Ik weet niet of jullie van hem gehoord hebben, maar dit is de meest geniale baardmans die op deze aardbol bestaat, aangezien hij alles kan maken met wiet/hasj.
Je moet zeker zijn filmpjes bekijken.
Om je vingers bij af te likken, hier onder staat een link, en post wat je over deze gast vind! http://www.bakkenmetbaard.nl
<--- dit is 'm dan!
#4
Ik denk dat we hem allemaal wel kennen
Toffe recepten.
Hij doet er wel altijd heel veel wiet in gheghe
#5
zo nieuw is hij niet meer en ondertussen kent zowat elke stonie hem wel.
maar hij maakt inderdaad lekkere dingen
#6
Hij is leuk! Is al meerdere keren gepost op dit forum.
#7
die zakken wiet die hij altijd tevoorschijn tovert
#8
echt leuke filmpjes! met veel plezier gekeken
#9
Baard, pracht kerel. Heb op lowlands eens zijn pannekoeken mogen proeven.
#10
het is zeker mooi wat hij doet, maar geef mij toch maar een bong, joint of een pijp
#11
alles met wiet vind ik wel lekker
Maar met bakken blijft doseren wat moeilijker of je denkt van 'ik voel nog niks' en dan lig je te rollebolle op de grond van het lachen en daarna halfdood op mn bed :P
#12
tering ik wel weten waar hij z'n zakjes wiet en zijn klompjes hasj haalt
#13
droogkloot
#14
de hasjbrownie is het beste en het goedkoopste (vind ik)
#15
Hij heeft teveel van z'n cake gegeten, en nu is hij dood.
#16
Heeft iemand enig idee wat er is gebeurd met baard? Al maanden niks van hem gehoord op internet en zn website doet het niet meer!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.