Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet over de grens

Wiet over de grens

28 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
E
EveniLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeft er iemand van jullie ervaring met wiet over de grens 'smokkelen'(of goeie tips). Binnen een paar maanden vertrek ik voor een week naar Praag (met school) en ik heb al in lange tijd geen week zonder joint meer meegemaakt. Nu heb ik er totaal geen gedacht van hoe het daar nu zit met de controles enz., kent er iemand veilige manieren (behalve het in je reet ofzo steken)?? Ik heb al gehoord van een deo-fles of shampoofles, maar dat vertrouw ik niet 100% en ik weet ook niet hoe je het precies moet doen. Can anyone help me out?
[/i]
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom stop je niet gewoon even?
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dacht je dat ze in Praag geen weed kenden?
Niks meenemen, daar kopen.

:smoke:

en Praag rocks!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar dan heb je het nooit zo voordelig als in nederland en in nederland is de kwaliteit bijna altijd beter:tongueout:
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#5
doe maar niet, je hebt eeuwig spijt als je gepakt wordt
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#6
dan word je in een kleine donkere cel gegooid van 2 bij 2
waar 15 behaarde en bezweete mannen al klaar liggen
waar je ongeveer 10 jaar samen me in de cel moet zitten
en als de nederlandse regering je vergeet mischien zelf wel langer
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
doopie zei:
dan word je in een kleine donkere cel gegooid van 2 bij 2
waar 15 behaarde en bezweete mannen al klaar liggen
waar je ongeveer 10 jaar samen me in de cel moet zitten
en als de nederlandse regering je vergeet mischien zelf wel langer
Klik om te vergroten...

Goeie grap.
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#8
doopie zei:
dan word je in een kleine donkere cel gegooid van 2 bij 2
waar 15 behaarde en bezweete mannen al klaar liggen
waar je ongeveer 10 jaar samen me in de cel moet zitten
en als de nederlandse regering je vergeet mischien zelf wel langer
Klik om te vergroten...

Wat een mens al niet voor z'n jointje overheeft. :stoned:

Maar on-topic, ik zou gewoon dat weekie stoppen, is niet zo'n super erge ramp.
En als je je d'r echt zo kut bij voelt, rook een afscheids jointje voordat je weggaat, en ga in praag gewoon naar een leuke kroeg ofzo.
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vind het geen goed plan en raad het je ook af, maar ervaring heb ik wel :P (lekker hypocriet he :wink: )

Heb een keer wat in mijn schoen mee genomen in het vliegtuig (jong en dom!) had het in een plastik zakje gedaan waar gemalen koffie in zat. Tegen de geur. Geen idee of het iets had uit gemaakt, maar ja. Heb ook een paar keer paddo's mee genomen in het vliegtuig. Die had ik met een lucht dicht seal zakje (zo'n machine die dan die sluiting verwarmd en afsluit) gedaan. Had een softpak sigaretten aan 1 kant open gemaakt, wat peuken er uit, paddos er in, en wat peuken weer terug. Heb het altijd wel zeg maar ergens bij me gehad. Nooit in mijn baggage, of tas die door scanner gehaald wordt.

Vriend van me had het wat beter aan gepakt. Die ging naar America, en had hash met een strijkijzer flinter dun gemaakt, en door een plastic seal machine heen gehaald. Dit had die met meerdere stukken gedaan, en toen in zijn grote multomap, die vol met papieren in plastic zat, tussen sommige bladzijde gedaan. Vond het wel een mooie oplossing
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vriend van me had het wat beter aan gepakt. Die ging naar America, en had hash met een strijkijzer flinter dun gemaakt, en door een plastic seal machine heen gehaald. Dit had die met meerdere stukken gedaan, en toen in zijn grote multomap, die vol met papieren in plastic zat, tussen sommige bladzijde gedaan. Vond het wel een mooie oplossing

Haha, dat is ook een goede, nog nooit in me opgekomen..
Heb wel een keer Hasj meegenomen in een gesealde DVD doos, werkte ook prima..
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
023User zei:
Vriend van me had het wat beter aan gepakt. Die ging naar America, en had hash met een strijkijzer flinter dun gemaakt, en door een plastic seal machine heen gehaald. Dit had die met meerdere stukken gedaan, en toen in zijn grote multomap, die vol met papieren in plastic zat, tussen sommige bladzijde gedaan. Vond het wel een mooie oplossing

Haha, dat is ook een goede, nog nooit in me opgekomen..
Heb wel een keer Hasj meegenomen in een gesealde DVD doos, werkte ook prima..
Klik om te vergroten...
Die heeft dan gewoon geluk gehad :)
Geloof me, een hond ruikt ALLES, zelfs 1 klein stom blaadke met mss 0.000000000001 mg thc erop ofzo (ik overdrijf nu zeker)

