Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste Joint

Eerste Joint

33 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
azgaza zei:
Sommige mensen hebben de eerste paar keer geen goed effect, de eerste keer dat ik echt had geblowed (was ook gelijk best veel) voelde ik vooral het ontspannende effect en een paar keer later de lachkicks.
Maar veel andere mensen hebben dat wel, adt de eerste paar keer niet goed aankomen. Als je het vaker probeert zal je het vanzelf voelen.
Klik om te vergroten...

Wat zei ik hierboven dan? :openmouth:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Saivy zei:
No trouble zei:
Daar heb ik beetje (eetkick) gegeten en gedronken . Toen voelde ik me helemaal niet goed ik begon super veel te draaien ik wou de heletijd naar voor leunen
Klik om te vergroten...


2 zakken chips is niet een beetje eh. :P
Klik om te vergroten...

^ Dat zei je er rechtboven.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
:rolleyes:

Ik bedoel in het topic zelf enzo. Laat maar zitten. :wave:
T
TazzieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die draaierigheid is mss te verklaren.
Als No trouble niet rookt (cigaretten etc) , dan zal ze bij een 1e joint wellicht de nicotine-rush gevoeld hebben.

Ikzelf merk die nicotine-rush elke keer weer en ervaar het als niet prettig , dus rook ik mijn hash en wiet door een waterpijp , ideaal :hearteyes:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm gewoon wiet koekjes naar binnen gooien :wink: :hearteyes: en stuk of 2 /3 da was mijn eerste keer dan ga je kapot hard haha
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
DuisterPersoontje zei:
No trouble zei:
( En die eetkick Had jij dat ook ? )
Klik om te vergroten...

Jah die heeft iedereen wel :P Wees blij dat je geen lachkick heb gekregen van de 1ste x blowe joh :grin:
Klik om te vergroten...

Ik heb bij mijn eerste keer blowen een lachkick van 3 uur gehad, dat was super :)

En als je de vreetkick vervelend vind, eet dan voor je gaat blowen, dan krijg je die niet.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#7
het eerste paar keer blowen vond ik eigenlijk maar vervelend. Begon er na ongeveer de 4de joint pas echt van te genieten.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Saivy zei:
:rolleyes:

Ik bedoel in het topic zelf enzo. Laat maar zitten. :wave:
Klik om te vergroten...

Weet ik; het was gewoon even een flauw antwoord.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flauwheid siert je niet echt... :flushed:
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oefening baart kunst!
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
BUBBLEPUNK zei:
Oefening baart kunst!
Klik om te vergroten...

ja idd of verslaving als je te lang oefent... :wink:
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tazzie zei:
Die draaierigheid is mss te verklaren.
Als No trouble niet rookt (cigaretten etc) , dan zal ze bij een 1e joint wellicht de nicotine-rush gevoeld hebben.

Ikzelf merk die nicotine-rush elke keer weer en ervaar het als niet prettig , dus rook ik mijn hash en wiet door een waterpijp , ideaal :hearteyes:
Klik om te vergroten...

aan niet roken zou niet liggen ..

rook Jaren Tigra & Belgam 21
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#13
MichaelMayhem zei:
Als je altijd filter sigarreten rookt en je pakt een joint die met shag is gedraait voel je de nicotine zeker wel.
Klik om te vergroten...


"Belgam 21"
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je altijd filter sigarreten rookt en je pakt een joint die met shag is gedraait voel je de nicotine zeker wel.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heh, lol.. ik smoke nu al een week of 2 lang elke dag zeker 4 a 6 stuks over de dag verdeeld en heb het al zo ver dat ik niets meer voel van een joint. Gelukkig ga ik zondag voor 4 weken weg en kan ik dan mooi cleanen en dan na de vakantie weer lekker smoken.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je voelt niks meer van een joint?
Waarom blow je dan nog?

Ik zou er inderdaad ff mee kappen.
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zijn Mond is Lam :P


:: Ik zou even stoppen :: Want lijkt me niet gezond als je niets voelt..
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Tazzie zei:
Als No trouble niet rookt (cigaretten etc) , dan zal ze bij een 1e joint wellicht de nicotine-rush gevoeld hebben.
Klik om te vergroten...

Hoe voelt een nicotine-rush?
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#19
No trouble zei:
Yu

Ik heb gisteren mijn eerste joint gerookt.

Mijn Vraag is ik voelde helemaal niets een beetje draaierig toen ging ik naar
huis. Daar heb ik beetje (eetkick) gegeten en gedronken . Toen voelde ik me helemaal niet goed ik begon super veel te draaien ik wou de heletijd naar voor leunen
Klik om te vergroten...

haha, naar voor leunen... :grin:
dit heb ik nog niet zo lang geleden ook voor gehad, ik was helemaal van de kaart en dacht dat ze mij aant duwen waren of zo
ik zo: "ey manne, wa bezig yo" (op zo'n toontje waarop ik normaal ni praat)
achteraf bleek dat ik het zelf was die naar voor leunde en dat ze me tegenhielden omdat ik anders recht op men bek was gevallen :grin: :grin: :P

OT: ja, dat draaierig worden, het is iets raar, bij mij is het plots gekomen (terwijl ik al een jaar of 2 heel af en toe blowde)
binnenkort een pure proberen, mijn laatste hoop :P
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#20
khad da ook bij men 1ste joints, da ik helemaal niks voelde.
maar da kwam gewoon omdat ik er veeeeeeel te veel tabak in dee en amper wiet. en ik heb nog maar 1keer een lachkick gehad terwijl ik al bijna een jaar blow

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."