#1
in mijn vriendenkring zijn het meer meisjes, maar het zijn wel de kerels die ervoor zorgen
:Pjcutter123 zei:Om eerlijk te zijn wel. Frustratie omdat de meisjes naar mij keuze onbereikbaar zijn. Ik wil geen oude onderbroeken die je kan aantrekken wanneer iedereen zin heeft. Ik wil een meid wat volledig op mij aansluit en geen overspel pleegt na een ruzie. Een meisje wat meer optimistische gevoelens teweeg brengt dan dat het mij continue negatieve gedachtens oplevert.
azgaza zei:jcutter123 zei:Om eerlijk te zijn wel. Frustratie omdat de meisjes naar mij keuze onbereikbaar zijn. Ik wil geen oude onderbroeken die je kan aantrekken wanneer iedereen zin heeft. Ik wil een meid wat volledig op mij aansluit en geen overspel pleegt na een ruzie. Een meisje wat meer optimistische gevoelens teweeg brengt dan dat het mij continue negatieve gedachtens oplevert.
Die zijn er zat, gewoon op de juiste plekken kijken, en góed observeren voordat je aan een verkeerd persoon begint. Maar.. ik ga ook geen man onvriendelijke dingen posten omdat ik toevallig een ex had die me geestenlijk mishandelde en af en toe sloeg terwijl ik me voor hem op offerde, je hebt overal gewoon veel verschillende mensen in, niet te veel generaliseren, want als je dat doet is de kans dat je een meisje naar jouw omschrijving vind ook steeds kleiner.
Ik blow trouwens zelf niet omdat ik het ranzig vind, eet liever spacecake, telt dat ook? TechNora zei:Ik blow trouwens zelf niet omdat ik het ranzig vind, eet liever spacecake, telt dat ook?
![]()


“Oestrogeen verhoogt de afgifte van dopamine, en daarmee de sterkte van de prikkel”, legt Becker uit. Via het dopamine-systeem versterkt oestrogeen ook het effect van verslavende stoffen als cocaïne.
nicolai zei:ja dat zal het vast zijn....
maar even serieus, dat meen je toch niet echt he, die opmerking?
mocridhe zei:Misschien dat meisjes eerder thuis blowen, ofzo? Of weet ik veel, buiten ergens ofzo?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."