Nou.. ik dan dat je het toch wel in je neus zal voelen ![:grin:]()
Dan doet je neus zeercropp zei:wat zou er gebeuren als ik het zou snuiven??

cronos zei:je kan het inderdaad proberen...maar je gaat er niks van voelen![]()
LSDmathXtc zei:thc snuiven? hoe kom je er toch op maja gelukkig dat gek zijn geen pijn doet.
gewoon proberen zou ik zeggen maar kdenk dat je weinig tot geen effect zult merken
aangezien thc pas werkzaam is op een bepaalde temperatuur volgens mij
succes
cropp zei:ik kreeg het ideetje toen ik een vreemd verhaal las over wiedmelk pluggen
mijn thc kamer in mijn krunser is vol genoeg om er een lijn van te leggen en ik heb wel eens dat als ik mijn wiet een paar dagen bewaar dat het zo droog is dat het echt poeder is
wat zou er gebeuren als ik het zou snuiven??
en hoeveel zou ik dan moeten pakken??
cropp zei:toen ik gister mijn pc uitgezet heb heb ik een paar flinke punten gelegt en FOK dat brand!!
het is wel zo over en je word er ook niet high van, dus een flop zou ik zeggen...
en owja, gek en geniaal beginnen allebij met een G he, ze zullen dus wel iets met elkaar te maken hebben
ExceptionalInsight zei:
ExceptionalInsight zei:
TrippyShit zei:Wat heeft iedereen met dat gesnuif? Waarom zou je in godsnaam harspoeder van je wiet willen snuivenDe vragen worden steeds gekker als het om snuiven gaat. Rook die shit gewoon op man. Thc moet een bepaalde temperatuur bereiken voordat het actief wordt. Dit doe je door je wiet of in dit geval je skuff te verbranden. Wil je echt wat hebben aan je skuff? Draai een lekker jointje en donder al je skuff erover heen. Rookt dit op en dan zal je wat aan je skuff hebben. Iets anders dan roken kan je er niet mee doen. Daar heb je te weinig voor met zo'n bankje onderin je grinder.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."