Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSmokkelen

Smokkelen

49 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
B
BamHeroLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ga volgende weeek op werkweek naar polen en ik wou eigenlijk mijn hasj graag meenemen zodat ik daar ook nog aan me blowen toe kom.. alleen vorig jaar kwamen er honden in de bus en als ik gepakt word ben ik zwaar de pineut want in polen moet je een jaar de gevangenis in voor bezit...ik weet niet hoelang voor smokkel. iemand een goed idee om het mee te smokkelen??

mijn eigen idee was om het in een shampoofles te doen(uiteraard in het zakje) en die ver weg in me koffer te stoppen :)
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doorspoelbak van de WC uit elkaar halen en daar je hasj in gooien. Moet je alleen geen vingerafdrukken achterlaten. Heel veel sensationeler kan ik het niet bedenken :mrgreen:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik weet een beter idee!

laat je hasj gewoon thuis liggen....
B
BamHeroLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat is geen optie :stoned:
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zou dat echt ni doen, polen is hier zeer streng op..
spreek je zelf pools? als je gepakt zou worden is dat natuurlijk een zeer groot pluspunt
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon hash bij de hand houde, en als er flikke met honde op de bus kome, erges tussen of onder ne zetel verstoppe... ze wete toch nie da het van u is, wel?
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
sjaartrol zei:
gewoon hash bij de hand houde, en als er flikke met honde op de bus kome, erges tussen of onder ne zetel verstoppe... ze wete toch nie da het van u is, wel?
Klik om te vergroten...

Ik denk dat dit het beste idee is.
Anders voor een keertje gewoon thuis laten, als je weet dat ze vorig jaar met honden controleerden. Veel te link.
Dan drink je die week toch gewoon een borrel. Het is maar een week man.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laat het gewoon thuis, en nog een tip is dat honden niet goed tegen peper kunnen ofzo, dus dat kan je er bij doen (er om heen bv). Maar ik zou het gewoon niet doen, één klein weekje, je kan toch ook gewoon een fles whiskey kopen ofzo?
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#9
gewoon niet meedoen, polen is leuk genoeg zonder wiet
lekker bier in overvloed, tyskie, zywiec, harnas aan 2 szlotti in de sklep :wink:
en eenmaal je de poolse vrouwen gezien hebt zal die nood aan een joint verdwijnen als sneeuw voor de zon :)
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#10
[offtopic] Als je naar Polen gaat, moet je eens naar vuurwerk zoeken, echt ongelofelijk keiharde knallers verkopen ze daar :grin: Dat mag daar dan weer wel[/offtopic]

Wiet zou ik zoiezo niet naar Polen meenemen
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
opschepperij

klaar punt
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Koop daar gewoon dan je paf, niet dat ze in polen geen weed kennen :wink:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou het inderdaad niet doen. Gewoon daar halen, heb ik ook vaak zat gedaan. De kwaliteit viel me niet eens tegen ook al was het wel tering duur. Maar het is niet eens nodig, jezus wat heb je daar lekker en goedkoop bier. Hetzelfde geld voor de vrouwen daar :P

Ik ben bijna gepakt met blowen daarzo. We stonden in een discotheek met snoeiharde techno en toen kwam een poolse vriend van me naar me toe met het idee te gaan blowen, een maat van hem had wat mee. Dus wij naar de toiletten. Lekker uit een puur pijpje roken, komt er een fucking uitsmijter op de deur bonzen. Snel die wiet weg en die deur open doen. En daar kwam de politie ook al (de uitsmijters hadden de politie al gebeld). Toen zijn we keihard weggerend, met z'n 4en. Jezus wat was ik bang. Via de achteruitgang de straat op en rennen maar. Het is gelukkig gelukt.

Overigens zit die jongen nu een straf van 6 maand uit omdat hij voor de tweede keer gepakt is met blowen :(
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#14
en nu is het afgelopen met smeerpijpen! Grrr :angry:
Dealen in knakkertjes is ook verboten!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Lambik zei:
je kent polen nog niet gozer ,
k deal ook zwaar in vuurwerk maar heb gehoord als je wat probeert te smokkelen dan heb je daar grote maar dan ook echt grote problemen!

dus gewoon thuis laten liggen en koop daar je hasj? :wave:
Klik om te vergroten...

waar baseer je op dat hij ''de polen niet kent''
zwaar handelen is vet stoer
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#16
-spaceman- zei:
zwaar handelen is vet stoer
Klik om te vergroten...

serieus?
de afkraker!
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#17
-spaceman- zei:
Lambik zei:
je kent polen nog niet gozer ,
k deal ook zwaar in vuurwerk maar heb gehoord als je wat probeert te smokkelen dan heb je daar grote maar dan ook echt grote problemen!

dus gewoon thuis laten liggen en koop daar je hasj? :wave:
Klik om te vergroten...

waar baseer je op dat hij ''de polen niet kent''
zwaar handelen is vet stoer
Klik om te vergroten...

miss omdat hij zei dat hij er nog maar 1 keer geweest is
ach spaceman ik vind jou vet stoer
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
barry zei:
-spaceman- zei:
Lambik zei:
je kent polen nog niet gozer ,
k deal ook zwaar in vuurwerk maar heb gehoord als je wat probeert te smokkelen dan heb je daar grote maar dan ook echt grote problemen!

dus gewoon thuis laten liggen en koop daar je hasj? :wave:
Klik om te vergroten...

waar baseer je op dat hij ''de polen niet kent''
zwaar handelen is vet stoer
Klik om te vergroten...

miss omdat hij zei dat hij er nog maar 1 keer geweest is
ach spaceman ik vind jou vet stoer
Klik om te vergroten...

laat m eens met rust joh

"ik deal ook zwaar in vuurwerk" man man man wat ben je dan stoer zeg
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ellesdee zei:
barry zei:
-spaceman- zei:
Lambik zei:
je kent polen nog niet gozer ,
k deal ook zwaar in vuurwerk maar heb gehoord als je wat probeert te smokkelen dan heb je daar grote maar dan ook echt grote problemen!

dus gewoon thuis laten liggen en koop daar je hasj? :wave:
Klik om te vergroten...

waar baseer je op dat hij ''de polen niet kent''
zwaar handelen is vet stoer
Klik om te vergroten...

miss omdat hij zei dat hij er nog maar 1 keer geweest is
ach spaceman ik vind jou vet stoer
Klik om te vergroten...

laat m eens met rust joh

"ik deal ook zwaar in vuurwerk" man man man wat ben je dan stoer zeg
Klik om te vergroten...

ik kan er gewoon niet tegen datie telkens op lambik kapt
ik deal zwaar in vuurwerk is toch helemaal niet stoerbedoelt?? en dan nog laat hem dan gerust en kap niet voortdurend op hem
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#20
je kent polen nog niet gozer ,
k deal ook zwaar in vuurwerk maar heb gehoord als je wat probeert te smokkelen dan heb je daar grote maar dan ook echt grote problemen!

dus gewoon thuis laten liggen en koop daar je hasj? :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."