Echt, koop u wiet gewoon in het land zelf, dan mee smokelen, wtf zit ge dan over kwaliteit te lullen, is da zo belangrijk tegenwoordig dan? voor een week of 2 doet kwaliteit er toch niets aan toe .. dan rol je toch gewoon een goeie pure om toch scheef van te worden.
Denk je bv nu ook echt dat alleen Nederland zeer goeie wiet heeft ofzo ... Die mannen ginder kunnen ook wel zaadjes kopen en het daar gewoon kweken op "jullie" manier. Als je daar nog niet aan gedacht had, lol
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Osi` zei:
023User zei:
Vriend van me had het wat beter aan gepakt. Die ging naar America, en had hash met een strijkijzer flinter dun gemaakt, en door een plastic seal machine heen gehaald. Dit had die met meerdere stukken gedaan, en toen in zijn grote multomap, die vol met papieren in plastic zat, tussen sommige bladzijde gedaan. Vond het wel een mooie oplossing

Haha, dat is ook een goede, nog nooit in me opgekomen..
Heb wel een keer Hasj meegenomen in een gesealde DVD doos, werkte ook prima..
Klik om te vergroten...
Die heeft dan gewoon geluk gehad :)
Geloof me, een hond ruikt ALLES, zelfs 1 klein stom blaadke met mss 0.000000000001 mg thc erop ofzo (ik overdrijf nu zeker)

Echt, koop u wiet gewoon in het land zelf, dan mee smokelen, wtf zit ge dan over kwaliteit te lullen, is da zo belangrijk tegenwoordig dan? voor een week of 2 doet kwaliteit er toch niets aan toe .. dan rol je toch gewoon een goeie pure om toch scheef van te worden.
Denk je bv nu ook echt dat alleen Nederland zeer goeie wiet heeft ofzo ... Die mannen ginder kunnen ook wel zaadjes kopen en het daar gewoon kweken op "jullie" manier. Als je daar nog niet aan gedacht had, lol
Klik om te vergroten...

Je zou zeggen dat ze overal dezelfde wiet kweken hè...Valt tegen. Heb een paar keer Italiaanse wiet gerookt en voelde er echt helemaal niets van. Echt 0%. De kwaliteit is heel erg wisselend...soms heb je geluk, meestal heb je pech.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#13
Leer wat Tsjechische (straat)taal en koop daar je stuff indeed.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
matthijs zei:
Osi` zei:
023User zei:
Vriend van me had het wat beter aan gepakt. Die ging naar America, en had hash met een strijkijzer flinter dun gemaakt, en door een plastic seal machine heen gehaald. Dit had die met meerdere stukken gedaan, en toen in zijn grote multomap, die vol met papieren in plastic zat, tussen sommige bladzijde gedaan. Vond het wel een mooie oplossing

Haha, dat is ook een goede, nog nooit in me opgekomen..
Heb wel een keer Hasj meegenomen in een gesealde DVD doos, werkte ook prima..
Klik om te vergroten...
Die heeft dan gewoon geluk gehad :)
Geloof me, een hond ruikt ALLES, zelfs 1 klein stom blaadke met mss 0.000000000001 mg thc erop ofzo (ik overdrijf nu zeker)

Echt, koop u wiet gewoon in het land zelf, dan mee smokelen, wtf zit ge dan over kwaliteit te lullen, is da zo belangrijk tegenwoordig dan? voor een week of 2 doet kwaliteit er toch niets aan toe .. dan rol je toch gewoon een goeie pure om toch scheef van te worden.
Denk je bv nu ook echt dat alleen Nederland zeer goeie wiet heeft ofzo ... Die mannen ginder kunnen ook wel zaadjes kopen en het daar gewoon kweken op "jullie" manier. Als je daar nog niet aan gedacht had, lol
Klik om te vergroten...

Je zou zeggen dat ze overal dezelfde wiet kweken hè...Valt tegen. Heb een paar keer Italiaanse wiet gerookt en voelde er echt helemaal niets van. Echt 0%. De kwaliteit is heel erg wisselend...soms heb je geluk, meestal heb je pech.
Klik om te vergroten...
Natuurlijk heb je wiet die tegenvalt, da's in NL of in BE ook zo hoor, natuurlijk zul je het daar veeeeeel minder vinden, maar als je enorm goed zoekt enzo en ervaren stoners ziet ofzo .. maybe.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik seal ook alles en daarna spuit ik er parfum over, ben nog wel nooit tegengehouden geweest dus of het werkt...
Wss wel
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#16
je pakt gewoon zo een thermofles, stopt er gemalen koffie in , dan je spul, dan weer coffe en voila luchtdicht verpakt maar weegt wel een ton :)
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#17
flashkop zei:
Ik seal ook alles en daarna spuit ik er parfum over, ben nog wel nooit tegengehouden geweest dus of het werkt...
Wss wel
Klik om te vergroten...

Tjah voor mij werkte het ook, tip van de week mensen!

:P
h
helenaLid
01-01-2024, 00:00
#18
je neemt een condoom steek daar je wiet in en steek die in een fles shampoo of douche gel
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#19
En als ze vragen wat in die condoom steekt zeg je dat je vroegtijdig klaarkomt. :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
helena zei:
je neemt een condoom steek daar je wiet in en steek die in een fles shampoo of douche gel
Klik om te vergroten...

Totaal zinloos! Kijk maar naar het topic van Schranz in Italië. Op zo'n soort gelijk manier de drugs verstopt en toch nog gepakt omdat de honden het roken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."