Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdromerig gevoel

dromerig gevoel

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wiet gaat niet bepaald heel snel uit je bloed, dus waarschijnlijk is er gewoon nog wat invloed. Gewoon niet blowen als je belangrijk schoolwerk hebt rond die tijd dus bv. op vrijdagen en in vakanties; dan kan je't probleem voorkomen.
d
damageLid
01-01-2024, 00:00
#2
4 dagen geleden was ik voor het eerst zoo erg stoned. K had paar hele diepe shotjes + adem inhouden 1 minuut dan uitademe. De volgende dag had ik weer geblowed << zelfde manier. De volgende dag had ik zo'n dromerig gevoel, alsof alles om me heen niet egt gebeurde en alles nep was etc... I kdacht dat het gwoon een naeffect was. Maar ik heb het nogsteeds lol. Wat is dit en gaat dit nog over? Meeste mense zullen wel denken dat het chill is enzo, maa dat is het niet als je voor je school gay shit moet lere etc..
Ik las ook ergens dat dit flippen heet en dat het gewoon is omdat de thc zo diep in je bleod zit. maar k weet niet. Heeft iemand gelijke ervaringen gehad?.

Groet D
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#3
nog nooit gehad beste wiet geweest dan
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je lang , vaak & veel blowed dan blijft dit gewoon . Ik denk dat het is door aantasting van het kortetermijnsgeheugen fzo ... I'm just a dreamer ... I dream my life away ...
d
damageLid
01-01-2024, 00:00
#5
HathCore zei:
Ik heb dit ook, bij mij houdt het al meer als een week aan maar het is langzamerhand aan het minderen merk ik.. Je hebt last van iets wat Depersonalisatie/Derealisatie wordt genoemd. Het lijkt wel alsof je in een bubbel zit, je vraagt je af "Is dit echt? Ben ik niet aan het dromen?".. Stemmen lijken van ver te komen, soms lijk je wel opeens wakker te schieten.. Je denkt dat jegek aan het worden bent, maar geen paniek, dat wordt je niet! Meeste mensen hebben dit wel eens in hun leven, als ze veel stress hebben, oververmoeid zijn, of zoals jij teveel geblowed hebben. Sommige mensen hebben echter ook de aanleg om deze 'ziekte' chronisch te hebben, dus langdurig. Soms maanden, soms jaren, soms wel de rest van hun leven.. Als het bij jou na een dag over is moet je je niet veel zorgen maken :) Je hebt een nieuw 'gevoel' gekent en je geest kan dit gevoel nu dus ook weer terug oproepen, misschien omdat je bang bent dat je het weer gaat krijgen? Die angst kan dan weer opnieuw dr/dp in gang zetten :) Mijn tip is om afleiding te zoeken en vooral niet thuis te gaan zitten, dan begin je alleen maar meer na te denken. Spreek af met vrienden en kijk dan of je het nog hebt. Is het na 2 dagen weg, das is er volgens mij niks aan het handje.. :)Ga VOORAL nu niet liggen googlen op deze termen, dan lees je teveel andere diagnoses en ga je je nog meer dingen inbeelden, dit was bij mij het geval en tis niet prettig..

Moest het gevoel na een paar weken er nog zijn, zou ik toch overwegen om te stoppen met blowen en je huisarts te bezoeken, dit heb ik namelijk ook gedaan :) Je loopt dan kans om chronische dr/dp te hebben.

En je wordt zeker niet psychotisch, dat nog iets heel anders :) Dan zou je trouwens ook niets in de gaten hebben, mensen die psychotisch zijn weten het nooit, omdat een psychose juist inhoud dat je niet meer weet wat de werkelijkheid is en wat dat niet is. Je zou dan bijvoorbeeld denken dat je morgen de trein moet halen naar Frankrijk om je zieke oma op te zoeken ofzo, en daar ook heilig van overtuigd zijn :) Om maar een voorbeeldje te geven..
Klik om te vergroten...

precies dat wat jij zei voel ik, en idd als ik gewoon buite ben heb ik het veel minder erg enzo. Merk ook dat het best wel geminderd is dan gister. Naja, ik ga nu op vakantie :P zien hoe ik me volgende week voel als ik terug ben.. tot dan challas :wave:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Topic verplaatst
l
lanenskiLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
...
Tijd die ze niet nodig hebben.
Klik om te vergroten...

