Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHehe.

Hehe.

47 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
J
Joey_026Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ook heb vaak dat als ik mijn joint eenmaal op steek maar wel al stoned ben hem wel 100x moet aansteken en dat ik dik 1 uur 2 uur over mijn joint doe..wat ik wel merk is netzoals een paar van jullie hier ook beschrijven hele theorieën bedenk in me hoofd die op dat moment, gewoon gigantish interessant zijn. Daarna overigens vergeten of gewoon niet leuk meer. :stoned: Nu ook zo stoned als een kanarie maar morgen wel om 7 uur het bed uit. daarom heb ik nu ook een nieuw levens motto. 's avonds een man 's ochtends een wrak.

slaapse smokers!
B
BMSLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jaah ..k heb daar ook allemaal wel es last van ..nu net nog ..ik lees jou verhaal en denk bij mezelf ..fuck ..op de bank had k nog een joint ..k draai me om ..en daar ligt ie in de asbak ..:grin: dus tog handig dat k dit ff las .. :stoned:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Men topic omhooghouden!
M
MariekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er komt iemand aan terwijl je een joint aan het roken bent, en ipv het verbergen neem ik een hijs..
Als er xtc in het spel is vergeet ik altijd dat ik joint aan het draaien ben, dus uiteindelijk neemt iemand anders het over. En een joint roken is daarna ook net zo'n probleem.
De theorieen die je bedenkt als je stoned bent zijn soms best wel interessant. Maar meestal als ik ergens langer over nadenk wordt het vervormd en gaat het uiteindelijk helemaal nergens meer over.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ten eerste, geniale thread!

Ten tweede.
Jazeker, herken mezelf in een paar punten zoals:
-Je wilt een joint rollen, alles staat klaar maar je zit door te doen met iets waar je mee bezig was (site doorbladeren) en dan een halfuur later besef je pas dat je een joint wou rollen.

-Ook zit ik soms te diep in m'n koppeke te denken, veel te veel theoriekes uitdenken enzovoort.

Maar ook dingen die er niet instaan. Bv woorden die ik mss alledaags gebruik, maar plots weet ik hun betekenis niet meer, ik ga het woordje "raar" vinden gelijk dat het misschien ander taal is. Besef wel dat ik het gebruik enzo.
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#6
-spaceman- zei:
die gekke amerikanen...



...kunnen echt geen joint draaien!
Klik om te vergroten...

waarom doen ze dat toch met dat vies biljet
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
waar gebruiken ze die voor dan?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zie de vorige pagina, sherlock.

Ik ga d'r zo ook één bouwen, mjam mjam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."