Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over 2 soorten drugs??

Vraagje over 2 soorten drugs??

51 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
s
sannie310Lid
01-01-2024, 00:00
#1
jcutter123 zei:
Lees dit eens: http://www.eurostress.nl/Verslaving/Can ... nabis.html
Klik om te vergroten...

Dankjewel, ik heb het net zitten lezen en het ook doorgestuurd naar de groep waar ze zit..Ook zijn we bezig om haar over te plaatsen naar een andere woongroep, ze heeft teveel vrijheid nu! Maar eerst het blowen tegengaan.

Mijn dochter is een meisje van 16 jaar met een licht verstandelijke berperking.. een IQ van 63 dat is dus erg laag. Ook erg beinvloedbaar en een groot gedragsprobleem wat nu versterkt word door het blowen.. Ze heeft van dr zelf al een gedrag en denkvermogen van een 12 jarige. Dat is voor haar dus heel frustie. Alleen zie je dat niet aan de buitenkant en mensen overschatten haar dan ook :cry:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat ze wil stoppen is goed nieuws :) De eerste grote stap in de goede richting. ik wens jou en je dochter veel sterkte!
s
sannie310Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben ik weer,

Nou we hebben onze dochter nu weer thuis omdat het op de behandelgroep compleet uit de hand liep.. :confused:
Afgelopen vrijdag is ze weggelopen vd groep en is die nacht ook niet meer terug gekomen, zaterdagochtend kwam ze zo stoned terug en best agresief. Het schijnt dat ze vanaf 22:00 vrijdagavond niks meer weet..in haar bijzijn is ook gesnoven nu zegt ze zelf dat ze dat niet heeft gedaan ( moet ik maar geloven dan) Ook heeft ze pillen geslikt, hasj gerookt en wiet. Nou de behandelgroep wist dus niet meer wat ze met haar aan moesten en het verstandigste was om haar weer mee terug naar huis te nemen..dus nu kunnen wij het verder op gaan lossen, ik zelf was al bezig met een verslavingskliniek, daar werd gezegt dat ze dit weekend wel opgenomen kon worden met een verwijzing van de huisarts, dus wij verwijzing geregeld, kregen we net te horen van verslavingskliniek dat het echt crisis hier thuis moet zijn eer ze haar opnemen... :angry: Dus nu worden we van het kassie naar de muur geslingerd. Ik heb inmiddels contact met jeugdzorg gehad en zij gaan haar pas Dinsdag aanmelden bij verslavingskliniek...Al met al baal ik hier dus stevig van!
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat ze wil gebruiken begrijp ik maar ze kan toch beter wachten tot ze wat ouder is. Als ik zo lees hoe zij zich gedraagt leid ik eruit af dat ze totaal nog niet volwassen genoeg is om met drugs om te gaan maar dat ze nog een echte puber is.
Hopelijk heb je dinsdag meer succes in de verslavingskliniek en hopelijk kunnen ze haar daar helpen.

Succes!
H
HolymolyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sterkte en veel succes, ik ben alleen bang dat het lastig gaat worden, maar onmogelijk is het niet!

Mijn dochter is een meisje van 16 jaar met een licht verstandelijke berperking.. een IQ van 63 dat is dus erg laag. Ook erg beinvloedbaar en een groot gedragsprobleem wat nu versterkt word door het blowen.. Ze heeft van dr zelf al een gedrag en denkvermogen van een 12 jarige. Dat is voor haar dus heel frustie. Alleen zie je dat niet aan de buitenkant en mensen overschatten haar dan ook
Klik om te vergroten...
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zou zeggen leer eerst je dochter ken en kom dan terug

ik vind het nog al stom dat sommige mensen duidelijk niet weten wat drugs inhoud ik zal het quoten " witte soort bedoel je daar de hardere drug mee"ik denk niet dat een coffee shop een "hardere drug zal verkopen " ik zou zeggen koop een boek over wiet of google
wij hebben echt geen flikker aan zulke topics en jij hebt niets aan de mensen hier op het forum


:stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
:rolleyes:

Luister maar niet naar die kansloze blower. Zo gevoelloos en kortzichtig word je dus van blowen.

Ik hoop dat het goed komt uw dochter.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#8
cobhc zei:
ik zou zeggen leer eerst je dochter ken en kom dan terug

ik vind het nog al stom dat sommige mensen duidelijk niet weten wat drugs inhoud ik zal het quoten " witte soort bedoel je daar de hardere drug mee"ik denk niet dat een coffee shop een "hardere drug zal verkopen " ik zou zeggen koop een boek over wiet of google
wij hebben echt geen flikker aan zulke topics en jij hebt niets aan de mensen hier op het forum


:stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
Klik om te vergroten...
..wat denk jij dan wat ze hier doet.. :rolleyes:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#9
jcutter123 zei:
:rolleyes:

Luister maar niet naar die kansloze blower. Zo gevoelloos en kortzichtig word je dus van blowen.

Ik hoop dat het goed komt uw dochter.
Klik om te vergroten...

Ja inderdaad, iedereen die blowt word automatisch een asociale klootzak.
Hou je generalisaties gewoon voor je, ik blow nu 2, 3 jaar en ik ben gevoeliger, socialer en rustiger dan ik ooit geweest ben.


