#1
En wat voor pillen waren dat dan wel volgens jou ?Flaffie zei:Ik heb ook een keer pillen gehaald bij de smartshop ik had er twee op ...
Volgens mij weinig tot niks van gevoeld. Ut enige wat ik er voor leuks aan overgehouden heb is dat ik stuk of 40 shaggies achter mekaar heb zitten draaien... puur uit verveling

