Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsblowen en geslacht: man/vrouw

blowen en geslacht: man/vrouw

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#1
in mijn vriendenkring zijn het meer meisjes, maar het zijn wel de kerels die ervoor zorgen
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar ja, wie van de mannen hier gaat weleens weg voor zijn nagels of naar de sauna ofzo. Vrouwen doen weer andere dingen.

Vrouwen shoppen liever in het winkelcentrum en mannen shoppe in de coffieshop. Het is gewoon meer een mannen ding. Tenminste zo zie ik het.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
^ whaha :smoke: :mrgreen: :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
jcutter123 zei:
Om eerlijk te zijn wel. Frustratie omdat de meisjes naar mij keuze onbereikbaar zijn. Ik wil geen oude onderbroeken die je kan aantrekken wanneer iedereen zin heeft. Ik wil een meid wat volledig op mij aansluit en geen overspel pleegt na een ruzie. Een meisje wat meer optimistische gevoelens teweeg brengt dan dat het mij continue negatieve gedachtens oplevert.
Klik om te vergroten...


Die zijn er zat, gewoon op de juiste plekken kijken, en góed observeren voordat je aan een verkeerd persoon begint. Maar.. ik ga ook geen man onvriendelijke dingen posten omdat ik toevallig een ex had die me geestenlijk mishandelde en af en toe sloeg terwijl ik me voor hem op offerde, je hebt overal gewoon veel verschillende mensen in, niet te veel generaliseren, want als je dat doet is de kans dat je een meisje naar jouw omschrijving vind ook steeds kleiner.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
jcutter123 zei:
Om eerlijk te zijn wel. Frustratie omdat de meisjes naar mij keuze onbereikbaar zijn. Ik wil geen oude onderbroeken die je kan aantrekken wanneer iedereen zin heeft. Ik wil een meid wat volledig op mij aansluit en geen overspel pleegt na een ruzie. Een meisje wat meer optimistische gevoelens teweeg brengt dan dat het mij continue negatieve gedachtens oplevert.
Klik om te vergroten...


Die zijn er zat, gewoon op de juiste plekken kijken, en góed observeren voordat je aan een verkeerd persoon begint. Maar.. ik ga ook geen man onvriendelijke dingen posten omdat ik toevallig een ex had die me geestenlijk mishandelde en af en toe sloeg terwijl ik me voor hem op offerde, je hebt overal gewoon veel verschillende mensen in, niet te veel generaliseren, want als je dat doet is de kans dat je een meisje naar jouw omschrijving vind ook steeds kleiner.
Klik om te vergroten...

Je hebt helemaal gelijk. Kan het niet anders zeggen..
En wat een hufter dat hij jou zo heeft behandeld.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk trouwens dat het komt omdat mannen het stoer vinden om te smoken, en dat ze het echt zien als een groepsactiviteit: eindelijk horen ze ergens bij. Terwijl vrouwen het over het algemeen bestempelen als kansloos, en liever urenlang over hun uitgelopen mascara lullen.... sad but true :hearteyes: Soms vraag ik me af of ik eigenlijk wel een vrouw ben.... :rolleyes:



:mrgreen: Ik blow trouwens zelf niet omdat ik het ranzig vind, eet liever spacecake, telt dat ook? :(
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
TechNora zei:
:mrgreen: Ik blow trouwens zelf niet omdat ik het ranzig vind, eet liever spacecake, telt dat ook? :(
Klik om te vergroten...

Spacecake telt wel; als je niet wil roken is dat toch niet persé tegen het effect? Er zijn ook mensen die niet willen snuiven maar speed bommetjes nemen, en dat telt ook gewoon.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
^Yes, ik hoor erbij!! :mrgreen:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#9
het 'staat' minder

achja :stoned:
e
ennasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik eens rondkijk in een willekeurige coffeeshop valt het mij op dat er veel meer mannen zijn dan vrouwen.

Waarom zijn er meer mannen die blowen dan vrouwen?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geen idee, ik ken best veel vrouwen die wel gewoon blowen, maar ik weet het echt niet.
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
vrouwen denken mss meer na dan mannen voor de beginnen aan drugs?!
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja dat zal het vast zijn... :grin: .

maar even serieus, dat meen je toch niet echt he, die opmerking?
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmm, in mijn bekenden-kring gaat het behoorlijk gelijk op, moet ik zeggen. Al merk ik wel op dat de meeste mannelijke blowers die ik ken wat luier zijn als ze geblowt hebben, maar dat ligt meer aan die mensen zelf.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Omdat jongens op hun 14-20e een belachelijk grote testosteron overload krijgen, waardoor ze willen vechten, en vuur maken, en jagen. En het ook spannend vinden om stiekeme dingen te doen als blowen.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sja, heeft puur te maken met de hormonale verschillen tussen man en vrouw.

“Oestrogeen verhoogt de afgifte van dopamine, en daarmee de sterkte van de prikkel”, legt Becker uit. Via het dopamine-systeem versterkt oestrogeen ook het effect van verslavende stoffen als cocaïne.
Klik om te vergroten...

Dit is dan wel weer apart :)
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
nicolai zei:
ja dat zal het vast zijn... :grin: .

maar even serieus, dat meen je toch niet echt he, die opmerking?
Klik om te vergroten...

niet echt, maar het valt wel op dat hier bij ons de jongens rapper een joint gaan opsteken dan meisjes
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#18
Misschien dat meisjes eerder thuis blowen, ofzo? Of weet ik veel, buiten ergens ofzo? :tongueout:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
mocridhe zei:
Misschien dat meisjes eerder thuis blowen, ofzo? Of weet ik veel, buiten ergens ofzo? :tongueout:
Klik om te vergroten...

hmm
heb jij meer vrienden die weed smoren of juist meer vriendinnen?
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb toch meer vrienden die smoren. een groot deel van men vrienden smoren toch.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."