On topic: Veel sterkte toegewenst.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#10
jcutter123 zei:
:rolleyes:

Luister maar niet naar die kansloze blower. Zo gevoelloos en kortzichtig word je dus van blowen.

Ik hoop dat het goed komt uw dochter.
Klik om te vergroten...
luister niet naar deze kansloze doemprofeet..hij herleid elke negatieve eigenschap naar het gebruik van wiet.

maar succes met je dochter.
overigens kan het nuttig zijn om even met het gezin 2 weekjes op vakantie te gaan. dan wordt ze even niet meer overdonderd door de rituelen binnen haar vriendengroepjes en kan ze even haar hoofd leeg krijgen (wiet is niet klassiek verslavend, je krijgt geen afkickverschijnselen, en je wordt niet ziek als je het niet gebruikt.. het is slechts even lastig op dezelfde manier als dat het uitlaten van de tv bij thuiskomst van een lange dag werken (als je dat gewend bent) lastig is...en die behoefte heb je dus op vakantie ook even niet. Een qwestie van de sleur doorbreken en hopen dat het voldoende is om haar op het rechte pad te houden.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
luister niet naar deze kansloze doemprofeet..hij herleid elke negatieve eigenschap naar het gebruik van wiet.
Klik om te vergroten...
Bedankt dat je interageert aan datgene wat ik uitstippel.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#12
jcutter123 zei:
luister niet naar deze kansloze doemprofeet..hij herleid elke negatieve eigenschap naar het gebruik van wiet.
Klik om te vergroten...
Bedankt dat je interageert aan datgene wat ik uitstippel.
Klik om te vergroten...

interageert..interageren
in·ter·age·ren (onovergankelijk werkwoord; interageerde, heeft geïnterageerd; interactor, interactie)
1 deelnemen aan een interactie

je bedoelt te zeggen dat je het grappig vond dat ik jouw gebruikte zinsopbouw en vingerwijzend gehalte naar je terug heb gekaatst, of mis ik dan volledig het net?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha :mrgreen:
Zo kan je dat idd ook opvatten jah.
Interageren is de spel die word gespeeld in de speeltuin van God.
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik vind het zo grappig dat iemand mij een kansloze blower durft te noemen want de enigste kansloze blower is haar eigen dochter.

De laatste keer dat ik heb geblowt was july 2007 .
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#15
cobhc zei:
ik vind het zo grappig dat iemand mij een kansloze blower durft te noemen want de enigste kansloze blower is haar eigen dochter.

De laatste keer dat ik heb geblowt was july 2007 .
Klik om te vergroten...
kansloze blower misschien niet,..maar nodeloos bot zeer zeker.
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja ik ben bot ja
maar ik spreek wel de waarheid..
en al die mensen hier die zogenaamd medelijden hebben vind ik gewoon huigelaars.
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je hebt iig goeie muzieksmaak :rolleyes:
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#18
hmm ik ken ook wel mense die vanaf hun 13e of rond die leeftijd (12/13/14) zijn begonne met blowen.
Sommigen zijn inderdaad neit zo volwassen.. wist niet dat dat mede daardoor kon komen :flushed:
Zo leer ik weer wat :grin:
Maar is wel erg als je zo erg ben dat je al geld gaat stelen ervoor
Volgens mij ben je dan ook verslaafd..
Vind het ook raar dat ze niet al is opgenome in zo'n afkickkliniek.
Misschien moet je daarvoor wel verder heen zijn Ik heb serieus geen idee.
maar iniedergeval veel succes met je dochter!
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#19
cobhc zei:
ik zou zeggen leer eerst je dochter ken en kom dan terug

ik vind het nog al stom dat sommige mensen duidelijk niet weten wat drugs inhoud ik zal het quoten " witte soort bedoel je daar de hardere drug mee"ik denk niet dat een coffee shop een "hardere drug zal verkopen " ik zou zeggen koop een boek over wiet of google
wij hebben echt geen flikker aan zulke topics en jij hebt niets aan de mensen hier op het forum


:stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
Klik om te vergroten...
wtf is jou probleem? die vrouw is bezorgd om haar dochter d'r gezondheid en wil gewoon hulp. zij heeft het heus niet nodig om in zo'n tijd nog eens negatieve commentaar te krijgen van een noob die duidelijk de bedoeling van dit forum niet snapt! wat doe jij hier dan eigelijk? naar de achtergrond staren ofzo?
Als mensen hier hun medeleven betuigen wil dat zeggen dat het oprecht is en we hebben jou heus niet nodig om ons te zeggen wat voor mensen we zijn. Ik blow al van mijn 14 jaar en heb nog altijd evenveel vrienden, een goed leven en een goede, stevige persoonlijkheid. PUNT !
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je het haar niet kan verbieden en het loopt echt uit de hand is het misschien een idee om het te 'gedogen' maar dan wel thuis. Je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen: We willen graag dat je stopt met blowen, als je van nu af aan wilt blowen kan dat gewoon thuis.

Dat is alvast beter omdat je er dan zicht op hebt en omdat ze dan iig niet in aanraking komt met andere drugs. Als ik u was zou ik de 'tolerante' ouder spelen, probeer te begrijpen waarom en keur het wietgebruik alleen goed beargumenteerd af.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."