#1
lullig voor je, maar ook behoorlijk dom om dat voorschot te betalen ![:confused:]()
davie zei:Hoezo zie je dat toch aankomen, je weet nog geen eens of hij wel is opgelicht. Misschien is die toko wel failliet. De site is nog wel in de lucht, maar de onderneming is uitgeschreven uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel. Misschien krijg je dadelijk wel de curator aan de lijn. Maar het ziet er wel naar uit dat je je geld kwijt bent.
-spaceman- zei:Naar mijn weten is het gewoon legaal, in mijn oude omgeving hadden we wiettax, randje legaal... Het is natuurlijk veel makkelijker op internet om te faken.
Wacky zei:-spaceman- zei:Naar mijn weten is het gewoon legaal, in mijn oude omgeving hadden we wiettax, randje legaal... Het is natuurlijk veel makkelijker op internet om te faken.
Als het legaal is begin ik morgen ook een coffeeshop




"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."