Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsblowen en geslacht: man/vrouw

blowen en geslacht: man/vrouw

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#1
in mijn vriendenkring zijn het meer meisjes, maar het zijn wel de kerels die ervoor zorgen
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vrouwen krijgen borderline van blowen :P Weer iets wat ze beter over kunnen laten aan wezens die meer testosteron in hun bloed hebben zitten dan bloed.
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#3
jcutter123 zei:
Vrouwen krijgen borderline van blowen :P
Klik om te vergroten...
Hehe generaliseren ftw :beer:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
dain zei:
in mijn vriendenkring zijn het meer meisjes, maar het zijn wel de kerels die ervoor zorgen
Klik om te vergroten...

Logisch, de enigste vrouwvriendelijke manier om hun mond te sluiten van onzinnige woorden. J/K
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben jij misschien een klein beetje gefrustreerd, jongetje?
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
^^Typisch...
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Om eerlijk te zijn wel. Frustratie omdat de meisjes naar mij keuze onbereikbaar zijn. Ik wil geen oude onderbroeken die je kan aantrekken wanneer iedereen zin heeft. Ik wil een meid wat volledig op mij aansluit en geen overspel pleegt na een ruzie. Een meisje wat meer optimistische gevoelens teweeg brengt dan dat het mij continue negatieve gedachtens oplevert.
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ikheb nog nooit een vrouw in de shop gezien.

ik ben 17
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar ja, wie van de mannen hier gaat weleens weg voor zijn nagels of naar de sauna ofzo. Vrouwen doen weer andere dingen.

Vrouwen shoppen liever in het winkelcentrum en mannen shoppe in de coffieshop. Het is gewoon meer een mannen ding. Tenminste zo zie ik het.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
^ whaha :smoke: :mrgreen: :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
jcutter123 zei:
Om eerlijk te zijn wel. Frustratie omdat de meisjes naar mij keuze onbereikbaar zijn. Ik wil geen oude onderbroeken die je kan aantrekken wanneer iedereen zin heeft. Ik wil een meid wat volledig op mij aansluit en geen overspel pleegt na een ruzie. Een meisje wat meer optimistische gevoelens teweeg brengt dan dat het mij continue negatieve gedachtens oplevert.
Klik om te vergroten...


Die zijn er zat, gewoon op de juiste plekken kijken, en góed observeren voordat je aan een verkeerd persoon begint. Maar.. ik ga ook geen man onvriendelijke dingen posten omdat ik toevallig een ex had die me geestenlijk mishandelde en af en toe sloeg terwijl ik me voor hem op offerde, je hebt overal gewoon veel verschillende mensen in, niet te veel generaliseren, want als je dat doet is de kans dat je een meisje naar jouw omschrijving vind ook steeds kleiner.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
azgaza zei:
jcutter123 zei:
Om eerlijk te zijn wel. Frustratie omdat de meisjes naar mij keuze onbereikbaar zijn. Ik wil geen oude onderbroeken die je kan aantrekken wanneer iedereen zin heeft. Ik wil een meid wat volledig op mij aansluit en geen overspel pleegt na een ruzie. Een meisje wat meer optimistische gevoelens teweeg brengt dan dat het mij continue negatieve gedachtens oplevert.
Klik om te vergroten...


Die zijn er zat, gewoon op de juiste plekken kijken, en góed observeren voordat je aan een verkeerd persoon begint. Maar.. ik ga ook geen man onvriendelijke dingen posten omdat ik toevallig een ex had die me geestenlijk mishandelde en af en toe sloeg terwijl ik me voor hem op offerde, je hebt overal gewoon veel verschillende mensen in, niet te veel generaliseren, want als je dat doet is de kans dat je een meisje naar jouw omschrijving vind ook steeds kleiner.
Klik om te vergroten...

Je hebt helemaal gelijk. Kan het niet anders zeggen..
En wat een hufter dat hij jou zo heeft behandeld.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk trouwens dat het komt omdat mannen het stoer vinden om te smoken, en dat ze het echt zien als een groepsactiviteit: eindelijk horen ze ergens bij. Terwijl vrouwen het over het algemeen bestempelen als kansloos, en liever urenlang over hun uitgelopen mascara lullen.... sad but true :hearteyes: Soms vraag ik me af of ik eigenlijk wel een vrouw ben.... :rolleyes:



:mrgreen: Ik blow trouwens zelf niet omdat ik het ranzig vind, eet liever spacecake, telt dat ook? :(
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
TechNora zei:
:mrgreen: Ik blow trouwens zelf niet omdat ik het ranzig vind, eet liever spacecake, telt dat ook? :(
Klik om te vergroten...

Spacecake telt wel; als je niet wil roken is dat toch niet persé tegen het effect? Er zijn ook mensen die niet willen snuiven maar speed bommetjes nemen, en dat telt ook gewoon.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
^Yes, ik hoor erbij!! :mrgreen:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#16
het 'staat' minder

achja :stoned:
e
ennasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik eens rondkijk in een willekeurige coffeeshop valt het mij op dat er veel meer mannen zijn dan vrouwen.

Waarom zijn er meer mannen die blowen dan vrouwen?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geen idee, ik ken best veel vrouwen die wel gewoon blowen, maar ik weet het echt niet.
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
vrouwen denken mss meer na dan mannen voor de beginnen aan drugs?!
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja dat zal het vast zijn... :grin: .

maar even serieus, dat meen je toch niet echt he, die opmerking?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."