Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet lekker worden van hasj

Niet lekker worden van hasj

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Was het er erg warm? Had je te weinig gedronken? Een tijd niet gegeten al?
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal

In het weekend ben ik naar een optreden geweest van een aantal bands. We hadden wat joints bij ons en ik heb daar samen met een maat van me geblowd (we hadden een hasj joint genomen met 0.66 g polm genomen). In het begin van de joint merkte ik er niet zo veel van daarna werd ik (en mijn maat ook) goed stoned. Alleen nu komt het. Toen zagen we dat de eerste band ging spelen en gingen naar het podium toe. Na een minuut of 3 werd ik echt niet lekker. Ik werd helemaal draaierig en mijn gezichtsveld werd wazig. Ik ben toen snel samen met mijn maat naar buiten gegaan. Eenmaal buiten ben ik op de grond gaan zitten waarna het snel al beter ging. Ik snap het gewoon helemaal niet. Want ik rook wel vaker weed en hasj en ook zo sterk als deze joints. Hoe kan het dan toch dat ik er nu niet lekker van werd??

Purple haze
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
henkie84 zei:
Was het er erg warm? Had je te weinig gedronken? Een tijd niet gegeten al?
Klik om te vergroten...

We hadden niet zo lang daarvoor gegeten. Om kwart over 10 werd ik niet lekker (ongeveer). En om 7 uur had ik nog gegeten (ik was trouwens niet misselijk geworden). Het was er best warm en misschien had ik wel vocht tekort. Oh ik ben er ook vergeten bij te vertellen dat ik daarvoor (45 voor het blowen) een flesje bier op heb. Misschien is het combinatie van factoren. Normaal drink ik ook wel eens wat voordat ik ga blowen (maar niet veel).
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor alle duidelijkheid. Ik had die joint niet alleen opgerookt. Samen met die maat van me. Die nadat ik me beter voelde ook niet lekker werd :( Denk dat het aan de warmte lag.
e
emnasiahLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb ook soms voor dak ik duizelig word van hasj.

kan gebeuren zeg maar
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soms valt het gewoon verkeerd. Ik had laatst ook een stickie gemaakt van m'n eigen wiet en die viel na twee trekken al verkeerd. Heb een hele avond duizelig op een zitzak gelegen. :openmouth:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik had het zaterdagnacht ook maar dan van wet. werd opeens niet zo lekker. ben toen even voor 20 minuutjes naar buiten gegaan en toen voelde ik me weer fris en lekker. kan gewoon gebeuren toch...
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Een keer in de zomer ben ik op de Mississippi (in Maastricht) met een vriend gaan blowen. Allebei 1 jointje gehad, kunnen we normaal goed hebben. Hij ging bij het verlaten van de boot out (zwart voor de ogen, moest echt even gaan zitten en wat drinken) en ik dezelfde dag ook 2x. Normaal gesproken heb ik dat nooit. Het kwam denk ik door de warmte ook inderdaad, weinig eten en een behooooorlijk lekker wietje :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb wel iets vergelijkbaars gehad bij een concert ooit, maar dat kwam niet door de hasj, dat kwam door het zuurstof tekort in de ruimte en leek heel erg op bijna flauwvallen. Zou dat het kunnen geweest zijn bij jou ook?
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien, maar die week daarvoor ben ik ook nog naar een concert geweest en daar was het nog warmer. Alleen hadden we daar niet geblowd. Pas nadat we uit het gebouw gingen. Dus ik vermoed toch dat het de combi blowen en warmte/vocht tekort is geweest.
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#11
henkie84 zei:
Een keer in de zomer ben ik op de Mississippi (in Maastricht) met een vriend gaan blowen. Allebei 1 jointje gehad, kunnen we normaal goed hebben. Hij ging bij het verlaten van de boot out (zwart voor de ogen, moest echt even gaan zitten en wat drinken) en ik dezelfde dag ook 2x. Normaal gesproken heb ik dat nooit. Het kwam denk ik door de warmte ook inderdaad, weinig eten en een behooooorlijk lekker wietje :)
Klik om te vergroten...

