Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsganesh Sigaretten

ganesh Sigaretten

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#1
die waren het :grin:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vraag het in het winkeltje waar je ze gekocht hebt? :rolleyes:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ken het niet, maar misschien roken de mensen daar hun sigaretten zo.
Met wat kon je de smaak vergelijken?
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik liep in de stad met een maat en we hadden zin in sigaretten,we hadden 2 euro bij genoeg
voor arizona tabak maar niet voor blaadjes(rizla) dus hadden we geen sigaretten.Toen zei mijn maat van kom ik heb een idee en we gingen in een steegje (gent) naar Indische winkel en hij vroeg verkopen jullie hier sigaretten ja toch,? en toen ging hij achter in zijn winkel we zagen hem over leggen met collega en vroeg zijn jullie 16, en haalde doos waar normaal wijn glazen in zaten, maar die zat vol met roze pakjes zoals water pijp kooltjes maar in het roos en stond op pakje een Indische god ganesh der stond nergens op roken is dodelijk of een uit leg het zag er heel illegaal uit. een licht bruin blad met tabak in en op gerold en op het uit einde meet roos touwtje vast gebonden en heel rare smaak en zaten er 50 in voor een 1,75 euro (effect : Werd er rustig van) :smoke:

Nu zou wel is willen weten wat dat was wat ik rookte ? Kent iemand dit product :confused:
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#5
buzzrider zei:
Ik ken het niet, maar misschien roken de mensen daar hun sigaretten zo.
Met wat kon je de smaak vergelijken?
Klik om te vergroten...

Niet als tabak een harde smaak
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon tabak lijkt me.
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zal het nog is kopen en dan foto's laten zien
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als die winkel in de regio van West-Vlaanderen is mag je het adres ff pm'en :grin:
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#9
No trouble zei:
ik zal het nog is kopen en dan foto's laten zien
Klik om te vergroten...

als je ze toch nog eens gaat kopen, vraag dan meteen wat het is. Zij weten het waarschijnlijk het beste. nu ben ik ook best benieuwd :P
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat zijn bidis.
bidis zijn handgerolde sigaretten uit india.
ze bevatten vaak veel meer nicotine dan een gewone sigaret, en zouden door hun niet-gestandaardiseerde manier van productie nooit legaal in onze tabakszaken komen.
vaak zijn ze ge
draaid in een of ander blad, ( tabak, of iets anders)
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#11
Afghaan-Gek zei:
dat zijn bidis.
bidis zijn handgerolde sigaretten uit india.
ze bevatten vaak veel meer nicotine dan een gewone sigaret, en zouden door hun niet-gestandaardiseerde manier van productie nooit legaal in onze tabakszaken komen.
vaak zijn ze ge
draaid in een of ander blad, ( tabak, of iets anders)
Klik om te vergroten...

precies. mijn pa rookte die vroeger wel vaker.
B
Bart_Lid
01-01-2024, 00:00
#12
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, die ken ik! :grin:
Eens van een vriend gekregen die daar geweest was, smaakte niet zo lekker..
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deze heb ik ook, het blad is bij mij van bananen blad gemaakt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."