Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJoint Draaien [ I suck :rolleyes: ]

Joint Draaien [ I suck :rolleyes: ]

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tegen wie heb je het? :P
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#2
BlackRobBlunt zei:
Roll a man a joint, and you get him stoned for a day.

Teach a man to roll joints, and you get him stoned for a lifetime.

:stoned:
Klik om te vergroten...
:stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
tegen wie ze het heeft?Hmm!
Dat vraag ik me ook af...

Maar jwz ik weet wie je bent !

Keep on smoking
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb ut tege mauske wauske haha :P
B
BertHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#4
mauskewauske zei:
Goodmorning wietgebruikers. :stoned:

Ik dacht , ziet er wel chill uit hier. Dus ik registreer me even.
Kan ik meteen mijn hart uitstorten , ik zit namelijk met een probleem. :tearsofjoy:
Namelijk ; Ik smoke al bijna 3 jaar , en kan nog geen joint draaien!
Nou denk je , hoe kan dat nou. Weet het zelf ook niet.
Misschien ben ik gewoon te onhandig , maar het moet me toch een keer lukken! Meestal ben ik te lui om het te leren , maar als ik het ooit probeer krijg ik dat kreng gewoon niet dicht.
Kijk klaarleggen lukt wel , maar het probleem zit hem erin dat ik de vloei er niet onder gedraaid krijg. Lijkt me een beetje lastig dat hier iemand mij een joint leert draaien. Maar misschien heeft iemand een tip? Het gaat dus vooral om de vloei er onder te krijgen, hij schiet altijd terug zeg maar. Redelijk fucked up , nou word de joint meestal voor me gedraaid en als ik een slaapknaap wil zorg ik wel voor een voorgedraaide maar toch.. Ik wil echt wel leren draaien! Maar als ik het een keer wil dan duurt het weer te lang voordat iedereen kan smoken en draaien ze m zelf dicht :tearsofjoy:

HELLUPP! TIPS?


Out-
Klik om te vergroten...
Kanj soms eens een foto posten van wat je rolt ? is altijd grappig :)
verder zou ik ook zeggen blijven proberen met eventueel tabak
oefening baart kunst :grin:
probeer anders gewoon een soort cone te maken met wat harder papier
draai je bladje errond en lik het toe
(dit moet toch wel lukken)
en smijt er dan je tip in(zo diep mogelijk) en dan gewoon je weed
en je zult een zeer mooie join hebben, zonder veel te moeten kunn rollen
Het is altijd wel leuk alsj kan rollen :)
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
"Ik smoke al bijna 3 jaar , en kan nog geen joint draaien ?!"


No offence , maar hoe triest :)
C
CyberwolfLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://www.youtube.com/watch?v=G-lMOxuciYQ
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#7
Willemijn zei:
"Ik smoke al bijna 3 jaar , en kan nog geen joint draaien ?!"


No offence , maar hoe triest :)
Klik om te vergroten...


+1
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
gewoon vaak proberen, thats the key


hier 2 hele handige/leuke trouwens..

http://www.youtube.com/watch?v=GE-ZZac96gI

http://www.youtube.com/watch?v=fkzcdJPepkY
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#9
pak een tippie een vloeitje en een dikke pluk sjek, gewoon rollen tot je de feeling heb.
:wave:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#10
een van de belangrijkste dingen is dat de shag/wiet goed verdeelt is en geen grote bobbel in het midden hebt.

ook is het moeilijker om hem dicht te rollen als er een pluk shag buiten je vloei hangt (op t stuk waar je hem aan steekt)

wat ik altijd doe is een beetje voorrollen zonder tip, dan de tip erin, shag naar binnen en blijven rollen op een gegeven moment gaat het vanzelf :stoned:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#11
elk papier dat je in je handen krijgt op die manier draaien om te oefenen, en als je echt met shag en wiet draait goed met het tipje werken, en goed strak houden. Geen schrik om er een beetje kracht op te zetten.
m
mauskewauskeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goodmorning wietgebruikers. :stoned:

