Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAantal gram p.p in brownies?

Aantal gram p.p in brownies?

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je met z'n 4en bent dan zal ik 2,5 gram in de cake doen, en dan beginnen met een plakje, maar niet meteen een kwart opeten.

na een uurtje kijken hoe je je voelt.
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok ik heb besloten om ongeveer 0.6/0.7 gram p.p te doen, leek me het geschiktst.
Bedankt voor de reacties!

:stoned:
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi,

ik wou weer eens brownies gaan bakken met een paar ervaren blowers/bakkers.
Ik vroeg me af wat de beste hoeveelheid zou zijn om een flink middagje/avondje van te trippen, 0.5gram, 0.66gram of 0.8 gram per persoon. Ik gebruik Maroc 8, van 8 euro per gram. Het moet niet té hard gaan maar we willen het ook wel stevig voelen.

Alvast bedankt, :stoned: kaasaap :stoned:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 gram per persoon. dan space je hem
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Welhallodaar zei:
1 gram per persoon. dan space je hem
Klik om te vergroten...

Heel hard ja. Zou echt wel wat minder doen dan 1 gram per persoon hoor :rolleyes: Maar dit hangt natuurlijk ook wel van de persoon af. De een reageert er sterker op dan de ander. Ik heb zelf niet veel ervaring met doseren, maar als je t houd op rond de 0,5 gr per persoon denk ik dat t wel goed komt.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
1 gram is leuker
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#7
Welhallodaar zei:
1 gram per persoon. dan space je hem
Klik om te vergroten...

Ga eens aan de uitlaatpijp van een auto hangen, dan space je hem ook.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#8
0,5 gram per persoon.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou doen tussen de 0.5 en 1 gram per persoon, afstemmen op het gewicht van de persoon, 60 kilo 0.5 gram, 100 kilo 0.8 gram bijv.

Ik neem zelf altijd 1 gram, zit precies goed, maar mijn vriendin neemt dan weer ongeveer 0.6 voor hetzelfde effect :)

Inhoud vna je maag ( en dus hoe snel het opgenomen word ) maakt ook veel uit op de dosis trouwens, 0.5 op een volle maag is zeker iets anders dan 0,5 op een nuchtere :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
pff wat nemen julie allemaal ziekelijk veel. Ik weeg 70 kilo en van 0,3 gram voel ik hem al behoorlijk hoor. Voor vrienden is 0,3 gram ook genoeg, en in de de meeste shops zijn de spacecakes/ brownies ook 0,2/0,3 gram.

Ik zou zeker niet meer dan een halfe gram nemen, want te hard gaan is echt niet fijn. Als je er niets van gevoeld hebt doe je de volgende keer gewoon meer.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#11
van 0,25 roken ben ik al ver weg. moet er niet aan denken om het dubbele te eten.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#12
beginnende gebruikers : 0.2 gram p portie
dagelijkse blowers 0.5 gram

als je een grootverbruiker bent , dan kan je voor jezelf beslissen of 50 gram skuff voor een 10 persooncake niet het gezondste idee is , sinds je besloot snickers bij de groothandel te bestellen per pallet.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je het stevig wilt voelen, 0.5g zoals eerder vermeld. Als je hard (mogelijk te hard...) wil gaan, dan 1g pp. 1 van mijn aller eerste ervaringen met wiet was toen we een cake maakten met 4g wiet voor 3 mensen... Ik maakte natuurlijk de klassieke fout om na 2 uur niets te voelen nog maar een tering dik stuk te eten. Ik ging behoorlijk hard :wink:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#14
funkmaus zei:
Ik zou doen tussen de 0.5 en 1 gram per persoon, afstemmen op het gewicht van de persoon, 60 kilo 0.5 gram, 100 kilo 0.8 gram bijv.

Ik neem zelf altijd 1 gram,+:)
Klik om te vergroten...

dat wil zeggen dat je een flinke jonge bent ? :tongueout: +100 kg ? :smoke:
C
CDDLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmm, als wij vroeger cakes bakten dan ging daar steevast minstens 30 gram in. OK, een brownie is nog iets anders natuurlijk, but still. 1gr p/persoon lijkt me weinig :stoned:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kocht vandaag in eindhoven 2brownies , €3 per stuk , ik ben benieuwd of deze wel effect gaan geven , als je ziet dat ik er 1tje eet en m'n vriendin 1tje :tongueout: als het niets zou geven heb ik natuurlijk nog wat pollem amnesia en gruis ligge :tongueout:

denken jullie dat shop-brownies effect geven ? (ik ben btw een dagelijks gebruiker en m'n vriendin 2x per week fzo)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."