#1
Hoewel ik ook wel momenten op vakanties heb gehad, dat ik wilde blowen moet ik zeggen dat het over het algemeen vrij makkelijk is om niet te blowen tijdens vakanties. Vooral ook omdat je in het buitenland redelijk kutte straffen te wachten staan als je gepakt wordt, is dat ook weer een argument om niet te blowen.
Dat is vaak het probleem met stoppen of minderen. Vaak heb je voor jezelf totaal geen argumenten waarom je eigenlijk zou gaan stoppen of minderen, maar als je op vakantie gaat is dat een ander verhaal![:wink:]()
Sowieso, maandje stoppen doet wonderen voor je discipline.
Dat is vaak het probleem met stoppen of minderen. Vaak heb je voor jezelf totaal geen argumenten waarom je eigenlijk zou gaan stoppen of minderen, maar als je op vakantie gaat is dat een ander verhaal
Sowieso, maandje stoppen doet wonderen voor je discipline.