Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHehe.

Hehe.

47 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Smakelijk. :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee van een andere shop dan ik normaal kom :smoke:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hebben jullie dat ook.. dat jullie blowen en dan even vergeten dat jullie aan het blowen zijn totdat je opeens weer de joint ziet?

En hebben jullie dat ook, dat na het blowen, je een tijdje gaat bezig houden met vanalles, helemaal opgaan in het moment, en dan opeens beseffen dat je geblowd hebt en dat daarom alles zo leuk en rustig is?

En hebben jullie soms het gevoel na het blowen dat je opeens ontwaakt uit een vage droom en dat je meteen weer terug wil dromen en dat het niet meer lukt, en daarom nog een andere joint begint te rollen?

En als je een joint aan het draaien bent, vergeet je dan ook wel eens dat je aan het draaien bent en na een halfuur ofzo is er nog steeds geen joint?

Nou ik wel en ik vind het leuk. :stoned:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
smoke-ze :stoned:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hehe. :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vergeet altijd mijn verse koffie en dan staat ie daar plots koud ....

das nou echt lekker stoned zijn.

Stonie
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stuk voor stuk erg herkenbaar :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
die gekke amerikanen...










...kunnen echt geen joint draaien!
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heel herkenbaar...en iedere keer denk ik weer "'t maakt niets uit, 'k ben stoned" :P

@spaceman: damn...je hebt gelijkt...da's wel heel erg triest :openmouth: , maarjah voor de weedie en hasj pro's moet je ook in holland zijn eh :smoke:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vergeet wel vaak dat ik een joint heb, en dan kijk ik naar mijn bureau en dan heb ik zoiets van 'oja ik heb een joint', fdat er heel lang een vloetje met een tipje klaarliggen maar er echt een uur niks gebeurd, dat heb ik ook wel eens.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
:stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja hey, verdikkie, Ik heb dat allemaal niet. Moet ik toch eerst die joint gaan roken.

En aangezien:

Die joint al klaar ligt

En ik heb zin ff weg te dromen, kan ik m maar moeilijk laten liggen toch?!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kben blij dat ik niet de enigste ben. :beer:

Spacingben: laat het je smaken, ga ik ook doen. :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Saivy zei:
Kben blij dat ik niet de enigste ben. :beer:

Spacingben: laat het je smaken, ga ik ook doen. :stoned:
Klik om te vergroten...

Ok, dit was de druppel..

* Ben gaat nu naar buiten...

We gaan onze ervaringen zo direct evalueren?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
De druppel van wat? :P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
^ De druppel die de emmer deed overlopen van geduld :beer:

Is goed, ga ik even daaien.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Achzo :sunglasses: kben benieuwd naar jullie ervaringen. :smoke:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hahaha daar begint het al. :mrgreen:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
pffff... heb wel pauper wiet gekregen bij de shop :openmouth: heel veel tak erin, naja proost :smoke:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nick de Neger zei:
pffff... heb wel pauper wiet gekregen bij de shop :openmouth: heel veel tak erin, naja proost :smoke:
Klik om te vergroten...

Hehe, wat heb je van deze ervaring geleerd?

Check die shit :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."