Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbong-problem

bong-problem

20 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een tochtgat.
Hoe gebruik je dan een bong?
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb mij een home-made bong proberen te maken.
Hij is van het principe dat de rook eerst door water gaat en 'gefilterd' :) wordt.
IK wou hem eens testen maar had geen weed meer (noch andere rookwaren)
IK heb hem dan maar getest door wat papier en gras in brand te steken :wink:
Helaas zag ik dat er geen rook door kwam naar het water en dus ook niet in de fles kwam...

Iemand die weet wat ik fout gedaan heb???
(Nu even geen tijd voor een foto te trekken)
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#3
komt er wel alleen in als ge eraan trekt eh :) ni vanzelf, en ge moet ook een tochtgat hebben waar je u vinger op kan zetten.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#4
papier en gras roken? :P

:wave:
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat was voor ik wist dat je eraan moest trekken om rook in de self-made bong te krijgen... :grin:
Geen gras en papier voor mij :kots:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#6
:confused:

Dacht bij de eerste regel ,dat het om een serieuse vraag ging.
maar zodra ik verder lees,,wil ik deze vraag niet eens serieus beantwoorden.

:wave:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
maxrelax07 zei:
Dat was voor ik wist dat je eraan moest trekken om rook in de self-made bong te krijgen... :grin:
Geen gras en papier voor mij :kots:
Klik om te vergroten...

Hoe denk je dan dat die rook er in godsnaam in komt?
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Eigenlijk niet over nagedacht...
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#9
dude, you have smoked yourself retarded :stoned:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
:tearsofjoy: :stoned:
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb een tochtgat.
Hoe gebruik je dan een bong?
Klik om te vergroten...
gelukkig heb je geen weed getest :wink:

:wave:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#12


Ik kon deze eigenlijk toch niet laten :beer:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
maxrelax07 zei:
Eigenlijk niet over nagedacht...
Klik om te vergroten...
Jij lijkt zo op een slimme gast die ik ken die op een paar maanden tijd zichzelf achterlijk pafte :tearsofjoy:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#14
flipkonijn zei:
maxrelax07 zei:
Eigenlijk niet over nagedacht...
Klik om te vergroten...
Jij lijkt zo op een slimme gast die ik ken die op een paar maanden tijd zichzelf achterlijk pafte :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Raar is dat... sommige mensen smoken zichzelf inderdaad in no-time achterlijk, waar anderen na jaren extreem blowen nergens last van lijken te hebben (en nog steeds goed presteren qua opleiding/werk)

Eens over na denken met een... biertje, want ik heb mijn id nog steeds niet terug :P
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Deze topic was ergens in de examens geschreven met een slaaptekort + verdwaasd door de hoeveelheid leerstof = totaal overbodige domme vraag :flushed:
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tuuuuuuuuuuuurlijk zou ik ook zeggen :P
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#17
KIjk maar naar de post datum... :cry:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#18
hihihi hahaha.
maar serieus dude
kortom
jij dacht dus toen je slaaptekort had en verdwaasd was dat je stoned kon worden door wiet in je bong te doen zonder er aan te hijsen?
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik dacht iets in die aard: door het water is de lucht koeler waardoor er minder druk heerst op die plaats met als gevolg dat bij het aansteken de rook naar daar ging
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een soort vacuum in de fles bedoel je? Was het maar zo'n feest :smoke: Nee, echte stoners moeten toch nog hard werken voor hun stonedheid :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."