#1
hmm ik ken ook wel mense die vanaf hun 13e of rond die leeftijd (12/13/14) zijn begonne met blowen.
Sommigen zijn inderdaad neit zo volwassen.. wist niet dat dat mede daardoor kon komen
Zo leer ik weer wat![:grin:]()
Maar is wel erg als je zo erg ben dat je al geld gaat stelen ervoor
Volgens mij ben je dan ook verslaafd..
Vind het ook raar dat ze niet al is opgenome in zo'n afkickkliniek.
Misschien moet je daarvoor wel verder heen zijn Ik heb serieus geen idee.
maar iniedergeval veel succes met je dochter!
Sommigen zijn inderdaad neit zo volwassen.. wist niet dat dat mede daardoor kon komen
Zo leer ik weer wat
Maar is wel erg als je zo erg ben dat je al geld gaat stelen ervoor
Volgens mij ben je dan ook verslaafd..
Vind het ook raar dat ze niet al is opgenome in zo'n afkickkliniek.
Misschien moet je daarvoor wel verder heen zijn Ik heb serieus geen idee.
maar iniedergeval veel succes met je dochter!
