Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe weet je of er niet gekloot is met je wiet

Hoe weet je of er niet gekloot is met je wiet

17 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
Ik heb weleens een konijnenkeutel verkocht als hasj. :grin:
k
katerdekatLid
=============
D
De SjeikLid
Er kan op niet veel manieren gekloot worden met je wiet. Mocht iemand er deodorant overheen spuiten, en ik zou echt niet weten waarom iemand dat in godsnaam zou doen, proef je dat echt wel. Ook is het wel eens voorgekomen dat wiet werd besprenkeld met minuscule glassplinters of zandkorreltjes, zodat het lijkt of er meer kristallen op zitten. Maar het lijkt mij toch als dit het geval is, dat je het met het blote oog wel kunt zien zitten.
R
RielLid
lekker ben jij :(
n
natasLid
Kan ook zijn dat de buitenkant van je toppen donker groen zien dan binnenin.
Heb laatste keer zo'n weed gehad, heb dan topje opgebrand en er kwamen kleine vonkjes af.
Ik heb er dan ook niet meer van gerookt.
c
croppLid
Flaffie zei:
Ik heb weleens een konijnenkeutel verkocht als hasj. :grin:
Klik om te vergroten...
dat vind ik ziek

De Sjeik zei:
Er kan op niet veel manieren gekloot worden met je wiet. Mocht iemand er deodorant overheen spuiten, en ik zou echt niet weten waarom iemand dat in godsnaam zou doen, proef je dat echt wel. Ook is het wel eens voorgekomen dat wiet werd besprenkeld met minuscule glassplinters of zandkorreltjes, zodat het lijkt of er meer kristallen op zitten. Maar het lijkt mij toch als dit het geval is, dat je het met het blote oog wel kunt zien zitten.
Klik om te vergroten...

haarlak, dan blijft je toppen langer goed, weegt het meer, en glanst het meer. je kunt het met verschillende dingen vervuilen, ook met bladeren en zo
k
katerdekatLid
===========
c
croppLid
je kunt een pijpje kopen in de betere tabakszaak, als je geluk hebt of anders in een grow-fun-smartshop
F
FlaffieLid
Riel zei:
lekker ben jij :(
Klik om te vergroten...

Dank je :grin:
R
RendeoLid
als je mensen kent die wiet roken kan je vragen of ze willen proeven of naar de wiet kijken, die kennen er al wat van en zullen ze graag doen :P
k
katerdekatLid
K thnx allemaal :grin:
w
wim666Lid
ik had me 1e pijpje gekregen (vredespijp) en die geef ik ook weer weg, mijn eigen pijpje heb ik uti amsterdam, elk winkeltje kan je er een krijgen met grabbelbakken tegelijk, kost 1,30 ofzo
d
donaldduckLid
katerdekat zei:
ik ben net iets jonger als nodig is en dus koop ik zegmaar niet van een coffeeshop,,
mijn vraag is dan ook duidelijk,, hoe weet ik zeker dat er niet met mijn wiet gekloot is ?
alvast bedankt

Mit

Binne 1/3 jaar een legaal gebruiker :stoned:

UPDATE: en waar kan ik een pijpje kope?
Klik om te vergroten...

als je niet in de shop koopt kan je nooit met 100% zekerheid zeggen dat er met je wiet is gekut.
B
BymoLid
Zelfs in sommige shops krijg je bewerkte weed mee.

Het kan helpen om een stukje weed in je mond te stoppen. Toen er nog volop glas, zand en silica door werd gedraaid merkte je meteen de harde schilfertjes op. Als het knarst tussen je tanden issch't ni goed. Ook als de weed echt heel zoet smaakt wijst dit er op dat hij verzwaard is met een soort suikeroplossing. Hetzelfde als hij erg chemisch smaakt. Haarlak proef je direct. Hiervoor moet je natuurlijk weten hoe onbewerkte weedsoorten kunnen smaken zodat je geen overhaaste conclusies gaat trekken.

Ook een getraind oog kan helpen. Als je duidelijk ziet dat je weed nat is geweest is dit nooit een goed teken. Om niet-vloeibare verzwaringsmiddelen te detecteren gebruik je het best een microscoop. Als je weet hoe een normale macrofoto van weed eruit ziet, merk je het al gauw als er zich dingen op je topje bevinden die daar niet horen.

Zo ziet een onbewerkte top eruit :

Bij een top die bewerkt is met miniscule verzwaringsmiddelen plakken deze op de trichromes (thc steeltjes). Als je merkt dat er iets tegen plak, heb je rotzooi.
n
njiremLid
En hoe hoe zit dat allemaal met hasj?
A
Afghaan-GekLid
begin zo snel als je kunt met kweken.
niet alleen heb je dan je eigen schone wietje , maar leer je vanaf dat moment schone kwaliteit herkennen.
Dat is de enige methode om het enigzins zeker te weten.
De consumentenbond ziet ons blowers niet staan.
d
donaldduckLid
njirem zei:
En hoe hoe zit dat allemaal met hasj?
Klik om te vergroten...

word nog meer mee gekut
F
FlaffieLid
Wat heeft dat met dit topic te maken wim?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."