Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zou jij doen?

Wat zou jij doen?

40 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
OMG terug geven natuurlijk..
Echt super junkie gedrag om het dan te jatten en op te maken.. (niet alleen bij weed en hasj maar bij elke drugs..)
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat doen jullie als iemand zijn of haar wiet of hash per ongeluk vergeet mee te nemen?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
wahaha, teruggeven natuurlijk. Als je zo nodig zelf wilt blowen haal je toch wat voor jezelf?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lappenpopje zei:
OMG terug geven natuurlijk..
Echt super junkie gedrag om het dan te jatten en op te maken.. (niet alleen bij weed en hasj maar bij elke drugs..)
Klik om te vergroten...

idd
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mee eens hoor, ik vroeg het me alleen af, in sommige kringen is het niet zo vanzelfsprekend.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dinaatjuh zei:
Mee eens hoor, ik vroeg het me alleen af, in sommige kringen is het niet zo vanzelfsprekend.
Klik om te vergroten...

dan zit je in de verkeerde kringen
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ellesdee zei:
Dinaatjuh zei:
Mee eens hoor, ik vroeg het me alleen af, in sommige kringen is het niet zo vanzelfsprekend.
Klik om te vergroten...

dan zit je in de verkeerde kringen
Klik om te vergroten...

Ik wou net précies hetzelfde neerzetten :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
:beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Appart leggen voor als die persoon het weer op komt halen. Lijkt me logisch.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
als ikzelf geen wiet heb bel ik die eigenaar en vraag of ik wat mag smoren, niemand heeft me nee gezegd tot nu toe :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
yellowmoon zei:
als ikzelf geen wiet heb bel ik die eigenaar en vraag of ik wat mag smoren, niemand heeft me nee gezegd tot nu toe :)
Klik om te vergroten...

Je schrijft t alsof je elke week een zakje wiet van een ander vind/ziet liggen?
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Teruggeven, tuurlijk, je moet altijd datgene doen wat je zelf ook zou willen dat andere doen... dus als jij n keer je wiet fzo vergeet ergens, heb je toch ook liever dat ze die teruggeven, niet?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
filosofische inzichten van Kant..
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#14
acidboy zei:
filosofische inzichten van Kant..
Klik om te vergroten...

indeed :stoned:
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#15
sjaartrol zei:
Teruggeven, tuurlijk, je moet altijd datgene doen wat je zelf ook zou willen dat andere doen... dus als jij n keer je wiet fzo vergeet ergens, heb je toch ook liever dat ze die teruggeven, niet?
Klik om te vergroten...

Das precies wat ik ook al zei tegen de persoon met wie ik deze discussie eigenlijk eerst had.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#16
caatje zei:
yellowmoon zei:
als ikzelf geen wiet heb bel ik die eigenaar en vraag of ik wat mag smoren, niemand heeft me nee gezegd tot nu toe :)
Klik om te vergroten...

Je schrijft t alsof je elke week een zakje wiet van een ander vind/ziet liggen?
Klik om te vergroten...
ik heb een tijd gehad dat ik wekelijks wiet vond in me auto :mrgreen:
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Whaha ik heb een keer als onwijze Noob een ponypack gevonden in mn auto en in mijn naiviteit het hele zakje open gevouwen XD :grin:
Geniaal..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Finders keepers.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eier zei:
Gewoon opsmoken, moet je maar niet zo dom doen.
Klik om te vergroten...

Precies... het is maar een 5je. Gram sos zou ik wel bewaren maar een beetje wiet.... :rolleyes:
Zou me ook geen reet uitmaken als iemand het bij mij zou doen moet ik zeggen...
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gewoon opsmoken, moet je maar niet zo dom doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."