Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHehe.

Hehe.

47 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Saivy zei:
Achzo :sunglasses: kben benieuwd naar jullie ervaringen. :smoke:
Klik om te vergroten...

Hebben jullie ook dat je dan je joint op hebt op gerookt, voor je deur staat, en dan ineens denkt: Laten we nog ff gauw een rondje hardlopen voor ik weer naar binnen ga? :smoke:

Zal wel aan t soort wiet liggen :smoke:

Ben ook benieuwd naar jullie bevindingen onder t genogt van ene :smoke: vanavond :stoned:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, als ik voor de deur sta om terug naar binnen te gaan denk ik maar aan 1 ding:


ETEN! :smoke:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Saivy zei:
Nee, als ik voor de deur sta om terug naar binnen te gaan denk ik maar aan 1 ding:


ETEN! :smoke:
Klik om te vergroten...

haha, ik heb de eerste 20 minuten juist helemaal geen etenslust :smoke: gestopt met de speed trouwens? :stoned:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gestopt met alles behalve wiet/hasj en benzo's. :) :smoke:


Hoe is de toestand daar? :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Pauperwiet ....

Waar kaop je dat ?

In Roosendaal ?


Stonie
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Saivy zei:
helemaal opgaan in het moment,

een vage droom

Nou ik wel en ik vind het leuk. :stoned:
Klik om te vergroten...

perfect wat ik voel als ik stoned ben :grin:
ook begin ik soms te denken: "hoe lang ben ik nu eigenlijk al stoned" of "huh, waar ben ik?" ...

en hele stomme, onbenullige dingen (zoals een bepaald woord wat je toevallig gezegd hebt) kunnen lang blijven hangen in je hoofd, of het lijkt lang, ik weet het niet, wel grappig, dikwijls begin ik dan woordjes erbij te denken die erop rijmen --> gevolg: ik begin hele gekke hersenspinsels te krijgen en ik schiet in de lach :grin: :grin:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben 'k net naar de winkel geweest voor bullit en m&m's kom ik terug, rook een jointje naar binnen, ga weer achter m'n pc zitten..(dit was zo'n uur terug) en ik herinner me nu pas weer dat ik die boodschappen hier heb liggen... :rolleyes: ...jep ben weer goed stoned :P
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb vaak na het roken van een joint dat ik een gesprek met mezelf heb zonder dat ik het doorheb. dan zit ik in gedachte en die gedachte werk ik helemaal uit in een theorie. na het roken gaat mijn fantasie op hol en bedenk ik de meest briljante dingen over het leven die ik meestal vergeet als het weer is uitgewerkt.

echt een prachtig middel :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kunnen we uit al het bovenstaande concluderen dat je er zwaar retarded van wordt en er maar beter mee kunt kappen? :þ
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Saivy zei:
En hebben jullie soms het gevoel na het blowen dat je opeens ontwaakt uit een vage droom en dat je meteen weer terug wil dromen en dat het niet meer lukt, en daarom nog een andere joint begint te rollen?

En als je een joint aan het draaien bent, vergeet je dan ook wel eens dat je aan het draaien bent en na een halfuur ofzo is er nog steeds geen joint?
Klik om te vergroten...

haha die 2 zijn zó herkenbaar :mrgreen:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
dat zijn stuk voor stuk wel herkenbare punten.

eigenlijk heeft dit alles met slechts 1 ding te maken die je zelf ook al noemde; commiting to the moment. oftewel; in het moment opgaan, tot bezinning komen.

dat is toch ook de reden dat je blowt.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Saivy zei:
Hebben jullie dat ook..
Klik om te vergroten...

Heel die zin is zo een blower habit volgens mij :mrgreen:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja nou heb ik zin om te blowen:P

*draait er net 1*


zijn idd wel hele herkenbare dingen :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Riel zei:
ik heb vaak na het roken van een joint dat ik een gesprek met mezelf heb zonder dat ik het doorheb. dan zit ik in gedachte en die gedachte werk ik helemaal uit in een theorie. na het roken gaat mijn fantasie op hol en bedenk ik de meest briljante dingen over het leven die ik meestal vergeet als het weer is uitgewerkt.

echt een prachtig middel :)
Klik om te vergroten...

Jaa dat heb ik ook heel vaak :mrgreen: jammer is dat ik ze óf vergeet (vaak zelfs enkele seconden erna terwijl ik toch hard m'n best doe het te onthouden :P) of dat ik het wel onthoud, alleen als ik dan weer nuchter ben dat het dan eigelijk helemaal nergens op slaat..

zo had ik eens een theorie dat het universum één grote wiskundige berekening was.. :confused:

Achja t is wat :stoned:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
^ Inderdaad, en het is nog interessand ook om over te praten. :mrgreen:
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#16
vergeten is de kern van blowen....

ik heb vaak dat ik er eum maar liefst 3h of meer over doe voor ik daadwerkelijk een joint in mijn mond kan stoppen... dan wordt ik weer afgeleid door msn en opeens is dan een of andere site weer zo grappig of ik zoek nieuwe muziek...en ik vergeet ook wel dat ik wilde rollen :rolleyes:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Radeon915 zei:
Riel zei:
ik heb vaak na het roken van een joint dat ik een gesprek met mezelf heb zonder dat ik het doorheb. dan zit ik in gedachte en die gedachte werk ik helemaal uit in een theorie. na het roken gaat mijn fantasie op hol en bedenk ik de meest briljante dingen over het leven die ik meestal vergeet als het weer is uitgewerkt.

echt een prachtig middel :)
Klik om te vergroten...


zo had ik eens een theorie dat het universum één grote wiskundige berekening was.. :confused:

Achja t is wat :stoned:
Klik om te vergroten...

dat is niet eens een rare gedachte. er zijn toch genoeg grote filosofen en wetenschappers geweest die dat ook dachten.
J
Joey_026Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ook heb vaak dat als ik mijn joint eenmaal op steek maar wel al stoned ben hem wel 100x moet aansteken en dat ik dik 1 uur 2 uur over mijn joint doe..wat ik wel merk is netzoals een paar van jullie hier ook beschrijven hele theorieën bedenk in me hoofd die op dat moment, gewoon gigantish interessant zijn. Daarna overigens vergeten of gewoon niet leuk meer. :stoned: Nu ook zo stoned als een kanarie maar morgen wel om 7 uur het bed uit. daarom heb ik nu ook een nieuw levens motto. 's avonds een man 's ochtends een wrak.

slaapse smokers!
B
BMSLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jaah ..k heb daar ook allemaal wel es last van ..nu net nog ..ik lees jou verhaal en denk bij mezelf ..fuck ..op de bank had k nog een joint ..k draai me om ..en daar ligt ie in de asbak ..:grin: dus tog handig dat k dit ff las .. :stoned:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Men topic omhooghouden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."