Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik wordt niet stoned van wiet eten

ik wordt niet stoned van wiet eten

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
j
joswaLid
01-01-2024, 00:00
#1
veel vrienden van mij zeggen dat het beter is als een tulp roken
j
joswaLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo,

ik ben hier nieuw. maar ik heb ook meteen een vraag. want als ik space cake of wiet met gold strike drink. dan wordt ik niet stoned maar als ik gewoon een jointje rook dan wordt ik wel stoned. het kan niet aan de wiet liggnen. want ik haal meestal power plant,crystal of zilver haze
weten jullie waar het aan kan liggen ?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan is het niet goed klaargemaakt.

En doe wat aan je schrijfstijl.
j
joswaLid
01-01-2024, 00:00
#4
nou als die space cake niet goed was daar heb ik vreden mee maar als ik wiet in me goldstrike doe voel ik ook niks
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wiet moet je verhitten en in goldstrike is dat niet echt het geval he. :rolleyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe oud ben je eigenlijk?
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#7
wiet in goldstrike?
een vloeistof met verwarmt worden als je wilt dat de thc vrijkomt. je moet dan ook vloeistof hebben met vet erin zoals melk, thee met een beetje boter. ik weet niet of thc ook in alcoholische dranken kan oplossen, maar dan zul je het in ieder geval toch nog moeten verwarmen
j
joswaLid
01-01-2024, 00:00
#8
caatje zei:
Hoe oud ben je eigenlijk?
Klik om te vergroten...


ik ben 18, maar iemandt zij tegen mij als je het in alcahol gooit hoef je het niet te verwarmen. en als ik goldstrike verhit dan gaat tog ook de alcohol eruit ?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja dan gaat de alcohol eruit. Jeetje voor je 18 jaar ben je wel erg onwetend zeg. :confused:
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#10
idd, alcohol heeft een kookpunt van 78 graden. als je het warmer verhit verdampt het.
als je niets van spacecake denkt te voelen kun je je wiet/hasj beter in een joint draaien.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
over het algemeen moet je wiet ook roken, niet eten..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Melanie1 zei:
over het algemeen moet je wiet ook roken, niet eten..
Klik om te vergroten...


Wat een onzin, het is makkelijker om te roken maar een plakje spacecake is toch ook erg lekker.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb een beetje offtopic vraag, als je spacecake gaat maken, ruik je het hard ? aan de cake en aan je oven ofzo.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
caatje zei:
Melanie1 zei:
over het algemeen moet je wiet ook roken, niet eten..
Klik om te vergroten...


Wat een onzin, het is makkelijker om te roken maar een plakje spacecake is toch ook erg lekker.
Klik om te vergroten...


ik bedoelde dus rauw eten :P
j
joswaLid
01-01-2024, 00:00
#15
het is namelijk me 2e keer dat ik nisk van space cake voelt en ik wil hem ook net zo hard space als andere mensen
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als de cake goed gebakken is, en er genoeg wiet/hasj inzit, kun je er zeker van zijn dat je harder zult gaan dan wanneer je een tulp rookt.

Zoek eens op internet recepten enzo, dan lukt dat wel.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb altijd dat ik niks(heel weinig) voel van (ook goed bereide) spacecake. Mischien ben je er ook heel ongevoelig voor?
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat een belachelijk topic. Lees eerst dingen voordat je uberhaut iets probeert. Er is hier genoeg te vinden en je kan altijd vragen stellen.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#19
nightmare zei:
wiet in goldstrike?
een vloeistof met verwarmt worden als je wilt dat de thc vrijkomt. je moet dan ook vloeistof hebben met vet erin zoals melk, thee met een beetje boter. ik weet niet of thc ook in alcoholische dranken kan oplossen, maar dan zul je het in ieder geval toch nog moeten verwarmen
Klik om te vergroten...

ja kijk naar de productie van hash olie.... dan is het de producent zijn taak de marihuana in ethanol te stoppen en het op die manier over een langere periode te laten extraheren...

OT:
hoelang heb u de wiet in de goldstrike laten zitten voor consumptie?

zo moet het wel:

-pak een liter ''goldstrike'' of andere hoog alcoholische drank.
-voeg toe in de fles: 6 gram wiet.
-laat dit gedurende een periode van 2 of 3 weken extraheren, schud voorzichtig elke dag.
-hierna drinkt de consument 1/6 van de totale inhoud van de fles.

wacht een driekwartier tot een uur op effecten hier kan u kijken hoe gevoelig u bent voor deze stof, en daarna met logisch beredeneren kan de gebruiker weten hoeveel hij/zij van dit product tot zich kan nemen.
j
joswaLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik leer hier wel wat op het forum :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."