Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet andere verpakking

wiet andere verpakking

18 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rook jij dan gewoon met een gewone sigarettefilter? :confused:
Geef mij maar een goedgerolde joint. :stoned:
j
joopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi mischien een tip of anders graag een reactie op het volgende:
ik rook af en toe wat ± 2 keer per week en maak de "jointjes "dan met een mascotte sigaretten hulzenstopper die je voor gewone sigaretten gebruikt . Ik vind dat het goed werkt bovendien heb je meteen een filter eraan zitten en je kan ze ook nog eens ongemerkt wegmoffelen
Hoe vinden de ervaren gebruikers dit , ook de andere gebruikers graag reactie , een recreatieve gebruiker .
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#3
THC blijft in filter zitten, zonde dus
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychoticoverdose zei:
THC blijft in filter zitten, zonde dus
Klik om te vergroten...
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
Psychoticoverdose zei:
THC blijft in filter zitten, zonde dus
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

deels blijft dit in de filter zitten. ik draaide vroeger soms speciaal met de filter van een muntsigaret een joint... lekker smaakje erbij maar je verspilt inderdaad een deel/helft...
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#6
treu, zelf draaien. :beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doodkapje zei:
azgaza zei:
Psychoticoverdose zei:
THC blijft in filter zitten, zonde dus
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

deels blijft dit in de filter zitten. ik draaide vroeger soms speciaal met de filter van een muntsigaret een joint... lekker smaakje erbij maar je verspilt inderdaad een deel/helft...
Klik om te vergroten...

90% wordt verspilt had ik ergens gelezen/gehoord.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben heel saai denk ik. Ik houd niet zo van anders.

Een maat van me draait met zware shag. Vind ik niet te roken.
Een ander draait met de inhoud van mentol cigaretten. Vind ik ook niet te roken. :)

Ik draai zelf meestal met de inhoud van marlboro lights. Halfzware shag vind ik ook prima te roken, maar met cigaretten draait makkelijker en een pakje shag dat alleen gebruikt word voor joints droogt me teveel uit. Daarom dus marlbore lights.

Heb wel eens een marrokaans filter (stukje cigaret gebruiken als filter, maar dus niet het filter van de cigaret) geprobeerd, vond ik ook niet echt fijn. Er kan shag uit komen en het is veel te dik.

En natuurlijk buitenstebinnen draaien of extra smalle vloei gebruiken !
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
oh als het een troost is... ik kon vroeger geen joint roken zonder een half pakje kauwgom in m'n mond tegen de smaak... :grin:

ik ben er uiteindelijk aan gewend...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Saivy zei:
Rook jij dan gewoon met een gewone sigarettefilter? :confused:
Geef mij maar een goedgerolde joint. :stoned:
Klik om te vergroten...

Je kan in nederland ook wel gewoon cones kopen. Zit gewoon een tipje in :)
Heb het nooit gehad maar denk dat ik toch bij de goede ouwe, ambachtelijke joint houd :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is op zich een goeie oplossing toch? Ik zou wel het katoen eruit peuteren en er een tipje in stoppen :þ
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
Is op zich een goeie oplossing toch? Ik zou wel het katoen eruit peuteren en er een tipje in stoppen :þ
Klik om te vergroten...

Zo moet het, maar dat is belachelijk veel werk.
Leer gewoon normaal rollen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bengt zei:
Zo moet het, maar dat is belachelijk veel werk.
Leer gewoon normaal rollen.
Klik om te vergroten...
Gewoon draaien overwint alles natuurlijk, maar als je dat (nog) niet kunt, vind ik dit wel een creatieve oplossing (:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je nog niet kunt draaien, heb je het recht niet om te blowen.
:stoned: :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
We all gotta start somewhere, right? Ik draaide altijd eerst een lege joint en daarna volstoppen. Dit idee vind ik beter :þ
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je niet kunt rollen, koop dan een pijpje.
Zulke voorgerolde coines, vind ik gewoon belachelijk. Ook belachelijk duur.
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
Als je nog niet kunt draaien, heb je het recht niet om te blowen.
:stoned: :P
Klik om te vergroten...

ik speel dan lekker vals :stoned: :beer: :(

ach, een m'n eentje blowen vind ik ook zo ongezellig dat scheelt.
al koop ik wss binnenkort zon draaimachine
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychoticoverdose zei:
Saivy zei:
Als je nog niet kunt draaien, heb je het recht niet om te blowen.
:stoned: :P
Klik om te vergroten...

ik speel dan lekker vals :stoned: :beer: :(

ach, een m'n eentje blowen vind ik ook zo ongezellig dat scheelt.
al koop ik wss binnenkort zon draaimachine
Klik om te vergroten...

Haal voor n paar euro een pak shag en wat vloeitjes, oefening baart kunst. Ik kan zelf ook niet draaien hoor, maar ik ben dan ook geen stoner :P
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ach, ik heb ook wel een paar keer gedaan, gewoon in een sigaretten huls. Maar dan wel de filter eruit gehaald en tip erin (is niet zo veel werk hoor). Ik vond het vooral heel handig voor openbare plaatsen, want niemand verdenkt jouw van blowen als je gewoon een sigaretje vasthebt :P .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."