Ik dacht , ziet er wel chill uit hier. Dus ik registreer me even.
Kan ik meteen mijn hart uitstorten , ik zit namelijk met een probleem. :tearsofjoy:
Namelijk ; Ik smoke al bijna 3 jaar , en kan nog geen joint draaien!
Nou denk je , hoe kan dat nou. Weet het zelf ook niet.
Misschien ben ik gewoon te onhandig , maar het moet me toch een keer lukken! Meestal ben ik te lui om het te leren , maar als ik het ooit probeer krijg ik dat kreng gewoon niet dicht.
Kijk klaarleggen lukt wel , maar het probleem zit hem erin dat ik de vloei er niet onder gedraaid krijg. Lijkt me een beetje lastig dat hier iemand mij een joint leert draaien. Maar misschien heeft iemand een tip? Het gaat dus vooral om de vloei er onder te krijgen, hij schiet altijd terug zeg maar. Redelijk fucked up , nou word de joint meestal voor me gedraaid en als ik een slaapknaap wil zorg ik wel voor een voorgedraaide maar toch.. Ik wil echt wel leren draaien! Maar als ik het een keer wil dan duurt het weer te lang voordat iedereen kan smoken en draaien ze m zelf dicht :tearsofjoy:

HELLUPP! TIPS?


Out-
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
De manier waarop ik het op een gegeven moment deed, toen ik het ook zat was om anderen steeds te laten draaien was gewoon een pakje vloei kopen, beetje shag schooien en blijven proberen. Jaag er zo nodig meerdere pakjes vloei doorheen. Met shag draait het wat makkelijker dan met een sigaret, succes (:
A
AapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oefenen met alleen shag, zonder wiet. Dan kan je hem gewoon weer uit elkaar halen. Shag is ook wel gemakkelijker dan tabak uit een vaste sigaret. Je kan ook een stukje van het vloeitje afscheuren zodat de joint wat korter is.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Probeer eerst op een potlood, zo krijg je de handeling in je vingers en hoef je niet te klooien met tabak.. Het is heus niet zo moeilijk, iedereen kan het wel
A
AzharaLid
01-01-2024, 00:00
#16
had ik vroeger ook heel veel moeite mee, me eerste joints/sjaggies
donderde al uit me kaar voordat ik hem aan kon steken.
Ook me tipje pleurde er vaak uit.
Wat je kan doen, is het vloeitje in het tipje te schuiven, dus dan zit
een klein gedeelte van de vloei in het laatste gedeelte van je tip geschoven.
dan kan je met je duim en wijs vinger de vloei en tip een klein beetje
verder rollen, dan is zeg maar de eerste paar centimeter van je joint al bijna
dicht gerold, terwijl de rest van je vloei nog helemaal open ligt.
Gooi hier een beetje van je wiet/tabak mix in en rol dan dat kleine stukje alvast dicht,
maar nog niet vast plakken.
Nu kan je het midden van de joint opvullen, en daarna dat gedeelte dicht
rollen, maar nog niet vast plakken.
Vervolgens kan je het laatste gedeelte van je joint opvullen, en dan kan je je
joint dicht plakken.
Als je dat gedaan hebt goed aan tikken zodat alle wiet/tabak goed verdeelt zit
over de joint.
Je moet wel ten alle tijden je vloei strak houden.
Succes :grin: :stoned:

Oefening baart kunst
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vloei strak op de tip houden, misschien wat minder shag/wiet, en blijven oefenen! :beer:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als de jointinhoud mooi gedraait is in de vorm, en het stuk komt dat je je jonk moet toeleggen, dan moet je je wijsvinger om die lap duwen en tegelijk naarboven duwen met de duimen.
Dan rolt je blaatje mooi dicht nu nog wat aanstampen fzo, en vuurtje ertegen :stoned:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik denk dat ik maar is ga oefenen :)
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kan dat ook nog steeds niet, want ik rook ook geen shagf ofzo dus koop altijdvoorgedraaide. eigenlijk moet je gewoon een keer aan een prof vragen of ie je een spoedcursus geeft :) want als je eenmaal zelf kunt draaien ben je goedkoper uit

*off topic mauskewauske woon jij in noordbrabant? vlakbij eindhove?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."