#1
als ikzelf geen wiet heb bel ik die eigenaar en vraag of ik wat mag smoren, niemand heeft me nee gezegd tot nu toe ![:)]()
yellowmoon zei:als ikzelf geen wiet heb bel ik die eigenaar en vraag of ik wat mag smoren, niemand heeft me nee gezegd tot nu toe![]()
sjaartrol zei:Teruggeven, tuurlijk, je moet altijd datgene doen wat je zelf ook zou willen dat andere doen... dus als jij n keer je wiet fzo vergeet ergens, heb je toch ook liever dat ze die teruggeven, niet?
ik heb een tijd gehad dat ik wekelijks wiet vond in me autocaatje zei:yellowmoon zei:als ikzelf geen wiet heb bel ik die eigenaar en vraag of ik wat mag smoren, niemand heeft me nee gezegd tot nu toe![]()
Je schrijft t alsof je elke week een zakje wiet van een ander vind/ziet liggen?

Eier zei:Gewoon opsmoken, moet je maar niet zo dom doen.
ExceptionalInsight zei:Aangezien nog niemand zich dit afvraagt; Ligt eraan van wie het is.
BS! Als je diegene niet mocht zou je 't ook houden :þEllesdee zei:je bent slecht
ExceptionalInsight zei:BS! Als je diegene niet mocht zou je 't ook houden :þEllesdee zei:je bent slecht


Dôh!Dinaatjuh zei:Het was van een van mijn beste vrienden
En als de eigenaar het zo'n probleem vind, krijgt 'ie 'em wel vergoed.matthijs zei:Eier zei:Gewoon opsmoken, moet je maar niet zo dom doen.
Precies... het is maar een 5je. Gram sos zou ik wel bewaren maar een beetje wiet....![]()
Zou me ook geen reet uitmaken als iemand het bij mij zou doen moet ik zeggen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."