Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als je je maat opbelt die later langskomt om ff wat mee te nemen van de shop en hij met 7,5 gram langskomt en als verklaring geeft: "anders kunnen we straks wéér lopen""
"Ja ach, komt er wel mooi op neer dat als iemand het wilt hebben, het makkelijk kan krijgen. De paar keer dat ik gevraagd ben was ik gelukkig al 18 =] Vind dat ze in Tilburg&Mtricht wel erg streng zijn, genoeg mensen die er makkelijk uit gegooid op elk moment van de dag."
"alleen gemerkt met nootmuskaat in de joint =] closed eye visuals heb ik wel vaker gehad... 's avonds in een auto op het platteland met drum and bass op. hoe beter je je aandacht erop vestigt, hoe beter het gaat"
"Je hoort ook gewoon niet thuis te blowen, de straat hoort je thuis te zijn op die leeftijd, echt de ideale leerschool"