Hoe verklaar je het dan dat je er meer van gewaar wordt als je de rook langer inhoudt? (en spreek uit ervaring)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
lanenski zei:
ExceptionalInsight zei:
...
Tijd die ze niet nodig hebben.
Klik om te vergroten...

Hoe verklaar je het dan dat je er meer van gewaar wordt als je de rook langer inhoudt? (en spreek uit ervaring)
Klik om te vergroten...
Placebo effect?
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
lanenski zei:
ExceptionalInsight zei:
...
Tijd die ze niet nodig hebben.
Klik om te vergroten...

Hoe verklaar je het dan dat je er meer van gewaar wordt als je de rook langer inhoudt? (en spreek uit ervaring)
Klik om te vergroten...
Placebo effect?
Klik om te vergroten...

wou net zeggen, zit dus in je hoofd :wink:
l
lanenskiLid
01-01-2024, 00:00
#10
space scientist zei:
ExceptionalInsight zei:
lanenski zei:
ExceptionalInsight zei:
...
Tijd die ze niet nodig hebben.
Klik om te vergroten...

Hoe verklaar je het dan dat je er meer van gewaar wordt als je de rook langer inhoudt? (en spreek uit ervaring)
Klik om te vergroten...
Placebo effect?
Klik om te vergroten...

wou net zeggen, zit dus in je hoofd :wink:
Klik om te vergroten...

Neen, dat geloof ik niet...Zoiets kan ik mezelf niet wijsmaken :wink:

Zo is het toch ook als je "Indiaantje" doet. Joint doorgeven en adem zolang inhouden tot de joint terug bij jou komt. Dit geeft echt wel kloppen! :smoke: :smoke:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#11
lanenski zei:
space scientist zei:
ExceptionalInsight zei:
lanenski zei:
ExceptionalInsight zei:
...
Tijd die ze niet nodig hebben.
Klik om te vergroten...

Hoe verklaar je het dan dat je er meer van gewaar wordt als je de rook langer inhoudt? (en spreek uit ervaring)
Klik om te vergroten...
Placebo effect?
Klik om te vergroten...

wou net zeggen, zit dus in je hoofd :wink:
Klik om te vergroten...

Neen, dat geloof ik niet...Zoiets kan ik mezelf niet wijsmaken :wink:

Zo is het toch ook als je "Indiaantje" doet. Joint doorgeven en adem zolang inhouden tot de joint terug bij jou komt. Dit geeft echt wel kloppen! :smoke: :smoke:
Klik om te vergroten...
je inhalleert dan gewoon een stuk dieper..en daar krijg je die extra kick van.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
lanenski zei:
space scientist zei:
ExceptionalInsight zei:
lanenski zei:
ExceptionalInsight zei:
...
Tijd die ze niet nodig hebben.
Klik om te vergroten...

Hoe verklaar je het dan dat je er meer van gewaar wordt als je de rook langer inhoudt? (en spreek uit ervaring)
Klik om te vergroten...
Placebo effect?
Klik om te vergroten...

wou net zeggen, zit dus in je hoofd :wink:
Klik om te vergroten...

Neen, dat geloof ik niet...Zoiets kan ik mezelf niet wijsmaken :wink:

Zo is het toch ook als je "Indiaantje" doet. Joint doorgeven en adem zolang inhouden tot de joint terug bij jou komt. Dit geeft echt wel kloppen! :smoke: :smoke:
Klik om te vergroten...

je hoeft het niet te geloven natuurlijk, maar het is wel gewoon een feit hoor. de thc bindt zich heel snel aan je vetweefsels. dat lang inhouden is alleen heel erg ongezond. je wordt er dus niet stoneder of higher van. alleen als je je adem inhoudt ga je je na een tijdje duizelig voelen...maar dat gebeurt ook als je niet geblowed heb.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heerlijk toch, dat dromerig gevoel, dat vind ik juist het mooie aan blowen, zo lekker dagdromen.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#14
Diep inademen werkt altijd :grin: Lang inhouden is onzin, wel leuk, die kriebels die in je keel komen, lachen :grin:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#15
adem inhouden heeft trouwens geen zin met blowen. Word erg snel in je bloed opgenomen.


