Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmet de fiets

met de fiets

11 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb dus het gemak om met de fiets over de grens te kunnen gaan, maar nu was mijn vraag is dit wel veilig. als ik met de fiets ga haal ik meer als 5g, eigenlijk veel meer.
er zijn wel enkele binnenwegen die ik kan nemen om de drukke punten te vermijden bij de grensovergang maar dit is een enorme omweg (10-15 min)
hoe groot is de kans dat ik word tegengehouden of is iemand ooit al eens tegengehouden op de fiets?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je maar een kwartiertje om hoeft te fietsen, wil je dan uberhaupt het risico lopen?
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#3
ilyas zei:
hoe groot is de kans dat ik word tegengehouden
Klik om te vergroten...
Jij kent die weg toch het beste he? Ooit douane/politie zien controleren daar?

En waarom rook je je jointje niet gewoon in Nederland?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vanadesse zei:
En waarom rook je je jointje niet gewoon in Nederland?
Klik om te vergroten...

omdat 5 gram in een keer oproken toch wel veel is, heb ik zo het idee. :wink:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja dan ben je stoned :stoned: Ken je nog geen eens meer fietsen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik snap het hele probleem niet eigenlijk :P Je bent gewoon lui :rolleyes:
Als je met een klein kwartiertje fietsen veel risico vermijd, waarom doe je dat dan niet?
Als het nou een uur extra fietsen was, ok. Maar het is een kwartiertje, kom op :P
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dikke pret (over de grens gaan) we hebben geen grens tussen belgië en nederland hoor. Al smokkel je 500 gram niemand heeft het door.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben opgegroeid in Terneuzen en gaan studeren in eindhoven. Gedurende een jaar of 4 heb ik een weekend baantje gehad in terneuzen en ben ik met de auto via antwerpen heen en weer gereden, de 6 jaar daarna ben ik nog op regelmatige basis naar terneuzen heen en weer geweest.
Daarnaast ben ik de afgelopen 2 jaar naar ongeveer 60 goa feestjes geweest in belgie.

Zo heb ben ik dus minimaal 1500 keer de grens overgestoken tussen nederland en belgie met de auto. Niet 1 keer ben ik daarbij op drugs gecontroleerd.

Waar de fuck maak je je druk om ????
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Met de controles valt het inderdaad reuze mee. Ik zou gewoon de normale weg fietsen, want de kans dat je wordt aangehouden zal wel klein zijn
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met de fiets langs kleine wegen is de kans echt nihil
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De kans dat iemand je aanhoudt is inderdaad erg klein

Misschien moet je wat oppassen rond oud en nieuw dat ze denken dat je vuurwerk ofzo haalt/brengt.

Voor de rest, Dont worry, Be happy :P
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ons hebben ze wel al tegengehouden met de auto, maar als je met de fiets gaat zou ik me echt absoluut geen zorgen maken :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."