#1
ja ikzit hier met hetzelfde.. mijn dope bewaar k altijd in zo'n doosje van dartpijlen,
als speed in een zakje/sealtje zit ruik je het niet, als je het gebruikt of laat drogen wel.
EDIT: mijn wiet overigens in een oud pakje sigaretten.. niet te oud en verkreukeld, lijkt gewoon sigaretten![:wink:]()
als speed in een zakje/sealtje zit ruik je het niet, als je het gebruikt of laat drogen wel.
EDIT: mijn wiet overigens in een oud pakje sigaretten.. niet te oud en verkreukeld, lijkt gewoon sigaretten
