Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsprobleemtje

probleemtje

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja ikzit hier met hetzelfde.. mijn dope bewaar k altijd in zo'n doosje van dartpijlen, :hearteyes:

als speed in een zakje/sealtje zit ruik je het niet, als je het gebruikt of laat drogen wel.

EDIT: mijn wiet overigens in een oud pakje sigaretten.. niet te oud en verkreukeld, lijkt gewoon sigaretten:wink:
J
JonkosmurfLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik verstop het altijd in een kapotte box, en leg die ergens onder mn bed ofzo. werkt prima :mrgreen:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#3
koop gewoon een kluisje voor op je kamer, geen probleem meer. Heb ik ook gewoon, lekker makkelijk
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
zo erg ruikt het toch niet? :confused:

Ik deed het altijd in mn bureaula gwn het zakje, nooit iets over gehoord.
En mn ouders kennen echt de geur wel hoor..
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Baflava zei:
als k wiet koop, kan k het zakje dan wegstoppen thuiss, of kan mn moeder dit ruiken als ze mn kamer binneloopt?
Klik om te vergroten...

Alluminiumfolie erom heen, werkt perfect.
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#6
je wiet altijd op zak hebben ?
toen ik het nog stiekem deed. Zat t altijd gewoon in mijn portemonee, had er nooit last(van van de geur dan)
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je een oude gsm hebt en een kleine hoeveelheid wiet kan je het achteraan (waar de batterij zit steken) batterijtje eruit en voila :grin:

zo'n kleine sluitbare assenpot kan je ook volsteken en dat is geur dicht denk ik


greetz mattskovic
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zorg gewoon dat je dat zakje leeg hebt voor je naar huis gaat... :confused:
W
WhiterabbitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Steek je zakje(s) in een oud, leeg pakje tabak, dan onder je nachtkastje of ladenkast van bureau..
Nooit gevonden, al is er wel meerdere keren naar gezocht, daar ben ik zeker van.
M'n ouders kennen wel degelijk de geur van wiet..
veel geluk :wink:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re:

Azhara zei:
Als je ouders de geur van wiet niet kennen, is het al een stuk
makkelijker. Maar dan nog moet je voorzichting zijn, want
moeders kunnen soms in een spontane schoonmaakbui terecht
komen :grin:
Klik om te vergroten...

man k was blij toen ze na een jaar of drie ein-de-lijk mn wiet vonden, gedaan met dat stiekeme gedoen, int begin was het wel niet zo leuk om stoned thuis te komen aangezien ik wist dat ze het wisten, je weet wel

ontopic: Je zakje in een groter zakje steken zou voldoende moeten zijn voor een paar gram geurloos op te bergen
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re:

Nick de Neger zei:
Zorg gewoon dat je dat zakje leeg hebt voor je naar huis gaat... :confused:
Klik om te vergroten...
en zo is het!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."