Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdromerig gevoel

dromerig gevoel

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
lanenski zei:
ExceptionalInsight zei:
...
Tijd die ze niet nodig hebben.
Klik om te vergroten...

Hoe verklaar je het dan dat je er meer van gewaar wordt als je de rook langer inhoudt? (en spreek uit ervaring)
Klik om te vergroten...
Placebo effect?
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
lanenski zei:
ExceptionalInsight zei:
...
Tijd die ze niet nodig hebben.
Klik om te vergroten...

Hoe verklaar je het dan dat je er meer van gewaar wordt als je de rook langer inhoudt? (en spreek uit ervaring)
Klik om te vergroten...
Placebo effect?
Klik om te vergroten...

wou net zeggen, zit dus in je hoofd :wink:
l
lanenskiLid
01-01-2024, 00:00
#3
space scientist zei:
ExceptionalInsight zei:
lanenski zei:
ExceptionalInsight zei:
...
Tijd die ze niet nodig hebben.
Klik om te vergroten...

Hoe verklaar je het dan dat je er meer van gewaar wordt als je de rook langer inhoudt? (en spreek uit ervaring)
Klik om te vergroten...
Placebo effect?
Klik om te vergroten...

wou net zeggen, zit dus in je hoofd :wink:
Klik om te vergroten...

Neen, dat geloof ik niet...Zoiets kan ik mezelf niet wijsmaken :wink:

Zo is het toch ook als je "Indiaantje" doet. Joint doorgeven en adem zolang inhouden tot de joint terug bij jou komt. Dit geeft echt wel kloppen! :smoke: :smoke:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#4
lanenski zei:
space scientist zei:
ExceptionalInsight zei:
lanenski zei:
ExceptionalInsight zei:
...
Tijd die ze niet nodig hebben.
Klik om te vergroten...

Hoe verklaar je het dan dat je er meer van gewaar wordt als je de rook langer inhoudt? (en spreek uit ervaring)
Klik om te vergroten...
Placebo effect?
Klik om te vergroten...

wou net zeggen, zit dus in je hoofd :wink:
Klik om te vergroten...

Neen, dat geloof ik niet...Zoiets kan ik mezelf niet wijsmaken :wink:

Zo is het toch ook als je "Indiaantje" doet. Joint doorgeven en adem zolang inhouden tot de joint terug bij jou komt. Dit geeft echt wel kloppen! :smoke: :smoke:
Klik om te vergroten...
je inhalleert dan gewoon een stuk dieper..en daar krijg je die extra kick van.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
lanenski zei:
space scientist zei:
ExceptionalInsight zei:
lanenski zei:
ExceptionalInsight zei:
...
Tijd die ze niet nodig hebben.
Klik om te vergroten...

Hoe verklaar je het dan dat je er meer van gewaar wordt als je de rook langer inhoudt? (en spreek uit ervaring)
Klik om te vergroten...
Placebo effect?
Klik om te vergroten...

wou net zeggen, zit dus in je hoofd :wink:
Klik om te vergroten...

Neen, dat geloof ik niet...Zoiets kan ik mezelf niet wijsmaken :wink:

Zo is het toch ook als je "Indiaantje" doet. Joint doorgeven en adem zolang inhouden tot de joint terug bij jou komt. Dit geeft echt wel kloppen! :smoke: :smoke:
Klik om te vergroten...

je hoeft het niet te geloven natuurlijk, maar het is wel gewoon een feit hoor. de thc bindt zich heel snel aan je vetweefsels. dat lang inhouden is alleen heel erg ongezond. je wordt er dus niet stoneder of higher van. alleen als je je adem inhoudt ga je je na een tijdje duizelig voelen...maar dat gebeurt ook als je niet geblowed heb.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heerlijk toch, dat dromerig gevoel, dat vind ik juist het mooie aan blowen, zo lekker dagdromen.
t
trippie443Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb ook wel eens dat ik me zo dromerig voel en dat alles langs me heen gaat, best wel chill maar kweet niet precies wat dan is:P
G
Ganja_bulletLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb het dromerig gevoel ook al eens gehad, nu heb ik dat niet meer jammer genoeg, het was best wel chill :stoned:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
nicolai zei:
lanenski zei:
space scientist zei:
ExceptionalInsight zei:
lanenski zei:
ExceptionalInsight zei:
...
Tijd die ze niet nodig hebben.
Klik om te vergroten...

Hoe verklaar je het dan dat je er meer van gewaar wordt als je de rook langer inhoudt? (en spreek uit ervaring)
Klik om te vergroten...
Placebo effect?
Klik om te vergroten...

wou net zeggen, zit dus in je hoofd :wink:
Klik om te vergroten...

Neen, dat geloof ik niet...Zoiets kan ik mezelf niet wijsmaken :wink:

Zo is het toch ook als je "Indiaantje" doet. Joint doorgeven en adem zolang inhouden tot de joint terug bij jou komt. Dit geeft echt wel kloppen! :smoke: :smoke:
Klik om te vergroten...

je hoeft het niet te geloven natuurlijk, maar het is wel gewoon een feit hoor. de thc bindt zich heel snel aan je vetweefsels. dat lang inhouden is alleen heel erg ongezond. je wordt er dus niet stoneder of higher van. alleen als je je adem inhoudt ga je je na een tijdje duizelig voelen...maar dat gebeurt ook als je niet geblowed heb.
Klik om te vergroten...

Eindelijk de eerste reactie die hout snijdt, het is gewoon een gevolg van zuurstoftekort, waardoor het lijkt alsof je stoneder wordt. Maar zoals hierboven terecht opgemerkt, dat heb je ook als je niet blowt, en het is inderdaad superongezond.
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#10
space scientist zei:
adem inhouden heeft trouwens geen zin met blowen. Word erg snel in je bloed opgenomen.


Als dit aanhoud zou ik wel ff langs de dokter gaan, maar waarschijnlijk iks om je druk over te maken :wink:
Klik om te vergroten...

ooooo jawel. ik merk vaak dat als ik heb geblowd terwijl ik mn adem in houdt(indiaantje) dat ik wel veel stoneder wordt dan gewoon te trekken.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#11
Diep inademen werkt altijd :grin: Lang inhouden is onzin, wel leuk, die kriebels die in je keel komen, lachen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."