Als dit aanhoud zou ik wel ff langs de dokter gaan, maar waarschijnlijk iks om je druk over te maken :wink:
d
damageLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik merk ook dat het nu veel minder erg is dan gister. Normaal blow ik elke 2 weken ofzo dus dit kwam is best raar.. hope dat het naeffect is :P. Ik zeg wel hoe ik me morge voel.

D
H
HathCoreLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb dit ook, bij mij houdt het al meer als een week aan maar het is langzamerhand aan het minderen merk ik.. Je hebt last van iets wat Depersonalisatie/Derealisatie wordt genoemd. Het lijkt wel alsof je in een bubbel zit, je vraagt je af "Is dit echt? Ben ik niet aan het dromen?".. Stemmen lijken van ver te komen, soms lijk je wel opeens wakker te schieten.. Je denkt dat jegek aan het worden bent, maar geen paniek, dat wordt je niet! Meeste mensen hebben dit wel eens in hun leven, als ze veel stress hebben, oververmoeid zijn, of zoals jij teveel geblowed hebben. Sommige mensen hebben echter ook de aanleg om deze 'ziekte' chronisch te hebben, dus langdurig. Soms maanden, soms jaren, soms wel de rest van hun leven.. Als het bij jou na een dag over is moet je je niet veel zorgen maken :) Je hebt een nieuw 'gevoel' gekent en je geest kan dit gevoel nu dus ook weer terug oproepen, misschien omdat je bang bent dat je het weer gaat krijgen? Die angst kan dan weer opnieuw dr/dp in gang zetten :) Mijn tip is om afleiding te zoeken en vooral niet thuis te gaan zitten, dan begin je alleen maar meer na te denken. Spreek af met vrienden en kijk dan of je het nog hebt. Is het na 2 dagen weg, das is er volgens mij niks aan het handje.. :)Ga VOORAL nu niet liggen googlen op deze termen, dan lees je teveel andere diagnoses en ga je je nog meer dingen inbeelden, dit was bij mij het geval en tis niet prettig..

Moest het gevoel na een paar weken er nog zijn, zou ik toch overwegen om te stoppen met blowen en je huisarts te bezoeken, dit heb ik namelijk ook gedaan :) Je loopt dan kans om chronische dr/dp te hebben.

En je wordt zeker niet psychotisch, dat nog iets heel anders :) Dan zou je trouwens ook niets in de gaten hebben, mensen die psychotisch zijn weten het nooit, omdat een psychose juist inhoud dat je niet meer weet wat de werkelijkheid is en wat dat niet is. Je zou dan bijvoorbeeld denken dat je morgen de trein moet halen naar Frankrijk om je zieke oma op te zoeken ofzo, en daar ook heilig van overtuigd zijn :) Om maar een voorbeeldje te geven..
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#18
HathCore zei:
En je wordt zeker niet psychotisch, dat nog iets heel anders :) Dan zou je trouwens ook niets in de gaten hebben, mensen die psychotisch zijn weten het nooit, omdat een psychose juist inhoud dat je niet meer weet wat de werkelijkheid is en wat dat niet is.
Klik om te vergroten...
Nietus,..psychose houd juist in dat je je niet meer kunt identificeren met de wereld om je heen, en daar kun je dus best bewust van zijn. Het is alleen een vaag begrip zonder duidelijke grenzen, want letterlijk zou dat inhouden dat iedereen die anders dan de menigte denkt psychotisch is....
wiki zei:
Een psychose is een psychiatrisch toestandsbeeld (een syndroom), waarbij de patiënt het normale contact met de - door zijn omgeving ervaren - werkelijkheid kwijt is.
Klik om te vergroten...
l
lanenskiLid
01-01-2024, 00:00
#19
space scientist zei:
adem inhouden heeft trouwens geen zin met blowen. Word erg snel in je bloed opgenomen.

...
Klik om te vergroten...

Ik merk het nochtans toch duidelijk wanneer ik de rook langer inhoudt dat ik dan opmerkelijk higher ben. Lijkt me trouwens ergens ook logisch aangezien de longblaasjes meer tijd krijgen om het "stuff" op te nemen :wink:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb nah het blowen ook meestal last van een dromerig gevoel.
het houd bij mij meestal een dag aan soms twee maar nooit meer
ik vind het wel lekker relaxed maar tijdens school enzow is het egt klote had ik vandaag nog last van want was gister vrij dus dacht rook wel een blowtje
nou daar heb ik vandaag spijt van hehe :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."