#1
Graag wil ik van alle lieve mensen hier hun mening/hints/tips etc. horen over hoe je het beste een hasjpaffie kan draaien als je van die héérlijke zachte klei-hasj hebt, heb namelijk veels te vaak dat het merendeel niet opbrand en dus verspild wordt met de as.
Oh ja geen commentaar dat ik maar uit een pijpje of iets dergelijks moet roken, dat doe ik namelijk ook maar jointjes blijven gewoon het lekkerst.
Dank u allen!
Oh ja geen commentaar dat ik maar uit een pijpje of iets dergelijks moet roken, dat doe ik namelijk ook maar jointjes blijven gewoon het lekkerst.
Dank u allen!


