Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssnuiven

snuiven

33 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
Ik heb dit wel eens gedaan :P

Resulteerde in heel de avond niesen als een gek.

Sowiso moet de stof oplossen op je neusslijmvlies. Dat doet thc sowiso niet, dat lost op in vet.
A
Angramar TemenosLid
cropp zei:
ik kreeg het ideetje toen ik een vreemd verhaal las over wiedmelk pluggen

mijn thc kamer in mijn krunser is vol genoeg om er een lijn van te leggen en ik heb wel eens dat als ik mijn wiet een paar dagen bewaar dat het zo droog is dat het echt poeder is

wat zou er gebeuren als ik het zou snuiven??

en hoeveel zou ik dan moeten pakken??
Klik om te vergroten...

Hangt ervan af, hoe warm is het in je neus?
s
stevenkeuhLid
cropp zei:
toen ik gister mijn pc uitgezet heb heb ik een paar flinke punten gelegt en FOK dat brand!!

het is wel zo over en je word er ook niet high van, dus een flop zou ik zeggen...

en owja, gek en geniaal beginnen allebij met een G he, ze zullen dus wel iets met elkaar te maken hebben
Klik om te vergroten...

met de G van 'Geen high gehad!' hoewel dit perfect mogelijk had geweest! , je had je thc poeder beter opfgerookt!
E
Exceptional InsightLid
Angramar Temenos zei:
Klik om te vergroten...
Klik

Asshole.
S
SporLid
ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
Klik om te vergroten...
Klik

Grappensteler.
Klik om te vergroten...

:wink:
a
acidboyLid
ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
Klik om te vergroten...
Klik

Asshole.
Klik om te vergroten...

Ouch. :)
E
ExtisiLid
Het niveau daalt..
T
TrippyShitLid
Wat heeft iedereen met dat gesnuif? Waarom zou je in godsnaam harspoeder van je wiet willen snuiven :confused: De vragen worden steeds gekker als het om snuiven gaat. Rook die shit gewoon op man. Thc moet een bepaalde temperatuur bereiken voordat het actief wordt. Dit doe je door je wiet of in dit geval je skuff te verbranden. Wil je echt wat hebben aan je skuff? Draai een lekker jointje en donder al je skuff erover heen. Rookt dit op en dan zal je wat aan je skuff hebben. Iets anders dan roken kan je er niet mee doen. Daar heb je te weinig voor met zo'n bankje onderin je grinder.
A
Angramar TemenosLid
Steler? Ik zeg toch ook niet dat het mijn grap is :confused: . Ik heb al vaak zat gezien dat mensen mijn zetpillen-grap als antwoord geven op "Pillen zijn er om te slikken." (Als reply op een post van een sukkel die weer eens pillen wil gaan snuiven/spuiten.)

Hierbij credits aan ExI voor de neus grap, zo beter? =)
Ik vond hem gewoon erg gepast.
g
greenpowerLid
TrippyShit zei:
Wat heeft iedereen met dat gesnuif? Waarom zou je in godsnaam harspoeder van je wiet willen snuiven :confused: De vragen worden steeds gekker als het om snuiven gaat. Rook die shit gewoon op man. Thc moet een bepaalde temperatuur bereiken voordat het actief wordt. Dit doe je door je wiet of in dit geval je skuff te verbranden. Wil je echt wat hebben aan je skuff? Draai een lekker jointje en donder al je skuff erover heen. Rookt dit op en dan zal je wat aan je skuff hebben. Iets anders dan roken kan je er niet mee doen. Daar heb je te weinig voor met zo'n bankje onderin je grinder.
Klik om te vergroten...