ahhhh de Mis...... :hearteyes:

vond t altijd lachen daar met de lampjes aan t plafond die meebewogen met de deining van de boot.... en de belgen die er mega-joints draaiden en die gezamelijk opsmookten... en met mega bedoel ik joints van 30cm+

vond t beneden altijd t meest relaxed op die banken hangen.... lekker hasj waterpijp roken en gratis snoep en chips eten :P

sry for going offtopic :flushed:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#12
Al 2x gehad, 1e keer was bij een hatebreed-concert in eindhoven, half jointje op, het leek wel alsof mijn gezichtsveld langzaam bedekt werd met steeds meer zwarte pixels... ik in paniek naar de wcs rennen, iedereen heeft zwarte kleren aan, ik zag niks :P Minuten lang naar de trapleuning staan grijpen, die blijkbaar nog 2 meter verderop stond :flushed: Gelukkig kreeg ik hulp van omstanders, zal er ook wel raar uit hebben gezien, iemand die stilstaat, 1 hand uitgestoken naar de trapleuning die 2meter verderopstaat, open ver ogen om te proberen iets te zien.. :P

2e keer was in belgie, bij die mega-bioscoop (antwerpen dacht ik?) Filmpje gepakt, geskated in de parkeerhal daar, lekkere jointjes gerookt. Komen daar bij de Kwik/Quick (Macripoff) aan, lekker wachten in de rij.
En het was zo warm, en een ranzige frietlucht kwam er over me heen... En ik had net besteld , mijn maat liep al naar een tafeltje met zijn eten..

Opeens werd alles langzaam aan wit, en ik heb een minuut of misschien 2, 3 zo gestaan.. ogen open, mezelf realiserend hoe debiel het eruit zou zien,
iemand die niks ziet maar probeert te doen alsof er niks aan de hand is...

En toen ging ik over mijn baard.
Vol over de toonbank en mijn Big Mac menu :beer:
H
HolymolyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een vriend van mij had bij een optreden van Opgezwolle het ook, we hadden al aardig wat jonko's gerookt, en opeens voelde hij zich niet lekker, hij zag zwart voor ze ogen en wou eigenlijk naar buiten, maar omdat Opgezwolle er was en we waren pas net een half uurtje, was ie naar de toilet gegaan. Had hij gekotst en we gingen weer verder met spacen en gek doen op de beat :hearteyes:
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Purple haze zei:
Misschien, maar die week daarvoor ben ik ook nog naar een concert geweest en daar was het nog warmer. Alleen hadden we daar niet geblowd. Pas nadat we uit het gebouw gingen. Dus ik vermoed toch dat het de combi blowen en warmte/vocht tekort is geweest.
Klik om te vergroten...

en lage bloeddruk, dan wordt het zwart voor de ogen
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Echt zo stom!!!

Vorige week kreeg ik hier weer last van. Was super stoned en mn gezichsveld werd wazig en had weer een piep in mn oren. Mn maat had maar een paar trekjes genomen en was wel super stoned? Wat kan er aan de hand zijn? Moeten we een tijdje stoppen met blowen. Oh ja, we hadden (zoals wel vaker) een biertje gedronken voordat we gingen blowen. Oh ja, we zaten niet binnen in een warme omgeving maar gewoon buiten.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nah ii heb bijna een halve gram hasj op, maar nog steeds niet soezerig, meer actief en actief, zo zal ik t maar zeggen...


slechte hasj, of gewenning.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoe kan het nou gewenning zijn :confused: Ik blow maar 1 keer in de week :confused:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Da's gewoon met uw bloed volgens mij, bleef je daar nog langer staan ging je gewoon KO en kwam je strax terug bij bewustzijn. Khad ook zoiets meegemaakt, wel bij een kameraad thuis, stonden daar zeker een uur te staan en waren bezig met iets. Jointje gepaft en toen we terug gingen naar buiten kon ik plots bijna niet meer staan en m'n blik werd ook wazig en heel zweterig/warm en zeer bleek.

Sja, soms gebeurt het hé. Vochttekort heeft er ook veel mee te maken en zeker in combinatie met warmte kan dat soms wel is een misselijke boel worden. ^^

Niets om je zorgen om te maken. :wink: Joint zal straf aangekomen zijn.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ok, vanavond een voorgedraaide nemen, die zijn niet zo sterk. Kijken hoe het valt :) Denk dat het wel goed zal gaan :wave: Flink wat water drinken voordat ik ga blowen en niet drinken in combinatie met weed.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Goed, gisteren dus geblowd. En het viel zoals normaal. Was lekker stoned. Dit keer ook niet zittend geblowd maar staand. Misschien heeft t er wat mee te maken :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."