#1
Welhallodaar zei:Ik heb gewoon plakband geplakt op de plek waar het gat zat, maakt dit uit?
ja, het heet niet voor niks klapgat, het is om alle rook die in de bong zit ook helemaal inrookt, dus als je aan het zuigen bent dan laat je de klapgat open en PAM! kom alle rook lekker in je longen
Je kunt alles in zo'n gaasje gooien. Wiet, hash, salvia, crack... Je kunt gewoon een vingerkootje eraf knippen, in het gaasje doen en DAT oproken! 