Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbong

bong

21 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welhallodaar zei:
Ik heb gewoon plakband geplakt op de plek waar het gat zat, maakt dit uit?
Klik om te vergroten...

ja, het heet niet voor niks klapgat, het is om alle rook die in de bong zit ook helemaal inrookt, dus als je aan het zuigen bent dan laat je de klapgat open en PAM! kom alle rook lekker in je longen :)
d
daneeLid
01-01-2024, 00:00
#2
na ongeveer 5 minuten kon ik niet wachten, ik had ook voorgedraaide joints gekocht. Daar maar 1tje van genomen. Pfff die voel ik wel :wink:
d
daneeLid
01-01-2024, 00:00
#3
iemand ervaring met een bong?

wat kan je het beste gebruiken hash of wiet?
hoeveel hash of wiet moet er in?
hoe gebruik je hem vervolgens?
:confused:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Koop jij nou maar een bong.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hasj in een bong heb ik geen ervaring mee. Wiet wel.
Hoeveel je erin stopt moet je zelf weten, maar veel hoeft er niet in.
Dan hou je je vinger op het gaatje, vlammetje bij de wiet/hasj, zuig je em vol, vinger van het gaatje en alles gaat je longetjes in. Prachtig ding een bong :P
d
daneeLid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippyShit zei:
Hasj in een bong heb ik geen ervaring mee. Wiet wel.
Hoeveel je erin stopt moet je zelf weten, maar veel hoeft er niet in.
Dan hou je je vinger op het gaatje, vlammetje bij de wiet/hasj, zuig je em vol, vinger van het gaatje en alles gaat je longetjes in. Prachtig ding een bong :P
Klik om te vergroten...

klopt het dat je na 1 hijs hetzelfde effect hebt als na een hele joint roken?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik een lekker vol kopje neem waar hooguit een half jointje in zit, en het klapt in (vaak niet gelijk omdat het 1 hijs is) ben ik meestal stoneder dan dat ik een jointje rook ja.
d
daneeLid
01-01-2024, 00:00
#8
hoe groot moet een bong minimaal zijn, ik zie van die mini bongs maar denk erover om er een van ongeveer 25 to 30 cm te kopen. Voornamelijkste reden omdat ik geen roker ben en dus ook geen teer in mijn maagdelijke longetjes wil :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja das goeie lengte, zo'n kleintje vind ik persoonlijk maar niks..
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Trippy, SHIT man!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
99 luftballons
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Een bong is heel erg makkelijk te gebruiken. Je flikkert iets in het gaasje, houd een vuurtje erboven, houd het luchtgaatje (of hoe het ook mag heten) dicht met je vinger en inhaleren maar. Vergeet uiteraard niet om er water in te gooien... :rolleyes: Je kunt alles in zo'n gaasje gooien. Wiet, hash, salvia, crack... Je kunt gewoon een vingerkootje eraf knippen, in het gaasje doen en DAT oproken! :wink: Ik heb geen idee waar dat vandaan kwam, dat was het eerste wat in me opkwam. Geen idee waarom... :openmouth:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zou hasj en wiet half om half mengen, en deze erin oproken ( wel even verdelen in 10 porties ofzo) zonde als ie blijft branden en alles gaat de lucht in.
s
seraphiniaLid
01-01-2024, 00:00
#14
loadrunner zei:
ik zou hasj en wiet half om half mengen, en deze erin oproken ( wel even verdelen in 10 porties ofzo) zonde als ie blijft branden en alles gaat de lucht in.
Klik om te vergroten...

tja, of je hasj of wiet of alletwee erin doet is natuurlijk persoonlijk en net waar je zin hebt. je kan er ook tabak bij doen om meer een joint effect te krijgen en zuiniger met je verdovende middelen doen. Ik zelf doe eigenlijk altijd een gram hasj met een gram wiet in een keer in een bong en rook dat dan met een vriend op. Het gebeurt eigenlijk zelden dat het door rookt zonder dat je er aan hijst. Als het wel gebeurt gaat dit echter heel traag, maar dan roken we voor de zekerheid gewoon even stevig door tot het doorroken ophoud.
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maak gewoon zelf een!

Pak een fles,
brand er 2 gaten in, bovenaan & onderaan, en nog 1tje aan de achterkant, van het bovenste gat

Neem een pen, haal dat stokje eruit

Steek dat stokje onderaan je fles
Water erin
Joint erin

Lekker scheef zijn & goesten :grin:
R
RogierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb zelf 2 bongetjes staan, een grote (tot 35 cm ofzo) en een kleine van 20 cm, alleen die kleine heb ik laatst laten vallen en is nu stuk :(

vind het wel beter zo'n bong, eerst lijkt het altijd alsof het niet werkt bij mij maar daarna krijg ik altijd een dodelijke lachkick.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
riflexz zei:
Maak gewoon zelf een!

Pak een fles,
brand er 2 gaten in, bovenaan & onderaan, en nog 1tje aan de achterkant, van het bovenste gat

Neem een pen, haal dat stokje eruit

Steek dat stokje onderaan je fles
Water erin
Joint erin

Lekker scheef zijn & goesten :grin:
Klik om te vergroten...

Maak em dan met een bakje aan het uiteinde van de pen..
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#18
TrippyShit zei:
riflexz zei:
Maak gewoon zelf een!

Pak een fles,
brand er 2 gaten in, bovenaan & onderaan, en nog 1tje aan de achterkant, van het bovenste gat

Neem een pen, haal dat stokje eruit

Steek dat stokje onderaan je fles
Water erin
Joint erin

Lekker scheef zijn & goesten :grin:
Klik om te vergroten...

Maak em dan met een bakje aan het uiteinde van de pen..
Klik om te vergroten...

Ja, maar had geen zin om het in detail te typen :stoned:
d
daneeLid
01-01-2024, 00:00
#19
nou ik heb er een. Metteen wat hash bij gekocht.

Net een paar flinke teugen genomen. Op een zere strot na voel ik nog niet zo gek veel. ben heel benieuwd wat er nog komen gaat. Nu wel wat wazig :wink:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb gewoon plakband geplakt op de plek waar het gat zat, maakt dit uit?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."