Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zou jij doen?

Wat zou jij doen?

40 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
als ikzelf geen wiet heb bel ik die eigenaar en vraag of ik wat mag smoren, niemand heeft me nee gezegd tot nu toe :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
yellowmoon zei:
als ikzelf geen wiet heb bel ik die eigenaar en vraag of ik wat mag smoren, niemand heeft me nee gezegd tot nu toe :)
Klik om te vergroten...

Je schrijft t alsof je elke week een zakje wiet van een ander vind/ziet liggen?
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Teruggeven, tuurlijk, je moet altijd datgene doen wat je zelf ook zou willen dat andere doen... dus als jij n keer je wiet fzo vergeet ergens, heb je toch ook liever dat ze die teruggeven, niet?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
filosofische inzichten van Kant..
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#5
acidboy zei:
filosofische inzichten van Kant..
Klik om te vergroten...

indeed :stoned:
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
sjaartrol zei:
Teruggeven, tuurlijk, je moet altijd datgene doen wat je zelf ook zou willen dat andere doen... dus als jij n keer je wiet fzo vergeet ergens, heb je toch ook liever dat ze die teruggeven, niet?
Klik om te vergroten...

Das precies wat ik ook al zei tegen de persoon met wie ik deze discussie eigenlijk eerst had.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
caatje zei:
yellowmoon zei:
als ikzelf geen wiet heb bel ik die eigenaar en vraag of ik wat mag smoren, niemand heeft me nee gezegd tot nu toe :)
Klik om te vergroten...

Je schrijft t alsof je elke week een zakje wiet van een ander vind/ziet liggen?
Klik om te vergroten...
ik heb een tijd gehad dat ik wekelijks wiet vond in me auto :mrgreen:
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Whaha ik heb een keer als onwijze Noob een ponypack gevonden in mn auto en in mijn naiviteit het hele zakje open gevouwen XD :grin:
Geniaal..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Finders keepers.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eier zei:
Gewoon opsmoken, moet je maar niet zo dom doen.
Klik om te vergroten...

Precies... het is maar een 5je. Gram sos zou ik wel bewaren maar een beetje wiet.... :rolleyes:
Zou me ook geen reet uitmaken als iemand het bij mij zou doen moet ik zeggen...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aangezien nog niemand zich dit afvraagt; Ligt eraan van wie het is.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
Aangezien nog niemand zich dit afvraagt; Ligt eraan van wie het is.
Klik om te vergroten...

je bent slecht
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
je bent slecht
Klik om te vergroten...
BS! Als je diegene niet mocht zou je 't ook houden :þ
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Ellesdee zei:
je bent slecht
Klik om te vergroten...
BS! Als je diegene niet mocht zou je 't ook houden :þ
Klik om te vergroten...

nope

ik rook niet :beer:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is te zien waar.. als ze het bij mn thuis laten liggen is het van mij. :stoned:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als het om wiet/hasj gaat zou ik wel wat teruggeven, maar ook zelf een beetje ervan smoken, voor de moeite van het vinden :wink:

Als het om andere drugs ging zou k t gwn terug geven.
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb het blokje hash (ongeveer 4,5 gr.) onaangeraakt terug gebracht.
Het was van een van mijn beste vrienden, het heeft hier 2 dagen gelegen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dinaatjuh zei:
Het was van een van mijn beste vrienden
Klik om te vergroten...
Dôh!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hm.. als het van iemand zou zijn die ik niet mag zou ik iniedergeval een joint er van roken..maar er komen niet zo vaak mensen in mijn huis die ik niet mag dus de kans daarop is redelijk verwaarloosbaar.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#20
matthijs zei:
Eier zei:
Gewoon opsmoken, moet je maar niet zo dom doen.
Klik om te vergroten...

Precies... het is maar een 5je. Gram sos zou ik wel bewaren maar een beetje wiet.... :rolleyes:
Zou me ook geen reet uitmaken als iemand het bij mij zou doen moet ik zeggen...
Klik om te vergroten...
En als de eigenaar het zo'n probleem vind, krijgt 'ie 'em wel vergoed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."