Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswietverslaving en vakantie?

wietverslaving en vakantie?

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoewel ik ook wel momenten op vakanties heb gehad, dat ik wilde blowen moet ik zeggen dat het over het algemeen vrij makkelijk is om niet te blowen tijdens vakanties. Vooral ook omdat je in het buitenland redelijk kutte straffen te wachten staan als je gepakt wordt, is dat ook weer een argument om niet te blowen.

Dat is vaak het probleem met stoppen of minderen. Vaak heb je voor jezelf totaal geen argumenten waarom je eigenlijk zou gaan stoppen of minderen, maar als je op vakantie gaat is dat een ander verhaal :wink:

Sowieso, maandje stoppen doet wonderen voor je discipline.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#2
valdispert extra sterk voor de nacht
( neem die voor et slapen gaan , en je hebt al 90% minder behoefte aan blowen overdag)

ook tof dat je er mooi door in slaap valt
het werkt als een kuur- na 3 dagen innemen voor et slapen gaan begint de normale dosis pas effectief te werken , en zal je elke dag etzelfde effect ervan hebben.

neem gewoon een slofje vetrouwde hollandse a-merk peukjes mee, en misschien wat relext leesvoer.
een stukkie stuf kopen zou ik pas doen als mijn gevoel zegt dat de persoon 125% oke is
er zijn mogelijkheden cobntacten te leggen - al is een maand voor vertrek wel erg kort
blowers heb je all over the world
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
pieter-b zei:
wietverslaving bestaat niet.
Klik om te vergroten...
dat is bijna hetzelfde als zeggen dat de holocaust niet gebeurd is
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
pieter-b zei:
wietverslaving bestaat niet.
Klik om te vergroten...
dat is bijna hetzelfde als zeggen dat de holocaust niet gebeurd is
Klik om te vergroten...

is ook zo, holocaust is meer een naam die we geven aan een hele reeks losse gebeurtenissen, net als we dat doen met het woord verslaving.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."