Kxtel zei:
Haal 1 voorgedraaide bij je lokale coffeeshop en rook totdat je het een beetje voelt, je kan daarna altijd nog op bouwen!
Waarom moet hij die nu voorgedraaid gaan kopen in een shop, das toch alleen maar waste of money ?
jcutter zei:
Anders zou ik het in een waterpijp gaan roken. :
Waterpijp = verspilling om je weed te roken
Een bong is gemaakt om weed te roken,
maar dat is dan wss weer te straf voor de eerste keer ...
pieter-b zei:
het is natuurlijk niet echt slim het niet verslavende wiet te combineren met het o zo verslavende tabak.
spacecake is niet echt aan te raden omdat je het niet goed doseren kan.
koop erg droge wiet, en laat iemand een puur klein sticky voor je draaien.
Dit is iemand met gezond verstand!
enja probeer ook gewoon eerst een sigaret,
alsj niet door hebt hoe je in je longen moet inhaleren dan zal j niet veel voelen
![:)]()
van een sigaretje zal je niet doodgaan hoor -_-'
btw: eerste keer alsj wil inhaleren, trek aan je zaf en doe alsof je schrikt ofzo,
klinkt dom, maar zo zalj inhaleren zonder pijn te hebben in je keel of te hoesten ; het werkt
![:wink:]()
aaaah, i remember my first time...
![:sunglasses:]()