Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ditch1989 zei: Yóh mensen, ik zal me even in het kort voorstellen, Heet kevin, kom uit amersfoort en ben 17 jaar oud, blow nu zo ongeveer 3a 4 jaar, en nu bij deze de vraag, zijn er hier nog mensen met goede tips om te kunnen stoppen, want wat ik vaak genoeg heb gehoord en eigenlijk altijd nooit wilde toegeven, wiet is nog best verslavend....(geestelijk) en nu ik deze afgelopen 3 weken tot 1x paddo's 2x XTC 2x Speed ben gekomen, vind ik het zo wel even genoeg,... heb je tips, GRAAG...????!!! Gr Ditch« Klik om te vergroten... Hoi, ik ben zelf nu 4 dagen gestopt met blowen en heb hier websites over gemaakt, waarin ikmijn ervaringen in een blog schrijf. Misschien heb je er wat aan. www.myspace.com/stoppen_met_blowen en http://stoppen-met-blowen1.hyves.nl/ Succes! P.S. Ik ben al 10 jaar afgekickt van XTC en speed. Ik ben er 5 jaar aan verslaafd geweest, dus alsjeblieft begin er niet aan, want je gaat eraan kapot"