Haha don't think so, een keer 50 gram van die shit gehad en er een spacecake van gebaken. Dat kan je er dus ook mee doen.
c
croppLid
okee okee even hypotetisch, als ik een plak spacecake uit mijn koelkast pak kan ik hem dus net zo goed wegflikkeren omdat het koud is, of kan ik mijn thc eerst verhitten, af laten koelen en dan opsnatsen

neem me maar in de zijk maar iemand zei dat als je snuift ipv rookt dat je dan 70% meer uit je drugs haalt, no mather what.

als dat dus ook voor thc zou gelden betekend dat dat ik maar een grammetje nodig heb om 2 dagen stoned te zijn

snappie??
E
Exceptional InsightLid
cropp zei:
okee okee even hypotetisch, als ik een plak spacecake uit mijn koelkast pak kan ik hem dus net zo goed wegflikkeren omdat het koud is
Klik om te vergroten...
Haha, het is toch al verhit geweest, anders kun je geen cake bakken, de thc is dus al vrij gekomen en zit in de cake.

cropp zei:
of kan ik mijn thc eerst verhitten, af laten koelen en dan opsnatsen
Klik om te vergroten...
Hoe zie je dat voor je?

cropp zei:
neem me maar in de zijk maar iemand zei dat als je snuift ipv rookt dat je dan 70% meer uit je drugs haalt, no mather what.
Klik om te vergroten...
bs dus.
Z
Zazuu.Lid
cropp schreef:

Hoe zie je dat voor je?

Lekker as snuiven, en dan geen assie

Het stoned worden is een heel ritueel man!

Krumen, draaien, opsteken en roken.

Niet snuiven man, shiit.
E
ExtisiLid
Mee eens Zazuu!
c
croppLid
ExceptionalInsight zei:
Haha, het is toch al verhit geweest, anders kun je geen cake bakken, de thc is dus al vrij gekomen en zit in de cake.

cropp zei:
Klik om te vergroten...
Hoe zie je dat voor je?

cropp zei:
Klik om te vergroten...
bs dus.
Klik om te vergroten...

een blok hash is toch ook al warm geweest??
en ik kan het in een lepel doen, een aansteker er onder en kappen als het afgekoeld is..
g
greenpowerLid
cropp zei:
ExceptionalInsight zei:

cropp zei:
Klik om te vergroten...
Hoe zie je dat voor je?

cropp zei:
Klik om te vergroten...
bs dus.
Klik om te vergroten...

een blok hash is toch ook al warm geweest??
en ik kan het in een lepel doen, een aansteker er onder en kappen als het afgekoeld is..
Klik om te vergroten...

Denk het niet volgens mij moet het boven de iets van 120 graden ofzo weet niet precies hoeveel, ik vind het opzich wel een goed idee. Denk alleen niet dat het kan werken, zowel laat het me weten :tearsofjoy:
s
smokeboyLid
ik zal het maar zo zeggen. ik weet het niet maar.. niet geschoten is ALTIJD MIS!:P
b
buzzriderLid
Ik ben moe dus heb de moeite niet gedaan om de vorige posts te lezen maar ik voel me wel verplicht om te zeggen dat het snuiven niet zal werken, de thc moet verhit worden ! als ik me niet vergis is het zo'n 180 graden celcius, maar de exacte temperatuur weet ik ook niet.
J
JBAVBPALid
Thc vaporiseert inderdaad dus rond de 200°, maar het moet toch zeker niet gevaporiseert zijn voor het opgenomen kan worden door het lichaam? Ik kan perfect de effecten voelen als ik nu gewoon wat wiet puur inslikken zou. Dus ergens zou ik me nog wel kunnen inbeelden dat het neusslijmvlies thc zou opnemen net zoals het met andere drugs doet.
Of waar zit ik fout?
W
WillempjuhLid
JBAVBPA zei:
Thc vaporiseert inderdaad dus rond de 200°, maar het moet toch zeker niet gevaporiseert zijn voor het opgenomen kan worden door het lichaam? Ik kan perfect de effecten voelen als ik nu gewoon wat wiet puur inslikken zou. Dus ergens zou ik me nog wel kunnen inbeelden dat het neusslijmvlies thc zou opnemen net zoals het met andere drugs doet.Of waar zit ik fout?
Klik om te vergroten...

Bij het dikgedrukte stuk :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."