Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBakken Met Baard

Bakken Met Baard

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#1
zelfkweek? en de zakjes bij de supermarkt.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken hem ook ! :) prachtige recepten maakt hij :)
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dag mede-blowers,

Ik weet niet of jullie van hem gehoord hebben, maar dit is de meest geniale baardmans die op deze aardbol bestaat, aangezien hij alles kan maken met wiet/hasj.
Je moet zeker zijn filmpjes bekijken.
Om je vingers bij af te likken, hier onder staat een link, en post wat je over deze gast vind:grin:!
http://www.bakkenmetbaard.nl
<--- dit is 'm dan!
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat we hem allemaal wel kennen :grin:
Toffe recepten.
Hij doet er wel altijd heel veel wiet in gheghe :tearsofjoy:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#5
zo nieuw is hij niet meer en ondertussen kent zowat elke stonie hem wel.
maar hij maakt inderdaad lekkere dingen :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hij is leuk! Is al meerdere keren gepost op dit forum.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#7
die zakken wiet die hij altijd tevoorschijn tovert :stoned: :stoned:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#8
echt leuke filmpjes! met veel plezier gekeken
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Baard, pracht kerel. Heb op lowlands eens zijn pannekoeken mogen proeven. :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
het is zeker mooi wat hij doet, maar geef mij toch maar een bong, joint of een pijp
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#11
alles met wiet vind ik wel lekker :stoned:
Maar met bakken blijft doseren wat moeilijker of je denkt van 'ik voel nog niks' en dan lig je te rollebolle op de grond van het lachen en daarna halfdood op mn bed :P
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12
tering ik wel weten waar hij z'n zakjes wiet en zijn klompjes hasj haalt
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#13
:grin: droogkloot :stoned:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#14
de hasjbrownie is het beste en het goedkoopste (vind ik)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hij heeft teveel van z'n cake gegeten, en nu is hij dood.
P
PsycheheerlijkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heeft iemand enig idee wat er is gebeurd met baard? Al maanden niks van hem gehoord op internet en zn website doet het niet meer!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."