Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpgelicht

Opgelicht

41 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
zelfde geval hier, maar de oplichter heeft me weer terugbetaald...(4 jaar geleden ofzo) toen ik drie weken lang elke avond om 02:00 of 03:00 bij zijn huis aanbelde. om vriendelijk te vragen om de dope of het geld.. :wink: hij was er volgens mij best wel flauw van. :grin: :grin:
S
SantinoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oplichting

Hallo iederee,

bedankt voor jullie reactie'maar ik heb het net met mijn vrouw besproken,en gaan geen verder kosten maken,ik beschouw het als een goede(dure)les.

Nog een fijne avond iedereen.

Santino :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt zn naam en adres, mocht teruggave van het geld er niet meer inzitten zou ik in jouw geval toch op zn minst wel een middagje tandarts willen spelen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
dure les inderdaad, bij mij ging het om hogere bedragen (12 kilo) heb er voor vast gezeten, en alleen maar omdat er een oude kakteef was die me de hele tijd al raar aan zat te kijken (ik had toen nog een baardje) , en natuurlijk net na die 9-11 gedoe, dacht ze dat het om hele andere dingen ging.en belde meteen de politie.... sjesus waarom nu 12 agenten nodig om mij in te sluiten? met sirene in de wijk waar ik toen woonde...
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Oplichting

Santino zei:
Hallo iederee,

bedankt voor jullie reactie'maar ik heb het net met mijn vrouw besproken,en gaan geen verder kosten maken,ik beschouw het als een goede(dure)les.

Nog een fijne avond iedereen.

Santino :rolleyes:
Klik om te vergroten...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier in Nederland is de rechts-winkel gratis voor privé zaken (zoals dit), maar je moet er natuurlijk ook maar net zin in hebben om het te doen.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
loadrunner zei:
dure les inderdaad, bij mij ging het om hogere bedragen (12 kilo) heb er voor vast gezeten, en alleen maar omdat er een oude kakteef was die me de hele tijd al raar aan zat te kijken (ik had toen nog een baardje) , en natuurlijk net na die 9-11 gedoe, dacht ze dat het om hele andere dingen ging.en belde meteen de politie.... sjesus waarom nu 12 agenten nodig om mij in te sluiten? met sirene in de wijk waar ik toen woonde...
Klik om te vergroten...

Geweldig wat een probleem jij ervan maakt om anoniem te blijven, maar het dan wel steeds presteert om zelf de meest persoonlijke informatie op internet te pleuren. :mrgreen:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
TechNora zei:
loadrunner zei:
dure les inderdaad, bij mij ging het om hogere bedragen (12 kilo) heb er voor vast gezeten, en alleen maar omdat er een oude kakteef was die me de hele tijd al raar aan zat te kijken (ik had toen nog een baardje) , en natuurlijk net na die 9-11 gedoe, dacht ze dat het om hele andere dingen ging.en belde meteen de politie.... sjesus waarom nu 12 agenten nodig om mij in te sluiten? met sirene in de wijk waar ik toen woonde...
Klik om te vergroten...

Geweldig wat een probleem jij ervan maakt om anoniem te blijven, maar het dan wel steeds presteert om zelf de meest persoonlijke informatie op internet te pleuren. :mrgreen:
Klik om te vergroten...



sommige bedragen en hoeveelheden en tijden zijn ongeveer met een marge van 10% afwijkend :wink:. :P
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
idd wel dom naar mijn mening
heb et ook es 1keer meegemaakt bij een dealer.
gaf hem 25€ voor een zakje weed.
" binnen een halfuurtje sta ik hier terug "
wel ik heb er urenlang op mogen wachten
toen ik hem dan belde was zijn gsm "toevallig" uit.
sindsdien wil ik altijd eerst een product zien voor ik betaal :)
anders geen deal
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die toko is niet failliet, maar pas 4 jr geleden uitgeschreven. Het is gewoon een oplichter. Misschien zou je de bank eens kunnen bellen en vragen naar de naam van de rekeninghouder. Misschien kan je het bedrag laten storneren (terugboeken) en anders heb je toch nog een adres Atjehstraat 94 2022 BS Haarlem. Daar zat het bedrijfje, toendertijd. Succes!
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die man maakt gewoon misbruik van je wettelijke status in België, redenerend dat jij sowieso iets illegaals doet (dergelijke hoeveelheden weed bestellen, laten invoeren, enz) en dat jij daarom nooit aangifte zal doen.

Om misantroop van te worden...
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoe dom kun je zijn ,dit zijn dezelde mensen die een half uur a 50 ct p.m. naar een 0900nummer gaan bellen voor werk, of 10 euro sturen voor een bruchure met thuiswerk
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Enesteene zei:
hoe dom kun je zijn ,dit zijn dezelde mensen die een half uur a 50 ct p.m. naar een 0900nummer gaan bellen voor werk, of 10 euro sturen voor een bruchure met thuiswerk
Klik om te vergroten...

of meedoen aan belspelletjes :rolleyes:
of geld geven aan die arme Nigeriaantjes :mrgreen:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#14
LOL?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die zijn falliet, elke cent die je op hun rekening stort valt in een gat, die wordt leeg-geschept voor de hoogste schuldeisers. (bank krijgt eerst geld, dan de huurbaas, dan pas de mensen die dingen hebben besteld)

zou gewoon een aangifte doen. bij de politie. en niet zeggen wat je hebt besteld enzo.
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Willemijn zei:
idd wel dom naar mijn mening
heb et ook es 1keer meegemaakt bij een dealer.
gaf hem 25€ voor een zakje weed.
" binnen een halfuurtje sta ik hier terug "
wel ik heb er urenlang op mogen wachten
toen ik hem dan belde was zijn gsm "toevallig" uit.
sindsdien wil ik altijd eerst een product zien voor ik betaal :)
anders geen deal
Klik om te vergroten...

Heb ik al gehad met een paar vrienden voor 25gr, uiteindelijk iets van 33euro's kwijt :angry:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
zolang je niet voor 3980,75 bent opgelicht. is er nog niet veel aan de hand.

Nee, zijn tweede aanmaning heeft ie ontvangen...

72 uur van vanaf vanmorgen 08:00 nog de tijd..... tik tak tik tak tik tak

Anders onderneem ik andere stappen ( Dan zou de deurwaarder een lieverdje zijn :wink: )


Wat zal ik in beslag nemen... zij auto? of zijn tv en radio ?? ? ?? ? ? ??

ik geloof niet dat zo iemand met giga veel kutsmoesjes terug betaald. ( te vaak gehoord dat ie het "morgen" voor elkaar heeft.



Ik zie wel of ie me betaald. anders zorg ik er wel voor.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik had t over een andere oplichter, maar inderdaad. ik zou geen geld storten op een rekening van iemand die ik niet persoonlijk ken... :confused:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#19
mkay, sorry hoor, het is al gezegd en ik vind het heel kut voor jou... echt waar, maar hoe kan je nou zo dom zijn? no offence maar dat ziet iedereen toch van mijlenver dat er met die situatie iets niet klopte???
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik was opgelicht met andere dingetjes, niet drugs, maar ik weet nu wel waar t geld heen is gegaan... oplichters heb je in elke schaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."