Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswietverslaving en vakantie?

wietverslaving en vakantie?

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kunt je ook gewoon níet aanstellen.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#2
aan de andere kant is het misschien ook wel een goede kans om het te minderen misschien heb ik erna helemaal geen behoefte meer aan??
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
pieter-b zei:
wietverslaving bestaat niet.
Klik om te vergroten...
dat is bijna hetzelfde als zeggen dat de holocaust niet gebeurd is
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
pieter-b zei:
wietverslaving bestaat niet.
Klik om te vergroten...
dat is bijna hetzelfde als zeggen dat de holocaust niet gebeurd is
Klik om te vergroten...

is ook zo, holocaust is meer een naam die we geven aan een hele reeks losse gebeurtenissen, net als we dat doen met het woord verslaving.
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#5
pff de kans is klein lijkt me. maar ben je bereid het risico te nemen?
en anders wikkel je het ongelooflijk goed in en stop je het in een volle bus shampoo :P
:wave:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hee,
Ik weet van mijn eigen dat ik verslaafd ben aan blowen gezien de stress e.d. als ik niks te roken heb. Maar ik ga dus volgende week 2 weken naar spanje met een vriendin en haar ouders(auto heen, vliegtuig terug) en meteen daarna nog 2 weken ergens anders heen (met de boot). Ik kan in principe dus van 6 jointjes perdag een hele maand geen wiet roken!
Nou ahd ik dus een plan, want ik ga naar Spanje met de auto heen. Zou ik dan niet gewoon 2/3 zakjes wiet mee kunne nemen voor de hele zware tijden? Dat ik het daar oprook voordat ik met het vliegtuig terug reis
Of is de kans groot dat je bij de douane word gepakt of in Spanje zelf als je daar ergens blowt? Staan daar zware straffen op?

& iemand nog tips voor de laatste 2 weken van mijnvakantie die ik met mijn ouders ga doorbrengen hoe ik daar kan 'overleven:P' zonder wiet?

Ciaociao xx
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Of proberen in spanje wat te scoren:P
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
...
nou heb ook al periodes gehad van elke dag paffen enz.
maar als ik op reis gaat (zeker als het spanje is :hearteyes: ) denk ik er totaal niet aan
gewoon niet aan denken
spanje is meer waard dan wietz
:stoned:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#9
stel je niet aan
en als je er te brak van word koop je op het strand gewoon hasj dat is dus wel crappy hasj heu
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je gaat geen problemen hebben om niet te blowen op vakantie. Dat denk je alleen maar.
A
AzharaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet meenemen.
Op vakantie ben je in een heel andere omgeving dus dan denk je ook nie meer zou
gauw aan een jointje. Of je kan daar in spanje wat proberen te scoren, maar das
vaak wiet van slechte kwaliteit, en je loopt de kans dat deze dealers agenten in burger
zijn, of gewoon locals die je op willen lichten met een zakkie theeblaadjes.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
Je kunt je ook gewoon níet aanstellen.
Klik om te vergroten...

Je kunt ook gewoon niet reageren als je het nie aanstaat :wink:
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#13
er wordt daar aardig geblowt, dus daar kun je voldoende halen, neem geen onnodig risico :wink:
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#14
probeer gewoon af te bouwen
en 6 blows per dag is ook niet zo verschrikkelijk veel
en zie het zo als je een maand niet geblowd heb en je steekt er dan 1 op... :)
en in het buiteland word je zoiezo liever niet gepakt
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#15
wietverslaving bestaat niet.
slechts een associatieve gewoonte.
op vakantie heb je niet je gebruikelijk dagelijkse routines
en dus ook niet de daaraan gekoppelde gewoonte van blowen.

daarnaast is stoppen met blowen erg makkelijk,
jezelf overtuigen dat het doenbaar is is het lastige.


Zo uit mn hoofd is frankrijk ook nog eens het strengste antidrugsland(auto heen). geen onderscheid soft en harddrugs en gevangenisstraffen op drugsgerelateerde delicten.
geen drugs meenemen dus, want je bent ook nog eens verantwoordelijk voor de mensen die zo aardig zijn jou mee te nemen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gewoon niets mee nemen en niets daar scoren,
dan geniet je pas écht van je vakantie...
Misschien is 't ook wel eens goed om wat te gaan minderen als je 6 joints op een dag nodig hebt... :rolleyes:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#17
..naja...behalve dat er niet percee iets mis is met 6+ joints per dag :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
dollegekske zei:
ExceptionalInsight zei:
Je kunt je ook gewoon níet aanstellen.
Klik om te vergroten...

Je kunt ook gewoon niet reageren als je het nie aanstaat :wink:
Klik om te vergroten...
Jouw zogenaamde verslaving is niet mijn probleem hoor, ik vind het alleen bullshit dat je zegt geen maandje zonder blowen te kunnen, beetje triest vind je niet?
Oom Klaas zei:
Gewoon niets mee nemen en niets daar scoren,
dan geniet je pas écht van je vakantie...
Misschien is 't ook wel eens goed om wat te gaan minderen als je 6 joints op een dag nodig hebt... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Verder niets aan toe te voegen.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#19
gewoon meenemen in de auto
dat hebben ze echt niet door
zolang je het maar niet gaat roken op plekken waar veel mensen langs zullen komen.
in het vliegtuig zou ik het niet meenemen als ik jou was en voor die laatste paar weken moet je maar even bikkelen
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#20
pieter-b zei:
..naja...behalve dat er niet percee iets mis is met 6+ joints per dag :wink:
Klik om te vergroten...
niet per sé, maar als je je zo gaat aanstellen wel :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."