsuikerspiegel naar omlaag = flauwte
dus wellicht is het dat gewoon
heb ook wel al enkele keren moeten gaan zitten wegens draaierigheid en zwart voor ogen, met een cola'tje ben je er meestal snel weer bovenop en dan iets eten natuurlijk
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
idd.. weed maakt je sowieso al wat slapper, en zonder te eten vind ik het ook niet goed
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
eXeCuze zei:
je bent gewoon nix gewend ik smoke meestal op nuchtere maag 3 party joints ofzo en heb nergens last van
Klik om te vergroten...

Niet iedereen heeft dezelfde maag als jij eh, dat hangt af van persoon tot persoon.
Ik denk persoonlijk ook dat het komt door het feit dat je niks gegeten hebt. En daarbij nog eens een zware inspanning enz.. dat kan niet echt een gezond effect geven.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
eXeCuze zei:
je bent gewoon nix gewend ik smoke meestal op nuchtere maag 3 party joints ofzo en heb nergens last van
Klik om te vergroten...

joh is toch belachelijk wat je daar zegt iedereen is verschillend. er zijn mensen die 20 pintjes kunnen drinken maar eigenlijk nooit drinken en er zijn er die er maar 10 kunnen drinken maar wel altijd zat zijn
zo is het net hetzelfde met weed
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb ook een aantal keer gehad dat het zwart voor me ogen werd door wiet, vooral toen ik begon met smoken. Waardoor het kwam wist ik nooit, maar ff rustig zitten hielp altijd.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je weerstand was gewoon lager, en die lege maag heeft niet geholpen. Altijd lekker eten, daarna pas smoren.
4
4C1DLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk ook dat het komt doordat je niets hebt gegeten, zelf zorg ik er altijd voor dat ik genoeg gegeten heb of nog iets bij heb
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat jij zegt komt me wel bekend voor, alleen dat was ietsje anders.
De vorige avond had ik wat xtc genomen, en de volgende dag alleen wat droge biscuitjes gegeten, en veel blowen..

Toen moest ik naar de wc, en toen ik daar eindelijk was werd alles zwart, en zag ik ook sterretjes. Ik dacht nog ff whoa wat is dit? :openmouth: en toen ik weer wat zag lag ik op de grond. (Waar ben ik?? huh? oh, dat is de wc voor me...ohja ik moest pissen)
Later liep ik de gang in weer opweg naar boven, maar doordat ik te snel op was gestaan ging ik nog een keer out.

Dusja, volgens mij komt het gewoon door voedsel/suiker/energie te kort, en omdat je stoned bent is je hartslag trager en kost het je lichaam meer moeite om je hersenen van de nodige zuurstof ect te voorzien, waardoor je dus out, of in jouw geval, bijna out kan gaan.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
LIjkt me wel te maken hebben met het niet eten; want je beschrijft een gevoel van slapte. Ik heb zelf ooit een keer live moetn spelen met een bandje en toen hadden we die dag geen tijd om te eten; toen hadden we ook nog gewoon flink doorgeblowed en ik herinner me nog bijna om te vallen. Maar bij mij ging het wel goed; dus ik denk dat dat pech en te weinig gegeten is.
Waarschijnlijk niks ergs hoor.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
eXeCuze zei:
je bent gewoon nix gewend ik smoke meestal op nuchtere maag 3 party joints ofzo en heb nergens last van
Klik om te vergroten...
Ja, maar jij ben gewoon ReTâHCoOLL :)
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een ervaren smoke homie van me zegt ook dat het door te weinig eten komt. Daarnaast kan ik ook al wat minder hebben dan een dagelijks smoker, en ik sport niet ofzo. Vrienden van me die sporten en smoken kunnen al veel meer hebben dan mij voor ze echt stoned zijn.

Het vervelende bij mij is dat ik vaak gewoon echt geen honger heb 's morgens. ik begin pas rond 13:00 uur een beetje hongerig te worden.

Die smoke homes zegt ook dat als je te hard gaat tijdens of net na het smoken je gewoon wat hartigs moet eten dan word het al minder. Dat klopt dus ook echt wel, ik heb alleen ook meestal net na het smoken geen honger. Vaak begint de honger pas nadat het effect begint op te houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."