Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eerste post op dit forum Mijn lijstje: Wiet / Hasj XTC MDMA Speed Cocaine GHB Ik heb het meeste van de mdma genoten, al verschilde die natuurlijk qua werking niet veel met die van XTC, behalve dat het veel intenser was."
"Bier, paar joints, en dan soms nog een half grammetje cocaine of wat pillen erbij als we in een gekke bui zijn. Vaak is dat wel het geval"
"Vrijdag avond op een dnb feest in amsterdam 15 pillen gehaald, daarvan hadden ik met nog 3 mensen wat van gesnoept.. De zaterdag avond daarna heb ik ze met mijn vriendin opgemaakt"
"Ik heb zelf 2 bongetjes staan, een grote (tot 35 cm ofzo) en een kleine van 20 cm, alleen die kleine heb ik laatst laten vallen en is nu stuk vind het wel beter zo'n bong, eerst lijkt het altijd alsof het niet werkt bij mij maar daarna krijg ik altijd een dodelijke lachkick."
"Venetian Snares - Dolleater"
"Heb ik ook wel eens gehad, min of meer dan. Ik vergat elke seconden waar ik was, ook al zat ik gewoon naast een vriend van me in mijn kamer. Telkens was het van 'ohja ik zit voor me bureau, ohja hier ben ik', enzovoort. Ik ervaarde dit alleen niet als vervelend, maar genoot er juist ongelofelijk van:P ik wou dat ik altijd zo van het pad was als ik een paar joints en een bong had gedaan. Heb wel regelmatig als ik een goeie THC sessie heb gehad dat ik het vaak een raar idee vind om te bedenken wat ik een halfuur geleden heb gedaan. Alsof ik dat niet gedaan heb zeg maar."
"Ik heb 1x heel duidelijk vlekken voor me ogen gezien toen ik 2 joints (met nog 2 mensen) had opgerookt. Moet wel zeggen dat ik dat soort wiet nog nooit had gerookt, en het heette ook serieus 'Gruwelijk'. Daarna heb ik dat nooit meer gehad. Wel leuke ervaring, dodelijke lachkick ook."