Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums500gr!

500gr!

69 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
normale prijs van straat dealertjes
, je krijgt rotte gruiswiet in elke geval
p
pafferrrLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik wil 500gr goede wiet kopen, is 1700daar een goede prijs voor?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
3 euro en nog wat (even te lui om te rekenen) per gram dus. Weet natuurlijk niet wat voor soort wiet het is en de kwaliteit ervan. Maar ik denk dat het beter kan als je het in zon hoeveelheid koopt.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan zou het rond de €3,40/gr zijn wat me best duur lijkt als je over 500gram praat.
Ligt natuurlijk ook aan de kwaliteit.
Ik zou zelf eerst even verder kijken.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
wanneer je 500 gram koopt, van normale kwaliteit ( 0.5-1 gram nodig om stoned van te worden) zou 500 euro genoeg moeten zijn lijkt me :wink:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het ligt eraan waar paffer woont, misschien is dit een goeie prijs in Belgie. Hier is de inkoopprijs voor shops 2,50-2,75. Ik denk dat het in toeristensteden meer opbrengt omdat het ook duurder over de toonbank gaat. Ik zou op 2,50 pg mikken, 1250€ dus. Als het gewoon goede lampenwiet is. Gezien het jaargetiijde kan het ook buitenwiet zijn, goeie is niet meer dan 2 pg.

ps een poll hiervoor lijkt me nutteloos met zo weinig info en een specifieke vraag.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
kilo prijs ligt tussen de 3500-3750 voor gemiddelde kort bloeiers.

langbloeiers gaan nog duurder de deur uit.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als het rechtsteeks vanaf de plantage ingekocht word door de coffeeshops / dealers kopen ze het in voor zo'n €2,00 tot €2,50 per gram voor normale wiet, lang bloeiers inderdaad voor zo'n €3,50 tot €5,00 per gram (afhankelijk van de kwaliteid) ik denk dus dat €1700,00 voor 500gram een mooie prijs is... het is zowiezo goedkoper dan uit de shop zelf :wink:

ps. Wat misschien ook nog leuk is om te weten... de stekies die de plantages inkopen kosten €2,50 per stuk, als je nagaat hoeveel wiet er van 1 plant af komt (200 tot 250gram) maken ze hier dus een leuke winst op al. Misschien valt er wat te onderhandelen om de prijs naar €1500,00 te krijgen. Scheelt toch weer 200 eurie :beer:

(dit zijn natuurlijk wel de nederlandse prijzen...)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
het moet niet erger worden ....

stekken kosten 1,80


200-250 gram per plantje !!!

2500 euro voor een kilo PP !!!

LOL

:mrgreen:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien praten er wat mensen over het bedrag dat ze krijgen wanneer ze hun oogst verkopen en snappen ze nog niet dat ze genaaid worden :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja, en dan moet je eens je uren rekenen om je groeiruimte in te richten, de plantjes elke dag water te geven en tot slot te knippen. Dan kom je tot de conclusie dat het bijna werken is :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ook niet als je nagaat dat je zo'n plantje inkoopt voor €2,50 :mrgreen:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat valt ook wel mee. Als je het een beetje goed opzet dan kost bouwen alleen veel tijd en geld. Voor de rest kan je het bijna automatisch laten lopen en kost je misschien max. 1 uur per week om het voedingsvat te vullen en te controleren op ongedierte enzo. Een pomp en druppelaar zorgt ervoor dat de planten automatisch water en voeding krijgen. Een lichtschakelaar zorgt ervoor dat het licht aan en uit gaat. Een brandblussysteem erbij bij afwezigheid. Vijverfolie om lekken tegen te gaan. Stel je voor dat het bij de buren ineens nat wordt. En met vijverfolie kan je een bak bouwen die echt veel water kan opvangen en dan meer dan dat er in het voedingsvat zit.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
en knippen gaat ook machinaal bij de grotere kwekers zeker ?
Of huur je daar een groepje polen voor in ?

(Ik ben alleen bekend met de plantjes in mijn tuin en de mini binnen kwekerijtjes van anderen die max een kilo per oogst leveren en gewoon alles met de hand doen)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Daar heb je knip machines voor :mrgreen: voor 35 euro kan je hem een dagje lenen maar dat haal je makkelijk :beer:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha polen, ik wilde het net nog niet zeggen maar dat kan ook.

maar ze hebben idd gewoon machines voor te knippen.

http://www.cannacutter.com/eng/_demonstr.html
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#17
lysergine25 zei:
toooz zei:
lysergine25 zei:
kilo prijs ligt tussen de 3500-3750 voor gemiddelde kort bloeiers.

langbloeiers gaan nog duurder de deur uit.
Klik om te vergroten...

pure afzetterij ne kilo zou ni meer dan 2500 moge zijn
Klik om te vergroten...


hwhahwha een kilo flauwe weed met schimmel slecht geknipt en gemalen TL buis erin kost hier 2500 euro.

:mrgreen:

Ik moet af en toe wel zo hard lachen om wat sommige posters denken te weten !!!

Uberlutsers .....
Klik om te vergroten...

ik heb ooit in bergen op zoom redelijke wiet gehad voor 2500
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#18
en goeie hasj, dus geen comm of pollen heb ik hier voor nog geen 2000eu, dus maak een trip naar de 13000 in fr
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergine25 zei:
Ik moet af en toe wel zo hard lachen om wat sommige posters denken te weten !!!
Klik om te vergroten...
Sorry, maar ik moet soms ook lachen en rollen met m'n ogen met jouw meningen en wat gij allemaal neerpent. Soms denk jij het ook te "weten" :)

No offence hé kerel :wink:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#20
lysergine moet zennen bek leeren houden tis ni voor nix da zenne naam rijmt op parrafyne

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."