Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmeer wiet of meer tabak???

meer wiet of meer tabak???

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik rook alleen hasj, en draai er vaak 0,4~0,6 gram hasj in. Gewoon zo veel dat de lekker smaak van de hasj overheerst.

En als je echt voor de wiet smaak gaat (of hasj smaak) zou ik Barclai smooth and Light halen. Dat zijn de ligtste peuken ever. Als je een beetje sjekkie gewent bent en je rookt dan zo'n ding is het net of je lucht in ademt. Ideaal dus om je blow mee mengen.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#2
95% wiet tegenwoordig.

Plukje tabak voor de tip, omdat dat toch kut rookt en anders wietverspilling is, en een klein laagje tabaksgruis op de bodem, zodat het soepel brand.
r
robke101Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik hou van dikke wietjoints, veel wiet, veel shag, 't liefst breede vloei
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Met wiet liever zo min mogelijk tabak erin, misschien 20% op zn meest.
Met hasj ongeveer een halve peuk, of gewoon opvullen met wiet :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ongeveer half half; soms iets meer wiet. Als mijn wiet bijna op is soms een klein beetje meer shag. Ik rook zelf ook niet, en draai ook binnenstebuiten.
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik kies ckr voor 75/85% wiet de rest tabak(rook zelf niet)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
:stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Veel tabak, veel weed. :smoke: :stoned:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#9
je moet gewoon de weed geneog kunnen smaken, kan allebei lekker zijn
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet te veel tabak en ook niet te veel vloei. inside-out
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
MetaalKonijn zei:
Veel tabak, veel weed. :smoke: :stoned:
Klik om te vergroten...
Dat is hem ja.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik ga meestal voor 50-50
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetaalKonijn schreef:

Veel tabak, veel weed.
Klik om te vergroten...
veel wiet wel maar ckr niet veel tabak is nl ranzig...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
lurch zei:
MetaalKonijn schreef:

Veel tabak, veel weed.
Klik om te vergroten...
veel wiet wel maar ckr niet veel tabak is nl ranzig...
Klik om te vergroten...

Valt wel mee. Er zijn van die avonden en dna wil je gewoon iets HEEL groots roken. En dan gaat d'r veel wiet en veel shag in. Ik draag normaal dun, maar voor dat soort uitzonderingen is het altijd leuk.
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Toen ik nog rookte was het altijd meer tabak dan wiet. Scheelde me geld en werd toch altijd knetter stoned. Ik rookte toen ook gewoon tabak, dus kwa smaak maakte het me ook niet uit.
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#16
50 % van beiden
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#17
meer wiet dan tabak :smoke:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik wiet rook doe ik meestal nog geen 1/5 van een sigaret erin. Met hasj moet je gewoon wel wat meer erin doen om een beetje volume te krijgen :tongueout:... dan is het ongeveer 2/3 van een peuk.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
1 malboro helemaal op vloeitje daarna ongeveer 0,20 gram wiet erin inside out en klaar

jullie hoeven echt niet zoveel wiet in te douwen om stoned te worden hoor
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
yellowmoon zei:
1 malboro helemaal op vloeitje daarna ongeveer 0,20 gram wiet erin inside out en klaar

jullie hoeven echt niet zoveel wiet in te douwen om stoned te worden hoor
Klik om te vergroten...

En zoveel tabak hoeft er niet in om het te laten branden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."