#1
Areyouexperienced? zei:Kheb zelf ook eens twee cakejes vd checkpoint opgegeten en niets van gevoeld. Was nochtans op een nuchtere maag. Phuh, zonde van het geld vond ik. En wat is goldstrike?
nightmare zei:idd, alcohol heeft een kookpunt van 78 graden. als je het warmer verhit verdampt het.
als je niets van spacecake denkt te voelen kun je je wiet/hasj beter in een joint draaien.
CDD zei:nightmare zei:idd, alcohol heeft een kookpunt van 78 graden. als je het warmer verhit verdampt het.
als je niets van spacecake denkt te voelen kun je je wiet/hasj beter in een joint draaien.
Haha, dit doet me plots denken aan wat een paar Scandinaven me eens getoond hebben : Sniffing.
Hoe het exact ging weet ik niet meer, maar waar het op neerkwam is het volgende :
- meng serieus wat whiskey met cognac in een kookpot en voeg daar een serieuze hoeveelheid
suiker aan toe, goed door elkaar roeren zodat de suiker oplost (voor zover mogelijk) in de drank
- zilverfolie over de pot spannen met in het midden een gat waaruit de dampen kunnen ontsnappen
- laag vuurtje eronder en wachten op de eerste dampen, en dan, inhaleren maar
Daar ga je zwaar van tegen de grond, heel zwaar. Nog nooit zo "dronken" geweest als toen.
Gekke Finnen
edit : sorry voor het hijacken!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."