#1
Heeft er iemand van jullie ervaring met wiet over de grens 'smokkelen'(of goeie tips). Binnen een paar maanden vertrek ik voor een week naar Praag (met school) en ik heb al in lange tijd geen week zonder joint meer meegemaakt. Nu heb ik er totaal geen gedacht van hoe het daar nu zit met de controles enz., kent er iemand veilige manieren (behalve het in je reet ofzo steken)?? Ik heb al gehoord van een deo-fles of shampoofles, maar dat vertrouw ik niet 100% en ik weet ook niet hoe je het precies moet doen. Can anyone help me out?
[/i]
[/i]