#1
Wauw, wat een uitvinding!
Trouwens, ik vind hasj kut. Ik rook het nooit dus ik weet er niks van.![:(]()
Trouwens, ik vind hasj kut. Ik rook het nooit dus ik weet er niks van.
Wat de grap alleen nog maar beter maakt.Dopejoo zei:het is niet egt een grappemakertje, altijd een serieus mannetje.
Afghaan-Gek zei:urine bevat ureum.
ureum wordt aan tabak toegevoegd zodat de tabak meer effect heeft.
Dopejoo zei:Ik had laatst gehoord van een rond de 50 jarige man( is een goeie vriend van een paar vrienden van me) die alleen maar hasj blowt sinds zen 21ste, dat sommige hasj in urine word gedompelt.....
tjaa ik weet dat het heeel vreemd klinkt, urine. maar die man weet heel goed waar hij het over heeft, is een zeer ervaren blower, dealer, kweker.
greenpower zei:Iemand die ook gelooft in verborgen boodschappen in de muziek van k3, ja, ik denk wel dat er over je hasj heen word gepist eigenlijk. Gewoon alleen bij jouw zodat wij kunnen lachen.
Afghaan-Gek zei:jaja- maak er maar grappen over.als je niets zinnigs te zeggen hebt maak je het maar belachelijk.
hersenlozen rukker.van jouw soort hebben we zoveel , dat we de grachten er mee kunnen dempen.
Post nou maar eens wat nuttigs, onzin hebben we een ander subforum voor. Voor dit soort ongein hebben we nou nieuwe mods nodig. Het gaat de laatste tijd flink oftopic, overal. En dan word er wat van gezegd(oke misschien had afgaan gek het wat netter mogen verwoorden) en word dat bijna raar gevonden en zowat af gestraft.Extisi zei:Tsss.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."