#1
Ik heb een tochtgat.
Hoe gebruik je dan een bong?
Hoe gebruik je dan een bong?



maxrelax07 zei:Dat was voor ik wist dat je eraan moest trekken om rook in de self-made bong te krijgen...![]()
Geen gras en papier voor mij![]()


gelukkig heb je geen weed getestIk heb een tochtgat.
Hoe gebruik je dan een bong?


Jij lijkt zo op een slimme gast die ik ken die op een paar maanden tijd zichzelf achterlijk paftemaxrelax07 zei:Eigenlijk niet over nagedacht...
flipkonijn zei:Jij lijkt zo op een slimme gast die ik ken die op een paar maanden tijd zichzelf achterlijk paftemaxrelax07 zei:Eigenlijk niet over nagedacht...![]()
Nee, echte stoners moeten toch nog hard werken voor hun stonedheid 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."