Als je ook in andere topics had gelezen had je geweten dat het niks ging worden. Thc moet eerst verhit worden voordat het werkt, verder lost het op in dierlijk vet.
cropp zei:ik kreeg het ideetje toen ik een vreemd verhaal las over wiedmelk pluggen
mijn thc kamer in mijn krunser is vol genoeg om er een lijn van te leggen en ik heb wel eens dat als ik mijn wiet een paar dagen bewaar dat het zo droog is dat het echt poeder is
wat zou er gebeuren als ik het zou snuiven??
en hoeveel zou ik dan moeten pakken??
cropp zei:toen ik gister mijn pc uitgezet heb heb ik een paar flinke punten gelegt en FOK dat brand!!
het is wel zo over en je word er ook niet high van, dus een flop zou ik zeggen...
en owja, gek en geniaal beginnen allebij met een G he, ze zullen dus wel iets met elkaar te maken hebben
ExceptionalInsight zei:
ExceptionalInsight zei:
TrippyShit zei:Wat heeft iedereen met dat gesnuif? Waarom zou je in godsnaam harspoeder van je wiet willen snuivenDe vragen worden steeds gekker als het om snuiven gaat. Rook die shit gewoon op man. Thc moet een bepaalde temperatuur bereiken voordat het actief wordt. Dit doe je door je wiet of in dit geval je skuff te verbranden. Wil je echt wat hebben aan je skuff? Draai een lekker jointje en donder al je skuff erover heen. Rookt dit op en dan zal je wat aan je skuff hebben. Iets anders dan roken kan je er niet mee doen. Daar heb je te weinig voor met zo'n bankje onderin je grinder.
Haha, het is toch al verhit geweest, anders kun je geen cake bakken, de thc is dus al vrij gekomen en zit in de cake.cropp zei:okee okee even hypotetisch, als ik een plak spacecake uit mijn koelkast pak kan ik hem dus net zo goed wegflikkeren omdat het koud is
Hoe zie je dat voor je?cropp zei:of kan ik mijn thc eerst verhitten, af laten koelen en dan opsnatsen
bs dus.cropp zei:neem me maar in de zijk maar iemand zei dat als je snuift ipv rookt dat je dan 70% meer uit je drugs haalt, no mather what.
ExceptionalInsight zei:Haha, het is toch al verhit geweest, anders kun je geen cake bakken, de thc is dus al vrij gekomen en zit in de cake.
Hoe zie je dat voor je?cropp zei:of kan ik mijn thc eerst verhitten, af laten koelen en dan opsnatsen
bs dus.cropp zei:neem me maar in de zijk maar iemand zei dat als je snuift ipv rookt dat je dan 70% meer uit je drugs haalt, no mather what.
cropp zei:ExceptionalInsight zei:Haha, het is toch al verhit geweest, anders kun je geen cake bakken, de thc is dus al vrij gekomen en zit in de cake.
een blok hash is toch ook al warm geweest??
en ik kan het in een lepel doen, een aansteker er onder en kappen als het afgekoeld is..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."