Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasjpaffies draaien 'de ideale manier'

Hasjpaffies draaien 'de ideale manier'

22 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Graag wil ik van alle lieve mensen hier hun mening/hints/tips etc. horen over hoe je het beste een hasjpaffie kan draaien als je van die héérlijke zachte klei-hasj hebt, heb namelijk veels te vaak dat het merendeel niet opbrand en dus verspild wordt met de as.

Oh ja geen commentaar dat ik maar uit een pijpje of iets dergelijks moet roken, dat doe ik namelijk ook maar jointjes blijven gewoon het lekkerst.

Dank u allen!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik rook ook hele zachte hasj, maar bij mij raakt er nooit iets onverbrand. Ik draai wel mijn joints vrij dun. Dun laagje lichte shag er in en dan precies een lijn van kleine stukjes hasj er in, maar zo klein mogelijk. Als je hasj zacht gnoeg is kan je het ook oprollen en in het midden van de shag leggen; wel de rol zo dun mogelijk maken want meestal verbrand het niet als het stuk er in te groot is.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Idd. Dun hasjjointje. beetje tabak in het vloetje. zo klein mogelijke stukjes.. goed verdelen. nog laagje tabak eroverheen en draaien maar.. zo draai ik ze altijd.. roken/smaken heerlijk en wordt er HIGH van :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als het kneedbare hasj is rol is een rol ervan draaien idd het makkelijkst.
Maar de lekkerste hasj jointjes vind ik zonder plakrond. Alleen een stukje plakrand bij de tip.
Iets minder scherpe (hasj)joint is het resultaat uit mijn ervaring^
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja nou zo'n lange rol ervan draaien vind ik dus helemaal niet hadnig, na een tijdje steekt er dan zo'n dunne halfopgebrande hasjstaaf uit me joint, niet echt ideaal dus.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maak je de rol niet te dik? Of rook je niet te snel?
Werkt hier altijd prima namelijk :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb nog nooit gehad dat mijn hasj niet brandde eigenlijk; wel eens met te grote brokken er in dat er een half verbrande uit flikkert met van die keiharde lijkt-op-steen hasj, maar het zachte hasj al helemaal nooit.

Misschien dunnere rolletjes maken? Of.. andere hasj kopen?
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mathijs zei:
Maak je de rol niet te dik? Of rook je niet te snel?
Werkt hier altijd prima namelijk :)
Klik om te vergroten...

Ja zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, ik kan namelijk niet binnen roken(ouders..) dus sta ik altijd op m'n balkon, wat tot gevolg heeft dat ik sneller ga roken omdat ik ongeduldig ben, en het buiten vaak koud is.. :wink:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik haal altijd superpollem, en daarbij verpoederd de hash bijna als je het maalt, en dan idd laagje shag, superfijne hash verdelen over de gehele jonko en dan weer een klein dekentje hash..

high times :stoned:
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon hele kleine brokjes afpitsen, zo klein mogelijk.

Zien dat je hash goed verspreid is, zowel horizontaal als verticaal.

Voor een betere smaak kan je een marokkaanse filter gebruiken, maar dat is geen absolute vereiste.

En tenslotte niet te snel roken
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#11
1)pak een goeie grinder en vermaal je hasj tot bijna poeder!
2)een goed hasj jointje is dun :)
3)laagje sjaq
4)bijna "poeder" hasj goed verdelen! en echt GOED verdelen
5)laagje sjaq
6)ohja, en dun tip
7)niet zo strak dat je al je zuigkracht moet gebruiken om een mm af te branden, dit moet je beetje zelf experimenteren hoe strak ie moet
:sunglasses:rustig puffe
9)niet aftikke :)

:stoned: , dan heb je na mijn idee... een perfect hasj jointje
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja mijn probleem was dus ook niet het draaie met poederhasj maar dus van die kleverige shit. Als je dat in een grinder stopt dan krijg je een beetje hetzelfde effect alsof je er appelstroop in gooit, gaat niet werken dus :wink:.

Maar hele kleine stukjes eraf breken/rollen whtvr gaat inderdaad het beste.

Smoke on.. :wave:
H
HolymolyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Valentijntje zei:
Ik haal altijd superpollem, en daarbij verpoederd de hash bijna als je het maalt, en dan idd laagje shag, superfijne hash verdelen over de gehele jonko en dan weer een klein dekentje hash..

high times :stoned:
Klik om te vergroten...

je was toendertijd al high ofniet? want het klein dekentje 'hash' hoort toch echter shag te zijn ofniet? :stoned:
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fuck poederhash
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psy High zei:
Fuck poederhash
Klik om te vergroten...

+1 Het komt ook altijd zo cheapass over, van die lichtbruine korrelige troep :kots:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
`t gaat er niet om hoe het overkomt, maar om de smaak en de high.
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#17
nicolai zei:
`t gaat er niet om hoe het overkomt, maar om de smaak en de high.
Klik om te vergroten...

prreeciiesssss :stoned: :hearteyes:

alsof je de hasj nog ziet zitten als ie dicht is gedraat :wave:
naja, of je moet glasvloei gebruiken :P
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je hebt tegenwoordig van dat plastic vloei.

Ik draai mijn jointjes heel dun en brand de hasj eerst goed in kleine drolletjes. daar mixen met tabac (voordat het de joint in gaat) en dan dun draaien.

It all starts whit the tip :P
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#19
een tip om zachte hasj te "sprokkelen"
warm maken en over je handpalm uitsmeren als t daarna wat harder word heb je allemaal kleine brokjes :stoned:
maar t beste bij zachte hasj, is gewoon een sliertje maken :) :stoned: :stoned:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#20
Petricov zei:
Je hebt tegenwoordig van dat plastic vloei.

Ik draai mijn jointjes heel dun en brand de hasj eerst goed in kleine drolletjes. daar mixen met tabac (voordat het de joint in gaat) en dan dun draaien.

It all starts whit the tip :P
Klik om te vergroten...

ik kan je vertellen die plastic vloei is echt kut na een tijdje is de smaak echt scherp ik bedoel dus ECHT scherp.. je bent t zo zat. k heb ze thuis ook :P ze zijn wel leuk om kunstwerkjes mee te maken. mijn doel is ooit nog eens om een viking hoorn te maken http://www.neopixie.nl/images/img61%5B1%5D.gif
zoiets dus aleen dan groooot
:stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."