Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zou jij doen?

Wat zou jij doen?

40 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
Ellesdee zei:
je bent slecht
Klik om te vergroten...
BS! Als je diegene niet mocht zou je 't ook houden :þ
Klik om te vergroten...

nope

ik rook niet :beer:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is te zien waar.. als ze het bij mn thuis laten liggen is het van mij. :stoned:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als het om wiet/hasj gaat zou ik wel wat teruggeven, maar ook zelf een beetje ervan smoken, voor de moeite van het vinden :wink:

Als het om andere drugs ging zou k t gwn terug geven.
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het blokje hash (ongeveer 4,5 gr.) onaangeraakt terug gebracht.
Het was van een van mijn beste vrienden, het heeft hier 2 dagen gelegen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dinaatjuh zei:
Het was van een van mijn beste vrienden
Klik om te vergroten...
Dôh!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hm.. als het van iemand zou zijn die ik niet mag zou ik iniedergeval een joint er van roken..maar er komen niet zo vaak mensen in mijn huis die ik niet mag dus de kans daarop is redelijk verwaarloosbaar.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#7
matthijs zei:
Eier zei:
Gewoon opsmoken, moet je maar niet zo dom doen.
Klik om te vergroten...

Precies... het is maar een 5je. Gram sos zou ik wel bewaren maar een beetje wiet.... :rolleyes:
Zou me ook geen reet uitmaken als iemand het bij mij zou doen moet ik zeggen...
Klik om te vergroten...
En als de eigenaar het zo'n probleem vind, krijgt 'ie 'em wel vergoed.
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
Dinaatjuh zei:
Het was van een van mijn beste vrienden
Klik om te vergroten...
Dôh!
Klik om te vergroten...

Zelfs al heb ik ruzie met je dan nog neem ik niet zomaar je stuffie.
Pas na een week ofzo, als diegene het nog niet is komen claimen.
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#9
wat ik zou doen...


- ok het eerste wat te doen valt acid erbij gewoon zodat iedereen acid doet ok
- ok eh het teruggeven...
- het niet teruggeven je van de domme houden en het zelf opsmoken.
- de wiet door de wc spoelen minne junkies : - /
- ja wie laat nou wiet liggen...
- precies!

:wave:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou het netjes teruggeven. Ik geef zowiezo niet heel veel om een blow!
:P
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
PePhenkie___// zei:
wat ik zou doen...


- ok het eerste wat te doen valt acid erbij gewoon zodat iedereen acid doet ok


:wave:
Klik om te vergroten...
OMG Dat stomme verzonnen topic van je irriteerde me al mateloos en dan ga je ook nog dit soort loze dingen roepen!! Mensen bepalen zelf wel of ze aan de acid willen!! :angry:
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lappenpopje zei:
PePhenkie___// zei:
wat ik zou doen...


- ok het eerste wat te doen valt acid erbij gewoon zodat iedereen acid doet ok


:wave:
Klik om te vergroten...
OMG Dat stomme verzonnen topic van je irriteerde me al mateloos en dan ga je ook nog dit soort loze dingen roepen!! Mensen bepalen zelf wel of ze aan de acid willen!! :angry:
Klik om te vergroten...

Ik snapte al geen reet van die opmerking, ken dat topic blijkbaar nog niet.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewoon opsmoken, moet je maar niet zo dom doen.
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
OMG terug geven natuurlijk..
Echt super junkie gedrag om het dan te jatten en op te maken.. (niet alleen bij weed en hasj maar bij elke drugs..)
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat doen jullie als iemand zijn of haar wiet of hash per ongeluk vergeet mee te nemen?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dinaatjuh zei:
Lappenpopje zei:
PePhenkie___// zei:
wat ik zou doen...


- ok het eerste wat te doen valt acid erbij gewoon zodat iedereen acid doet ok


:wave:
Klik om te vergroten...
OMG Dat stomme verzonnen topic van je irriteerde me al mateloos en dan ga je ook nog dit soort loze dingen roepen!! Mensen bepalen zelf wel of ze aan de acid willen!! :angry:
Klik om te vergroten...

Ik snapte al geen reet van die opmerking, ken dat topic blijkbaar nog niet.
Klik om te vergroten...

haha lappenpopje :hearteyes:
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Grrr *agressie*

:wink:

Elles wat gaan we doen dit weekend?? :hearteyes:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#18
PePhenkie___// zei:
wat ik zou doen...


- ok het eerste wat te doen valt acid erbij gewoon zodat iedereen acid doet ok
- ok eh het teruggeven...
- het niet teruggeven je van de domme houden en het zelf opsmoken.
- de wiet door de wc spoelen minne junkies : - /
- ja wie laat nou wiet liggen...
- precies!

:wave:
Klik om te vergroten...

Dit bedoelde ik dus in een andere thread met dat LSD geen middel is om de wereld te verbeteren... :rolleyes:

LSD gaan nemen en dan iemand anders zijn paf oproken... Niet goed voor uw Karma he :smoke:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
sjaartrol zei:
Karma
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#20
matthijs zei:
Eier zei:
Gewoon opsmoken, moet je maar niet zo dom doen.
Klik om te vergroten...

Precies... het is maar een 5je. Gram sos zou ik wel bewaren maar een beetje wiet.... :rolleyes:
Zou me ook geen reet uitmaken als iemand het bij mij zou doen moet ik zeggen...
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."