#1
Was het er erg warm? Had je te weinig gedronken? Een tijd niet gegeten al?
henkie84 zei:Was het er erg warm? Had je te weinig gedronken? Een tijd niet gegeten al?
henkie84 zei:Een keer in de zomer ben ik op de Mississippi (in Maastricht) met een vriend gaan blowen. Allebei 1 jointje gehad, kunnen we normaal goed hebben. Hij ging bij het verlaten van de boot out (zwart voor de ogen, moest echt even gaan zitten en wat drinken) en ik dezelfde dag ook 2x. Normaal gesproken heb ik dat nooit. Het kwam denk ik door de warmte ook inderdaad, weinig eten en een behooooorlijk lekker wietje![]()

Purple haze zei:Misschien, maar die week daarvoor ben ik ook nog naar een concert geweest en daar was het nog warmer. Alleen hadden we daar niet geblowd. Pas nadat we uit het gebouw gingen. Dus ik vermoed toch dat het de combi blowen en warmte/vocht tekort is geweest.
Flink wat water drinken voordat ik ga blowen en niet drinken in combinatie met weed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."