Ik blow ook eigenlijk liever niet overdag als ik bijvoorbeeld vrijdagsmiddag's thuis kom (ben altijd om 12 uur vrij vrijdags) heb ik vaak niks te doen.
Toch steek ik er bijna altijd een op zogauw ik thuis ben, omdat je gewoon niks beters te doen hebt.
Dat is vaak niet eens echt zo, maar je gaat toch voor de easy way om door je dag te komen he
Heel raar met die geestelijke verslavingen, ik wou een tijd geleden naar een feest in duitsland, en daar hebben ze die drugwipe testen (zweettest).
Dus ik wilde niet gepakt worden want ik was de bob.
Dat betekende dat ik als regelmatige blower 5 weken niet moest blowen wilde ik geen pakkans hebben.
Heb ik 6 weken niet geblowd, omdat ik zo veel zin in dit feest had.
Het rare is dat ik in die 6 weken echt GEEN ENKEL probleem had met stoppen, ik dacht er niet constant aan, ik zat gewoon naast vrienden die volop aan het smoken waren, geen probleem!
Dat bewijst maar weer dat het allemaal tussen je oren zit
![:)]()