Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik wordt niet stoned van wiet eten

ik wordt niet stoned van wiet eten

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#1
joswa zei:
ik leer hier wel wat op het forum :rock:
Klik om te vergroten...

daar ik het ook voor :)
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kheb zelf ook eens twee cakejes vd checkpoint opgegeten en niets van gevoeld. Was nochtans op een nuchtere maag. Phuh, zonde van het geld vond ik. En wat is goldstrike?
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Areyouexperienced? zei:
Kheb zelf ook eens twee cakejes vd checkpoint opgegeten en niets van gevoeld. Was nochtans op een nuchtere maag. Phuh, zonde van het geld vond ik. En wat is goldstrike?
Klik om te vergroten...

Goldstrike is een sterke drank van 50% dat naar kaneel smaakt. Er zitten stukjes bladgoud in, geen idee waarom, waarschijnlijk gewoon marketing.
C
CDDLid
01-01-2024, 00:00
#4
nightmare zei:
idd, alcohol heeft een kookpunt van 78 graden. als je het warmer verhit verdampt het.
als je niets van spacecake denkt te voelen kun je je wiet/hasj beter in een joint draaien.
Klik om te vergroten...

Haha, dit doet me plots denken aan wat een paar Scandinaven me eens getoond hebben : Sniffing.
Hoe het exact ging weet ik niet meer, maar waar het op neerkwam is het volgende :

- meng serieus wat whiskey met cognac in een kookpot en voeg daar een serieuze hoeveelheid
suiker aan toe, goed door elkaar roeren zodat de suiker oplost (voor zover mogelijk) in de drank
- zilverfolie over de pot spannen met in het midden een gat waaruit de dampen kunnen ontsnappen
- laag vuurtje eronder en wachten op de eerste dampen, en dan, inhaleren maar :grin:

Daar ga je zwaar van tegen de grond, heel zwaar. Nog nooit zo "dronken" geweest als toen.

Gekke Finnen :)

edit : sorry voor het hijacken!
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
CDD zei:
nightmare zei:
idd, alcohol heeft een kookpunt van 78 graden. als je het warmer verhit verdampt het.
als je niets van spacecake denkt te voelen kun je je wiet/hasj beter in een joint draaien.
Klik om te vergroten...

Haha, dit doet me plots denken aan wat een paar Scandinaven me eens getoond hebben : Sniffing.
Hoe het exact ging weet ik niet meer, maar waar het op neerkwam is het volgende :

- meng serieus wat whiskey met cognac in een kookpot en voeg daar een serieuze hoeveelheid
suiker aan toe, goed door elkaar roeren zodat de suiker oplost (voor zover mogelijk) in de drank
- zilverfolie over de pot spannen met in het midden een gat waaruit de dampen kunnen ontsnappen
- laag vuurtje eronder en wachten op de eerste dampen, en dan, inhaleren maar :grin:

Daar ga je zwaar van tegen de grond, heel zwaar. Nog nooit zo "dronken" geweest als toen.

Gekke Finnen :)

edit : sorry voor het hijacken!
Klik om te vergroten...

Waar is de suiker voor?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."