#1
Je kunt je ook gewoon nÃet aanstellen.


ExceptionalInsight zei:Je kunt je ook gewoon nÃet aanstellen.

Jouw zogenaamde verslaving is niet mijn probleem hoor, ik vind het alleen bullshit dat je zegt geen maandje zonder blowen te kunnen, beetje triest vind je niet?dollegekske zei:ExceptionalInsight zei:Je kunt je ook gewoon nÃet aanstellen.
Je kunt ook gewoon niet reageren als je het nie aanstaat![]()
Verder niets aan toe te voegen.Oom Klaas zei:Gewoon niets mee nemen en niets daar scoren,
dan geniet je pas écht van je vakantie...
Misschien is 't ook wel eens goed om wat te gaan minderen als je 6 joints op een dag nodig hebt...![]()
niet per sé, maar als je je zo gaat aanstellen welpieter-b zei:..naja...behalve dat er niet percee iets mis is met 6+ joints per dag![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."