Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoppen met blowen...!!!

Stoppen met blowen...!!!

17 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
kijk even bij de laatste alinea in de volgende link

http://www.brijder.nl/ih/ih-hulpenadvies.html
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jo Kevin,
stel je hier ff voor: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=1984
Enne er staan al een hoop topic's over stoppen bij de coffeeshop subforum.
succes! :wave:
d
ditch1989Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Yóh mensen,

ik zal me even in het kort voorstellen,

Heet kevin,
kom uit amersfoort en ben 17 jaar oud,
blow nu zo ongeveer 3a 4 jaar,
en nu bij deze de vraag, zijn er hier nog mensen met goede tips om te kunnen stoppen,
want wat ik vaak genoeg heb gehoord en eigenlijk altijd nooit wilde toegeven, wiet is nog best verslavend....(geestelijk)
en nu ik deze afgelopen 3 weken tot 1x paddo's 2x XTC 2x Speed ben gekomen, vind ik het zo wel even genoeg,...
heb je tips, GRAAG...????!!!

Gr Ditch« :rolleyes:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij is er niet echt iets wat je van de gedachet aan blowen afhelpt.

Maar, je kan wel inderdaad gaan sporten, zodat ej "gezond" moe wordt, en dus perfect kan slapen zónder wiet.
En verder, gewoon doen, en in 1 keer, NIET meer smoken. Eerste dagen lijken kut te gaan, maar hoe langer je het niet doet, hoe minder last je er van lijkt te gaan hebben.
VErder ff bladeren door coffeeshop subforum hierzo, daar staat er ook nog wel een topicje of wat over.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan het zijn dat je verslaafd bent aan nicotine in plaats van aan het blowen? Misschien helpt puur roken zonder tabak in dat geval. Maarja dan zit je dus eigenlijk met een nicotineverslaving opgescheept!!

Oh enneh kijk hier eens:
stoppen met blowen1
stoppen met blowen2
stoppen met blowen3
stoppen met blowen4
stoppen met blowen5
stoppen met blowen6
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon niet aan denken en als je er aan denkt een glaasje water ofzo drinke :tongueout:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ZI09 zei:
Volgens mij is er niet echt iets wat je van de gedachet aan blowen afhelpt.

Maar, je kan wel inderdaad gaan sporten, zodat ej "gezond" moe wordt, en dus perfect kan slapen zónder wiet.
En verder, gewoon doen, en in 1 keer, NIET meer smoken. Eerste dagen lijken kut te gaan, maar hoe langer je het niet doet, hoe minder last je er van lijkt te gaan hebben.
VErder ff bladeren door coffeeshop subforum hierzo, daar staat er ook nog wel een topicje of wat over.
Klik om te vergroten...

Is wel een beetje met alles zo
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
mattskovic zei:
gewoon niet aan denken en als je er aan denkt een glaasje water ofzo drinke :tongueout:
Klik om te vergroten...

Dát is echt het domste wat ik ooit heb gehoord. Oh mijn god.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ik denk dat andere afleiding al een hele hoop scheelt.
Dus bijvoorbeeld lekker sporten ofzo.
heerlijk!
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Serenity zei:
mattskovic zei:
gewoon niet aan denken en als je er aan denkt een glaasje water ofzo drinke :tongueout:
Klik om te vergroten...

Dát is echt het domste wat ik ooit heb gehoord. Oh mijn god.
Klik om te vergroten...


dat neem ik op als een compliment van jouw :grin:
i
irisdordrechtLid
01-01-2024, 00:00
#11
ditch1989 zei:
Yóh mensen,

ik zal me even in het kort voorstellen,

Heet kevin,
kom uit amersfoort en ben 17 jaar oud,
blow nu zo ongeveer 3a 4 jaar,
en nu bij deze de vraag, zijn er hier nog mensen met goede tips om te kunnen stoppen,
want wat ik vaak genoeg heb gehoord en eigenlijk altijd nooit wilde toegeven, wiet is nog best verslavend....(geestelijk)
en nu ik deze afgelopen 3 weken tot 1x paddo's 2x XTC 2x Speed ben gekomen, vind ik het zo wel even genoeg,...
heb je tips, GRAAG...????!!!

Gr Ditch« :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Hoi, ik ben zelf nu 4 dagen gestopt met blowen en heb hier websites over gemaakt, waarin ikmijn ervaringen in een blog schrijf. Misschien heb je er wat aan. www.myspace.com/stoppen_met_blowen en http://stoppen-met-blowen1.hyves.nl/ Succes! P.S. Ik ben al 10 jaar afgekickt van XTC en speed. Ik ben er 5 jaar aan verslaafd geweest, dus alsjeblieft begin er niet aan, want je gaat eraan kapot
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben 12 dagen gestopt met blowen, na ong 3 jaar dagelijks gebruik in grote heoveelheden. Heb er midner moeite mee dan verwacht, maar alsnog is het zwaar. Ben de eerste dagen maar ff binnen gebleven en niet gaan hangen op de straat. Dat scheelt echt een hoop ! Als ik het heel moeilijk heb dan grijp ik naar een sigaretje (ben ook daarmee gestopt). Heb ik toch nog het gevoel dat ik iets rook. Zoals eerder genoemd, zoek een nieuwe bezigheid, gewoon ff afleiding. Ik wens je succes.
S
SerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb 2 jaar zn beetje elke dag geblowed. Sinds 2 maanden blow ik eigenlijk helemaal niet meer. Het is zeg maar alsof me lichaam zegt "Blowen is niet chill" Heb er gewoon geen zin in. En eerlijk gezegd vind ik me dagen nuchter doorbrenger veel leuker dan stoned :wink:
Ik heb in deze 2 maanden helemaal geen trek gehad in een joint en makkelijk kunnen slapen.

Zijn er meer mensen die zeg maar zo onverwachts zo makkelijk kunnen stoppen?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een creatieve hobby zoeken? Tekenen, schilderen, muziek maken, zingen, toneel, whatever. Iets waarmee je zelf iets maakt en waarop je achteraf trots kan zijn :grin: En 's avonds eerst een rondje joggen, zodat je moe raakt en dan lekker in bed gaan liggen :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ser zei:
Zijn er meer mensen die zeg maar zo onverwachts zo makkelijk kunnen stoppen?
Klik om te vergroten...
^ Jups, bij mij is het ook zo gegaan :)
W
WTF_I_AM_TRIPPINGLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gewoon stoppen, zo simpel is dat..
Zo heb ik het in ieder geval gedaan na 5 jaar dagelijks, enige wat je hebt is misschien 2 weken moeilijk slapen.Als je niet meer wilt is dat voor mij reden genoeg om te stoppen, heb er verder geen hobbies bij nodig.Ben nu al een jaartje gestopt ofzo, maar rook nog wel tabak omdat ik dat stoer vind. :rolleyes:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#17
Verplaatst
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zoek een hobby of een bezigheid waardoor je niet denkt aan blowen
Ga sporten ofzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."