#1
Ik rook alleen hasj, en draai er vaak 0,4~0,6 gram hasj in. Gewoon zo veel dat de lekker smaak van de hasj overheerst.
En als je echt voor de wiet smaak gaat (of hasj smaak) zou ik Barclai smooth and Light halen. Dat zijn de ligtste peuken ever. Als je een beetje sjekkie gewent bent en je rookt dan zo'n ding is het net of je lucht in ademt. Ideaal dus om je blow mee mengen.
En als je echt voor de wiet smaak gaat (of hasj smaak) zou ik Barclai smooth and Light halen. Dat zijn de ligtste peuken ever. Als je een beetje sjekkie gewent bent en je rookt dan zo'n ding is het net of je lucht in ademt. Ideaal dus om je blow mee mengen.

