#1
ExceptionalInsight zei:BS! Als je diegene niet mocht zou je 't ook houden :þEllesdee zei:je bent slecht
nope
ik rook niet

ExceptionalInsight zei:BS! Als je diegene niet mocht zou je 't ook houden :þEllesdee zei:je bent slecht


Dôh!Dinaatjuh zei:Het was van een van mijn beste vrienden
En als de eigenaar het zo'n probleem vind, krijgt 'ie 'em wel vergoed.matthijs zei:Eier zei:Gewoon opsmoken, moet je maar niet zo dom doen.
Precies... het is maar een 5je. Gram sos zou ik wel bewaren maar een beetje wiet....![]()
Zou me ook geen reet uitmaken als iemand het bij mij zou doen moet ik zeggen...
ExceptionalInsight zei:Dôh!Dinaatjuh zei:Het was van een van mijn beste vrienden![]()

OMG Dat stomme verzonnen topic van je irriteerde me al mateloos en dan ga je ook nog dit soort loze dingen roepen!! Mensen bepalen zelf wel of ze aan de acid willen!!PePhenkie___// zei:wat ik zou doen...
- ok het eerste wat te doen valt acid erbij gewoon zodat iedereen acid doet ok
![]()
Lappenpopje zei:OMG Dat stomme verzonnen topic van je irriteerde me al mateloos en dan ga je ook nog dit soort loze dingen roepen!! Mensen bepalen zelf wel of ze aan de acid willen!!PePhenkie___// zei:wat ik zou doen...
- ok het eerste wat te doen valt acid erbij gewoon zodat iedereen acid doet ok
![]()
![]()
Dinaatjuh zei:Lappenpopje zei:OMG Dat stomme verzonnen topic van je irriteerde me al mateloos en dan ga je ook nog dit soort loze dingen roepen!! Mensen bepalen zelf wel of ze aan de acid willen!!PePhenkie___// zei:wat ik zou doen...
- ok het eerste wat te doen valt acid erbij gewoon zodat iedereen acid doet ok
![]()
![]()
Ik snapte al geen reet van die opmerking, ken dat topic blijkbaar nog niet.
PePhenkie___// zei:wat ik zou doen...
- ok het eerste wat te doen valt acid erbij gewoon zodat iedereen acid doet ok
- ok eh het teruggeven...
- het niet teruggeven je van de domme houden en het zelf opsmoken.
- de wiet door de wc spoelen minne junkies : - /
- ja wie laat nou wiet liggen...
- precies!
![]()

matthijs zei:Eier zei:Gewoon opsmoken, moet je maar niet zo dom doen.
Precies... het is maar een 5je. Gram sos zou ik wel bewaren maar een beetje wiet....![]()
Zou me ook geen reet uitmaken als iemand het bij mij zou doen moet ik zeggen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."