#1


ZI09 zei:Volgens mij is er niet echt iets wat je van de gedachet aan blowen afhelpt.
Maar, je kan wel inderdaad gaan sporten, zodat ej "gezond" moe wordt, en dus perfect kan slapen zónder wiet.
En verder, gewoon doen, en in 1 keer, NIET meer smoken. Eerste dagen lijken kut te gaan, maar hoe langer je het niet doet, hoe minder last je er van lijkt te gaan hebben.
VErder ff bladeren door coffeeshop subforum hierzo, daar staat er ook nog wel een topicje of wat over.
mattskovic zei:gewoon niet aan denken en als je er aan denkt een glaasje water ofzo drinke![]()
Serenity zei:mattskovic zei:gewoon niet aan denken en als je er aan denkt een glaasje water ofzo drinke![]()
Dát is echt het domste wat ik ooit heb gehoord. Oh mijn god.
ditch1989 zei:Yóh mensen,
ik zal me even in het kort voorstellen,
Heet kevin,
kom uit amersfoort en ben 17 jaar oud,
blow nu zo ongeveer 3a 4 jaar,
en nu bij deze de vraag, zijn er hier nog mensen met goede tips om te kunnen stoppen,
want wat ik vaak genoeg heb gehoord en eigenlijk altijd nooit wilde toegeven, wiet is nog best verslavend....(geestelijk)
en nu ik deze afgelopen 3 weken tot 1x paddo's 2x XTC 2x Speed ben gekomen, vind ik het zo wel even genoeg,...
heb je tips, GRAAG...????!!!
Gr Ditch«![]()
^ Jups, bij mij is het ook zo gegaanSer zei:Zijn er meer mensen die zeg maar zo onverwachts zo makkelijk kunnen stoppen?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."