Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"4 dagen geleden was ik voor het eerst zoo erg stoned. K had paar hele diepe shotjes + adem inhouden 1 minuut dan uitademe. De volgende dag had ik weer geblowed << zelfde manier. De volgende dag had ik zo'n dromerig gevoel, alsof alles om me heen niet egt gebeurde en alles nep was etc... I kdacht dat het gwoon een naeffect was. Maar ik heb het nogsteeds lol. Wat is dit en gaat dit nog over? Meeste mense zullen wel denken dat het chill is enzo, maa dat is het niet als je voor je school gay shit moet lere etc.. Ik las ook ergens dat dit flippen heet en dat het gewoon is omdat de thc zo diep in je bleod zit. maar k weet niet. Heeft iemand gelijke ervaringen gehad?. Groet D"
"Hey allemaal, heb onlangs een gram 4f besteld via internet, samen met capsules en een weegschaaltje(de standard 0.01 van DE). Nu heb ik ervaring met de blauwe route66 van ong 150mg maar vraag ik me af hoe ik dit in een capsule kan realiseren. De 4f is getest op 80% en mijn capsules zijn van maat 4 formaat. Ik ben als volgt tewerk gegaan: Heb de dichtheid van 4f opgezocht en ben zo op de conclusie gekomen dat er in een maat4 capsule ongeveer 200mg in past als die gevuld is. Ik heb 150mg actieve stof dus nodig wat bij een puurheid van 80% neerkomt op 187.5 mg. Ik heb de capsule bijna helemaal gevuld en na het wegen kom ik op 200mg. Dus als ik het gewicht van de capsule aftrek en vervolgens deel door 80% dan zou ik op de hoeveelheid actieve stof moeten komen, wat neerkomt op ongeveer 136mg 4f. Nu is mijn vraag of ik dit op de juiste manier heb gedaan en geen stap ben vergeten. Ook vraag ik mij af of 136mg dan wel genoeg is als ik 150mg ben gewend van route66. Zelf denk ik van wel omdat een capsule waarschijnlijk makkelijker oplost dan een pil die ook bindmiddel bevat."
"Fool zei: Als je capsule 30 milligram weegt klopt het. Je zult wel iets minder hard gaan op 136 milligram dan op 150, de begindosis van 4-fmp schijnt nogal belangrijk te zijn. Waarom weeg je niet gewoon exact 150/0.8~=190 milligram af? Je capsule zal niet meer of minder zwaar inslaan dan een pil, vanwege het gebrek aan bindmiddel. Oplossen doet het toch wel in je maag. Klik om te vergroten... ja de capsule weegt ongeveer 30mg . De rede waarom ik niet 190mg afweeg is omdat ik dit nooit allemaal in de capsule krijg, ze zijn daar te klein voor helaas. Denk dat ik maar is over moet naar een maat 3 of 2."
"ik merk ook dat het nu veel minder erg is dan gister. Normaal blow ik elke 2 weken ofzo dus dit kwam is best raar.. hope dat het naeffect is :P. Ik zeg wel hoe ik me morge voel. D"
"HathCore zei: Ik heb dit ook, bij mij houdt het al meer als een week aan maar het is langzamerhand aan het minderen merk ik.. Je hebt last van iets wat Depersonalisatie/Derealisatie wordt genoemd. Het lijkt wel alsof je in een bubbel zit, je vraagt je af "Is dit echt? Ben ik niet aan het dromen?".. Stemmen lijken van ver te komen, soms lijk je wel opeens wakker te schieten.. Je denkt dat jegek aan het worden bent, maar geen paniek, dat wordt je niet! Meeste mensen hebben dit wel eens in hun leven, als ze veel stress hebben, oververmoeid zijn, of zoals jij teveel geblowed hebben. Sommige mensen hebben echter ook de aanleg om deze 'ziekte' chronisch te hebben, dus langdurig. Soms maanden, soms jaren, soms wel de rest van hun leven.. Als het bij jou na een dag over is moet je je niet veel zorgen maken Je hebt een nieuw 'gevoel' gekent en je geest kan dit gevoel nu dus ook weer terug oproepen, misschien omdat je bang bent dat je het weer gaat krijgen? Die angst kan dan weer opnieuw dr/dp in gang zetten Mijn tip is om afleiding te zoeken en vooral niet thuis te gaan zitten, dan begin je alleen maar meer na te denken. Spreek af met vrienden en kijk dan of je het nog hebt. Is het na 2 dagen weg, das is er volgens mij niks aan het handje.. Ga VOORAL nu niet liggen googlen op deze termen, dan lees je teveel andere diagnoses en ga je je nog meer dingen inbeelden, dit was bij mij het geval en tis niet prettig.. Moest het gevoel na een paar weken er nog zijn, zou ik toch overwegen om te stoppen met blowen en je huisarts te bezoeken, dit heb ik namelijk ook gedaan Je loopt dan kans om chronische dr/dp te hebben. En je wordt zeker niet psychotisch, dat nog iets heel anders Dan zou je trouwens ook niets in de gaten hebben, mensen die psychotisch zijn weten het nooit, omdat een psychose juist inhoud dat je niet meer weet wat de werkelijkheid is en wat dat niet is. Je zou dan bijvoorbeeld denken dat je morgen de trein moet halen naar Frankrijk om je zieke oma op te zoeken ofzo, en daar ook heilig van overtuigd zijn Om maar een voorbeeldje te geven.. Klik om te vergroten... precies dat wat jij zei voel ik, en idd als ik gewoon buite ben heb ik het veel minder erg enzo. Merk ook dat het best wel geminderd is dan gister. Naja, ik ga nu op vakantie :P zien hoe ik me volgende week voel als ik terug ben.. tot dan challas"